Tuntuu et vaikka olen ihan ok kaunis ja tykkään hieman meikillä "avittaa", mut hymyyn sillä ei voi vaikuttaa.. :(
Olen iloinen ja nauravainen. Mutta aina toisinaan tulee häpeän tunne, että vastakkainen osapuoli kiinnittää huomion suuhuni kun hymyilen. Katson aina hampaitani peilistä kun olen harjannut ne ja aina sama tilanne. Ne on niin hemmetin keltaiset!! Enkä saa niistä valkoisempia vaikka kuinka haluaisin noilla "white now" hammastahnoilla. Olen kokeillut useampaakin erilaista ja sama tilanne! Haluaisin valkoiset hampaat, mutta hammaslääkärissä oli niin kallis (430€), eikä taloudellinen tilanne sitä kestä. Löysin yliopiston apteekin sivuilta tuotteen jota ajattelin kokeilla. Eikä pitäisi olla humpuukia kun Apteekissa myynnissä ? Ainakin selvästi edullisempi. :) Onko kokemuksia tästä?
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=9910974(yabasecatalog)&category=suujahampaat(yasalescatalog)/hampaidenvalkaisu(yasalescatalog)
kaunis mutta hävettää
4
246
Vastaukset
- sitä kokeilisin
Itse käytän Yotuel-hammastahnaa, jolla saan kahvin tummentamat hampaat siedettäviksi. Samassa sarjassa näyttää olevan myös valkaisevaa geeliä tai puikkoa ja kimppatarjous meidän apteekissa antoi tahnatuubin ilmaiseksi kun osti pakkauksen.
- ...j
Mä huutonetist ostin jonku n 20 e maksaneen valkasusetin, niit on siel useempii myynnis. Todella tehokas. Siin on mukan hammasmuotit, valkasugeeli ja joku mineeraaligeeli valkasun jälkee laitettavaks.
Sen kans pitää vaan olla tosi tarkka ettei muottien alle pääse kuolaa, niinku mul ekal kerral jolloin hampaist tuli ''raidalliset''. Ei sitämuut huomannu varmaan ku minä. Seuraaval kerral laitoin paperia huulien alle ja muotit päälle. Se toimi ja tulos oli näkyvästi valkeempi. Yotuel yms. jutut ei toimi. - ham,peik
Ole hyvilläs äläkä mene niitä valkaisemaan , niin sinulla on vielä vanhanakin omat hampaat suussa.Tumma hammasluu on kestävämpi kuin valkoinen .Hymyile vaan äläkä peittele, puhtaus on tärkeämpi.
- helpota elämääsi
Ole rohkeasti oma itsesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532