sotateollisuuden tarpeisiin soveltuvaa ihmisestä toiseen tarttuvaa versiota. Eikö ole kuitenkin mahdollista, että se riistäytynee ulos labrasta, kuten pelättiin sikainfluenssankin kohdalla käyneen? Ei tuollaisten asioiden kanssa ole leikkimistä, sillä jos terroristit saisivat kannan haltuunsa, peli olisi menetetty.
Lintuinfluenssasta kehitellään vaivihkaa
9
55
Vastaukset
- )()=(/)&(/(&%/&¤&%"
Höpö höpö.
Tuo risteymä tapahtunee enemmin tai myöhemmin myös luonnossa. On hyvä, jos rokote on jo valmiina.
Sotateollisuudella on ollut jo ainakin -60 luvulta biologisia aseita. Yksi virus sinne tai tänne ei sitä asiaa muuksi muuta. Eipä nekään ole terroristien haltuun joutuneet.- scv v
Nehän on jo valmiiksi terroristien hallussa, terroristit niitä tekee. Terroristi voi olla myös puoli elämäänsä opiskellut valkokaulus, ei välttämättä koinsyömä afgaanimenninkäinen joka paukuttaa ilmaan pölyisellä Kalashnikovilla ja kiljuu Allahta
- niin se menee
Eräänlaista terrorismia on jo kauhuskenaarioidenkin luominen. Ihmiskunnassa riittää aina heikompia yksilöitä, jotka saattavat mennä paniikkiin tällaisesta toiminnasta. Juuri tuohon esim. rokotemainonta perustuu. Kun nämä heikot yksilöt ensin saadaan mukaan, yritetään väittää, ettei rokotuskattavuus vielä riitä ja jopa terveitä aletaan kosiskella.
- Å)IY)?(Y)?
scv v kirjoitti:
Nehän on jo valmiiksi terroristien hallussa, terroristit niitä tekee. Terroristi voi olla myös puoli elämäänsä opiskellut valkokaulus, ei välttämättä koinsyömä afgaanimenninkäinen joka paukuttaa ilmaan pölyisellä Kalashnikovilla ja kiljuu Allahta
Siis tunnustettu tiedemiesryhmä on terroristeja. Missä maailmassa oikein elät?
- asdv sdf
On käsittääkseni kaksi tai kolme vaihtoehtoa: Pitää joko luoda semmonen virus joka tappaa myös rokotuksin turmeltumattomat ihmiset tai sitten häätyy koittaa useilla peräkkäisillä huuhaa-rokotuksilla koittaa pikkuhiljaa, vuosi vuodelta, turmella ihmisiä tai jos narautettavia ei tuu tarpeeksi niin häätyy keksiä että nyt on tulossa semmonen mörkönuha, ettei kenkään selviä siitä ilman pakkorokotusta. Eli jos linssin sahailu ei onnistu niin pitää ehkä ottaa väkivalta käyttöön, niin säälittävää kuin se onkin
- )((/)&(%(
Ajatuksesi on paranoidinen.
- z<xsvdzdf
Ei se mua haittaa, mieluummin jätän piikit ku kadun niien käyttöä
- asian tynkää
Tosiaan, asiasta on herännyt vilkas keskustelu.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=9106576- huolensa kullakin
WHO alkaa olla kovin huolissaan kehittelystä.
http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2011/12/who_huolestui_syvasti_tappajaviruksesta_3141182.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579