Heipä hei palstalaiset. Tulinpa joulun kunniaksi piipahtamaan palstalle. Palsta on ollut minulle aikoinaan suurena apuna siihen, että olen oppinut elämään raittiina.
Jouluvalmistelut ovat minulla tehtynä ja kaikki on hyvin, lumi on ainut mikä puuttuu.
Toivottelen kaikille Iloista, Rauhallista Joulua!
23.12.2011
5
78
Vastaukset
- Urpo-Örvelö.
Mukava kuulla, että muinaisella vakipalstalaisella on korkki pysynyt kiinni.
Itsellä ollut sitä rimpuilua vaihtelevasti.
Samat toivotukset sinnekin. - Päivä kerrallaan!
Minä olen juuri maailman ja Taivaan parhaassa hoidossa ,sillä rakas JEESUKSENI
on minun lääkäreitten ylilääkäri. Hän osaa parantaa ihmisen myös sisäisesti. parantumisen merkit sinä varmaan tiedät. esim. ennen ahdistunut
ja levoton ,jatkuvat päänsäryt, ylenpalttinen valehtelu pelkotiloja ,raskaita painajaisia ,jatkuvia kompasteluja, haavoja siellä sun täällä.ja rahojen väärinkäyttö. ym.. ja kaiken huitturaksi sairastutin vielä monetlähimmäsenikin. AJATTELE!! Olen näistä kaista vapautunut ja parantunut, Kiitos hänelle.. Joo iloista ja rauhallista sekä raitista joulua minunkin puolestani lähes kaikille.
- Oskari5
Hienoa, että aikanaan vakituisena kirjoittajana ollut pörrikin tuli meitä katsomaan. Minäkin voin sanoa samoin, kun pörrikin, että aikanaan palsta oli aika hyvää terapiaa. Oli mukavaa lukea muiden selviytymistarinoita.
Oikein Hyvää Joulua! Nauttikaamme Raittiudesta, hyvistä ruoista, sekä vahvasta Juhlamokasta. - Tolles
No, jokos on kämppä siivottu?
Oikein makeeta joulua sulle suklaan kera, ja kaupsta haettujen safkojen kera, kjäh kjäh!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514