Itse vietän uuden vaimoni kanssa Joulun Bahamalla silkoilla tuotantotuki FYRKILLA , samoilla joilla ostin itselleni Tanskasta uuden nuoren vaimon ( Birgit 22 v mitat: 110-80-110.
Hyvää Joulua Köyhät
12
371
Vastaukset
- ?
Ihanaa onko vaimollasi myös silikonirinnat kuten tällä Imatran kuuluisuudella?
- Katos, Pertti on
saanu sossun jouluapupaketin ja hakenu ärrältä käsityölehden.
Bahamalla on niin edullista, ettei sielä lomaile kuin köyhä. Mutta joulua silti.- tenttu-ukko
Pertti menee sinne takapihalle roskikseen kurkkaamaan olisiko joku sinne heittänyt vanhoja ruokia, kun jouluruokaa on jääkaapit täynnä.
Voisi Perttikin sitten Alman kanssa nauttia joulusta kosken rannassa Sinolia naukkaillen.
- höhkysynmie
Terveisii Pertille, menit ja ostit sitten Niilsennin Birgitin, mites hää nyt kauppalistoille on joutunut?
- paperimies Pertti
HÄ Mie heräsin ! Tää olikii unta -- mie heräsi appose ammollaan ja s epposen selällää...näin unta et olin valveill,,,
Oikeest mie olen avuton ja matalapalkka-pulpperi ukko, jatkuvaa 3-vuorotyötä orjan lailla raatava rempula-paperimies ( metabolinen oireyhtymä-urea vaikeudet yms )----hu huuh hyvä et heräsin kaamee painajainen ja se Birgittaa aaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAPUAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa.. - ┘╩
Jos olisit enemmän kouluja käynyt ja osaisit lukea, niin huomaisit, että matkalipussa lukee Tallinna eikä Bahama.
- OPA 8+4=12
с Рождеством Христовым !
- huz huzzz
Ei voissapaistetut ( R***sät ) vietä Joulua !
- Paskapaperia
Ihanaa, että vielä jollakin paperimiehellä on kaiken kurjuuden keskellä noinkin hyvä huumorintaju (tai lääkitys yliannoksella)!!!!! Tahtoo vain olla niin että ei ole paperimiestenkään elämä kovin hääppöistä!
- "luuttuja"
kaikille tiedoksi!!!voipi kohta olla voi pula myös kaukopään paperimiehen voileivän päällä,kun kuului huuto osakkeen omistajan,heti lapamadot lomalle!!!!kun ei tilauksia koneilemme ole!!!!ja siis kaikki kaukopäässä viettävät lomaa,no ei ehkä iha kaikki ;-) mut ainaki nelone.......ja ehkä joku muuki ;-)vai tuleeko nyt sit se monon kuvaa äässiiii,ku näin nyt joulukin on vietetty....buahahahahahahahahahahahahaaaa.......buahahahahahahahahahahahaaaa
- teuvo 69
joo kuulema tilaukset vähis,ovat kuulema ain viikon kerrallaa lomil.buahahahahahahahaaaaa
- Pertti peruspaperi
Sieltä voi sitten siirtyä sujuvasti suoraan eteläiseen-ameriikkaan johon paperiteollisuus siirretään.
Aika halpa muuten oli jos oikein ymmärrän 110e normi seksi 80e suuseksi 110e b-rappu.
Ootko varma ettei vaan oo menny bahama ja sveto sekasin ja Birgit onkin Raisa Raja(lta)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2332000- 841218
- 891034
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 120809
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94773- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante123700- 23691