Eteläpohjanmaan suunnalta lähtösin oleva 34v äiti-ihminen haeskelee mukavaa kirjeseuraa.
En mitään romansseja/hoitoja tarvitte vaikka miehetön olenkin. Jos oikea osuu kohdille niin eipä sekään haittaa, mutta täältä haen sitä juttukaveria jonka kanssa on helppo kirjotella mistä asiasta vain.
Ja jos on kiirusta eikä justiin samalla sekunnilla kerkiä vastaamaan, niin löytyisi ymmärrystä myös siihen että meillä jokaisella on oma elämä ja omat arjen kuviot.
Siis ihmistä jolla elämänkokemusta ja mielellään ikävuosiakin jo enemmän kun 25 :)
Olisiko täällä joku aito ihminen kirjekaveriksi (nainen/mies)?
5
643
Vastaukset
Miksei sitä voisi kirjeitse ajatuksia vaihtaa terv. kohta 42v mies.
- sipe72
Hei,kirjoituksesi kiinnosti sen verran että tahtoisi kirjoitella kanssasi kohta 40v nainen,jolla perheasiat kunnossa jolla 3 lasta ja mies. Käy töissä hoitoalalla.
- megaton
Hei. olen 34vuotias isä-ihminen eteläpohjanmaalta. ja kuulumisien vaihtoa uusien ihmisten kanssa haeskelen:) vaikka sähköpostilla tai facebookissa. olen tyystin tavallinen heebo tavallisista kuvioista. arkiaskareista harrastuksiin, mutta kirjeenvaihto tuntemattoman ihmisen kanssa tuntuisi oikein mukavalta. jään siis odottelemaan:D
- neitoperho
olisi vain osote mihin voisi laittaa postia????
ja voiko 40 nainen kirjoitella? pistäppä meili osote niin tulee postia. - terva
MOI
Joo, vastaan sun kirjeenvaihtoilmoitukseen. Olen 34v. mies, satakunnasta, Porista.
Harrastan pyöräilyä, lukemista, kalastusta ja milloin mitäkin. olen töissä kaupungin hommissa ja asun yksin kerrostalossa. Luonteeltani olen lähinnä rauhallinen ja tällä hetkellä melko yksinäinen joten lis mukavaa jos vastaisit.
En katso s-postia joka päivä, mutta vastaan kyllä aina.
T.Jarkko
Voit mailata osoitteeseen: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823