Lintuinfluenssasta kehitellään vaivihkaa

johan nyt

sotateollisuuden tarpeisiin soveltuvaa ihmisestä toiseen tarttuvaa versiota. Eikö ole kuitenkin mahdollista, että se riistäytynee ulos labrasta, kuten pelättiin sikainfluenssankin kohdalla käyneen? Ei tuollaisten asioiden kanssa ole leikkimistä, sillä jos terroristit saisivat kannan haltuunsa, peli olisi menetetty.

9

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • )()=(/)&(/(&%/&¤&%"

      Höpö höpö.
      Tuo risteymä tapahtunee enemmin tai myöhemmin myös luonnossa. On hyvä, jos rokote on jo valmiina.
      Sotateollisuudella on ollut jo ainakin -60 luvulta biologisia aseita. Yksi virus sinne tai tänne ei sitä asiaa muuksi muuta. Eipä nekään ole terroristien haltuun joutuneet.

      • scv v

        Nehän on jo valmiiksi terroristien hallussa, terroristit niitä tekee. Terroristi voi olla myös puoli elämäänsä opiskellut valkokaulus, ei välttämättä koinsyömä afgaanimenninkäinen joka paukuttaa ilmaan pölyisellä Kalashnikovilla ja kiljuu Allahta


      • niin se menee

        Eräänlaista terrorismia on jo kauhuskenaarioidenkin luominen. Ihmiskunnassa riittää aina heikompia yksilöitä, jotka saattavat mennä paniikkiin tällaisesta toiminnasta. Juuri tuohon esim. rokotemainonta perustuu. Kun nämä heikot yksilöt ensin saadaan mukaan, yritetään väittää, ettei rokotuskattavuus vielä riitä ja jopa terveitä aletaan kosiskella.


      • Å)IY)?(Y)?
        scv v kirjoitti:

        Nehän on jo valmiiksi terroristien hallussa, terroristit niitä tekee. Terroristi voi olla myös puoli elämäänsä opiskellut valkokaulus, ei välttämättä koinsyömä afgaanimenninkäinen joka paukuttaa ilmaan pölyisellä Kalashnikovilla ja kiljuu Allahta

        Siis tunnustettu tiedemiesryhmä on terroristeja. Missä maailmassa oikein elät?


    • asdv sdf

      On käsittääkseni kaksi tai kolme vaihtoehtoa: Pitää joko luoda semmonen virus joka tappaa myös rokotuksin turmeltumattomat ihmiset tai sitten häätyy koittaa useilla peräkkäisillä huuhaa-rokotuksilla koittaa pikkuhiljaa, vuosi vuodelta, turmella ihmisiä tai jos narautettavia ei tuu tarpeeksi niin häätyy keksiä että nyt on tulossa semmonen mörkönuha, ettei kenkään selviä siitä ilman pakkorokotusta. Eli jos linssin sahailu ei onnistu niin pitää ehkä ottaa väkivalta käyttöön, niin säälittävää kuin se onkin

      • )((/)&(%(

        Ajatuksesi on paranoidinen.


    • z<xsvdzdf

      Ei se mua haittaa, mieluummin jätän piikit ku kadun niien käyttöä

    • asian tynkää

      Tosiaan, asiasta on herännyt vilkas keskustelu.
      http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=9106576

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe