kaunis mutta hävettää

toivoa voi

Tuntuu et vaikka olen ihan ok kaunis ja tykkään hieman meikillä "avittaa", mut hymyyn sillä ei voi vaikuttaa.. :(
Olen iloinen ja nauravainen. Mutta aina toisinaan tulee häpeän tunne, että vastakkainen osapuoli kiinnittää huomion suuhuni kun hymyilen. Katson aina hampaitani peilistä kun olen harjannut ne ja aina sama tilanne. Ne on niin hemmetin keltaiset!! Enkä saa niistä valkoisempia vaikka kuinka haluaisin noilla "white now" hammastahnoilla. Olen kokeillut useampaakin erilaista ja sama tilanne! Haluaisin valkoiset hampaat, mutta hammaslääkärissä oli niin kallis (430€), eikä taloudellinen tilanne sitä kestä. Löysin yliopiston apteekin sivuilta tuotteen jota ajattelin kokeilla. Eikä pitäisi olla humpuukia kun Apteekissa myynnissä ? Ainakin selvästi edullisempi. :) Onko kokemuksia tästä?

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=9910974(yabasecatalog)&category=suujahampaat(yasalescatalog)/hampaidenvalkaisu(yasalescatalog)

4

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä kokeilisin

Itse käytän Yotuel-hammastahnaa, jolla saan kahvin tummentamat hampaat siedettäviksi. Samassa sarjassa näyttää olevan myös valkaisevaa geeliä tai puikkoa ja kimppatarjous meidän apteekissa antoi tahnatuubin ilmaiseksi kun osti pakkauksen.

• ...j

Mä huutonetist ostin jonku n 20 e maksaneen valkasusetin, niit on siel useempii myynnis. Todella tehokas. Siin on mukan hammasmuotit, valkasugeeli ja joku mineeraaligeeli valkasun jälkee laitettavaks.
      Sen kans pitää vaan olla tosi tarkka ettei muottien alle pääse kuolaa, niinku mul ekal kerral jolloin hampaist tuli ''raidalliset''. Ei sitämuut huomannu varmaan ku minä. Seuraaval kerral laitoin paperia huulien alle ja muotit päälle. Se toimi ja tulos oli näkyvästi valkeempi. Yotuel yms. jutut ei toimi.

• ham,peik

Ole hyvilläs äläkä mene niitä valkaisemaan , niin sinulla on vielä vanhanakin omat hampaat suussa.Tumma hammasluu on kestävämpi kuin valkoinen .Hymyile vaan äläkä peittele, puhtaus on tärkeämpi.

• helpota elämääsi

Ole rohkeasti oma itsesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe