onko Cybergun Thompson M1A1, jousiviritteinen hyvä

xkingix

En tiedä onko Cybergun Thompson M1A1, jousiviritteinen hyvä mutta oli ainakin halpa. Ostin sen proairsoftista makso 40e mukana tuli maski.

20

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xkingix

      Voisko joku vastata!!!!!!

    • Fyreme

      Ei kannata odottaa, että joku vastaisi muutamassa minuutissa. Meillä muilla kun sattuu olemaan sellainen kuin elämä.

      Mutta niin, virheostoksen menit tekemään. Suoraan sanottuna tuo on erittäin huono. Olisit hitusen lisähinnalla saanut jo laadukkaan kaasupistoolin uutena tai käytetyn sähkön.

    • kk

      oks se puuta vai muovii

      • Furn- what???

        muovia tuo on.


    • Kuukalo

      Onko ase ollut nyt näin pitkälti sitten hyvä vai huono? Itse ajattelin ostaa tuollaisen näin softauksen aloittamiseen.

      PS. ehdotuksia muista hyvistä aloitelu aseista oli yö hyvä tietää.

    • Joppeliizu
    • Kuukalo
    • hullu mies

      mul on yks jousipisla maruin oon softannu 4 vuotta melkeen en oo kyl varma onx maruin.
      JA JUMALAUTA SE MENI RIKKI JOTEN SÄÄSTÖT TÄHÄN:http://www.proairsoft.com/acatalog/info_SOPMOD.html

      vit** ku se pisla petti sil sillä eii oo hävitty yyhtään PELIÄ SSAATANA

    • kokemusta on

      Älkää ostako tuota Cybergunin paskahaulikkoa. Kuulat lentävät kolmesta piipusta niin levälleen, että 20 metrin päästä et osu edes talon seinään.

    • tereeeeeeeee

      mul on m1a1 thomppa jousiviritteinen tosi hyvä ase näin alottelijalle hommaan myöhemmin kunnon pislannn!

    • a

      se ei välttämättä ole täys paska sillä voihan sulle tulla kestävämpi versio ja se makso vaan 40€ mut oisin kyllä suositellu mossbergg puujäljitelmää 20€

    • 2

      en menis huonoks sanomaan ehkä hyvä pihasoftaukseen

    • MITÄVITTUA???

      Miksi sitten kysyt onko hyvä, jos olet sen jo ostanut?????? Kai sinä nyt itsekin näet, että onko se hyvä!!!!!

    • pro.airsoftaaja

      Oisit ostanu vaikka sen sähkötoimisen thompsonin etkä tota kasaa muovia!

    • Viuhhkahdus

      Olen itsekin aatellu joskus ostaa tuon thompsonin mutta en kyllä taidakaan :-)

    • softari3

      täys paska! kaverilla tipu maahan tukiperä halkesi ja piippu meni poikki. sitten sieltä tipahtaa sellanen painava rautamötikkä lattialle. eli täys paska!

      • sferf

        ...siis tinamötikkä...


    • airsoftwarrior

      Älä osta jousi thompsonii. Osta sama ase sähköna osoitteesta shortyusa.net

    • softaava

      Joo itellä oli tuo kauan sit. Meni rikki ku putos nurmikolle. En suosittele alotukseen enkä muuhunkaan. Pro airsoftist löytyy 70e iha ok 7'25v akku sarjatuli ase se on ok. Itellä on nyt ak 47 beta sähköase maksaa 170 e lähtönopeus 115 kuulii mahtuu 250 se on hyvä suosittelen

    • perseenreika5678

      siis thompson on iha paras pyssy ammuin sil kaverii silmää ja siit silmäst tuli sokee ja sit ei menny rikki vaik tein drop testin nurmikolle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe