KANSALAISALOITE KÄRSIVIEN LÄHIMMÄISTEMME PUOLESTA: ALLEKIRJOITA!

MarkoLind

KRISTITTYINÄ MEIDÄN VELVOLLISUUS ON AUTTAA HÄDÄNALAISIA IHMISIÄ:
KANSALAISALOITE NIIDEN PUOLESTA, JOTKA OVAT YLISUUREN SUSIKANNAN UHREJA - ALLEKIRJOITA KANSALAISALOITE

* HISTORIA TODISTAA, ETTÄ SUSI EI OLE VAARATON ELÄIN - RAAMATTU ON SAMOILLA LINJOILLA:
Monien vuosituhansien aikana ihmiskunta on oppinut, että susi on vaarallinen eläin - sen ovat kokemuksien kautta jo aikoja sitten eläneet esi-isämme todenneet. Luotettava historiallinen teos (kin) - Raamattu - käsitellessään pahuutta vertaa sitä susiin. Näin teki myös Vapahtajamme Jeesus Kristus viitatessaan pahuuteen sekä salakavaluuteen: "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat RAATELEVAISIA SUSIA." (Matt.7:15). Tuntuu siis varsin oudolta - että jopa itseään kristityiksi kutsuvat ihmiset - vähättelevät suden pahuutta ja tahtovat niitä lisää Suomeen; siitäkin huolimatta, vaikka lukemattomissa paikoin maatamme sudet ovat alkaneet käyttäytymään yhä röyhkeämmin vieden lemmikkejä pihapiiristä ja uhkailevalla käytöksellä pelottaneet lukemattomia lasten vanhempia niin, että monissa paikoin lapset joudutaan viemään erilliskyydillä kouluun (koska pelätään lasten turvallisuuden puolesta). Sen minkä historia (myös Raamatun historia) on osoittanut todeksi - sen ylifanaattiset susiensuojelijat pyrkivät vesittämään väittämällä valheellisesti sutta täysin vaarattomaksi eläimeksi.

YLISUURI SUSIKANTA ON MUODOSTUNUT TODELLISEKSI UHKAKSI MONIN PAIKOIN SUOMEA:

Monet kansalaiset maassamme pelkäävät ylisuuren susikannan takia: he pelkäävät lemmikkiensä, karjansa sekä lastensa puolesta - kristittyinä meidän velvollisuutemme on puolustaa niitä jotka pelkäävät: SIKSI PYYDÄMME ALLEKIRJOITTAMAAN KANSALAISALOITTEEN SUSIEN PYYNTILUPIEN LISÄÄMISEN PUOLESTA os. http://www.adressit.com/vaadimme_muutosta_susipolitiikkaan_kansalaisaloite

mm. Presidenttiehdokas Paavo Väyrynen on asiamme takana
http://www.voittajakennel.com/PAAVOVAYRYNENLOGO.jpg
... samoin monet kansanedustajat:
http://www.voittajakennel.com/KYSELYKANSANEDUSTAJILLE.htm

RAAMATTU KERTOO meille, että Kuningas Daavid nuoruudessaan puolusti isänsä lammaslaumaa pedoilta (susilta, leijonilta, karhuilta jne.) - oman karjan sekä lemmikkien puolustaminen ei ole siis väärin saatikka Raamatunvastaista; päinvastoin - se on erittäin Raamatunmukaista ja kertoo ihmisen vastuusta sekä rakkaudesta karjaansa sekä lemmikkiänsä kohtaan. Koko "pointti" tässä kansalaisaloitteessa siis kulminoituu kysymykseen: rakastatko enemmän vaarallisia susia kuin lemmikkejäsi tai karjaasi - rakastatko enemmän vaarallisia susia kuin niitä lähimmäisiäsi jotka pelkäävät ylisuuren susikannan takia. Jos olet todellinen kristitty - todellinen Jeesuksen opetuslapsi - niin rakastat enemmän niitä lähimmäisiäsi jotka pelkäävät kuin susia jotka saavat tuon pelon aikaiseksi - JA SIKSI ALLEKIRJOITAT KÄRSIVIEN IHMISTEN PUOLESTA KANSALAISALOITTEEN. Kansalaisaloitteen, jonka tarkoitus on ajaa niiden asiaa, jotka ovat joutuneet ylisuuren susikannan uhreiksi.

* Lisää faktatietoa sivustollamme: http://www.voittajakennel.com/SUSIPROJEKTI.htm

PYYDÄMME NÖYRÄSTI ETTÄ ALLEKIRJOITAT KANSALAISALOITTEEN - ja tiedotat tästä aloitteesta ystävillesi ja muistat Vapahtajamme Jeesuksen sanat:
" 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle." (Matt.25:40)

8

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suden lapsi

No kerroppas, että kuinka monta prosenttia ihmisistä joutuu suden surmaamaksi?

Ja vertaa sitten, että kuinka paljon toisten ihmisten surmaamiksi?

Susi ei ole ihmiselle vaarallinen, mutta voi nälissään käydä kotieläinten, kuten lampaiten ja poronvasojen kimppuun, tai koiran kimpuun suojellakseen omaa reviriään.

Minä näin suden lapsena. Olin hyvin pieni ja hentoinen ikäisekseni, olin 7v ekaluokkalainen kun keskellä kolmenkilometrin korpista koulumatkaa näin suden istuvan tienlaidalla.

Se oli kuin harmahtava suurikokoinen koira. Pysähtyin kohdalle ja katselin hämmästyneenä, että miten tuo "iso kora" voi olla täällä, kun kenenkään taloja ei ollut monien kilometrien säteellä, eikä näkynyt kaulapantaakaan.

Siinä katselimme toisiamme silmiin, kun sanoin sille rauhallisella, mutta varmalla äänellä, että: "Kiltti koira, mene metsään!"Ja kuin ihmeen kaupalla susi kääntyi, painoi häntänsä jalkojensä väliin ja lähti hiljakseen lönkyttelemään korpea kohden.

Olisikohan suojelus enkeli ollut takanani, jota se pelästyi? Varmaa on kuitenkin että Juma varjeli, eikä tahtonut minun kuolevan silloin.

Kun kerroin äidille tapauksen, niin äiti oitis sanoi, että se on ollut susi, eikä mikään koira, sillä ei meidän koko kylällä ollut sellaista koiraa ja siinä ei ollut yhtäkään taloa läheisyydessä.

Mutta en kyllä tiedä yhtään tapausta että susi olisi syönyt ihmisen. Siellä meidän kotikyllällä oli varmaankin paljon susia ja myöskin ilveksiä, mutta kertaakaan ne eivät hyökkänneet ihmisten kimppuun.

Kyllä susi kuuluu luontoon siinä kuin ihminenkin.

• suden lapsi

Marko Lindille:

Oletkohan sinä itse se susi lammasten vaatteissa?

>>"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat RAATELEVAISIA SUSIA."

• Susi kuuluu Suomen luontoon, toisin kuin amerikkalaiset lahkot ja niiden oudot opit. Ja kun Marko Lindin juttuja lukee, näkee näiden amerikkalaisten outojen lahkojen oppien surulliset seuraukset liiankin hyvin.

Susi on erittäin uhanalainen eläin ja Suomessa elää enää 150-160 yksilöä.

Suomessa suden ei tiedetä tappaneen tai vahingoittaneen ihmistä vuoden 1882 jälkeen. Vertailuna mainittakoon, että vuosina 1998-2005 kuoli yhdeksän ihmistä ampiaisen, herhiläisen tai mehiläisen pistoon.

Hirvikolareissa on viimeisen 50 vuoden aikana kuollut satoja suomalaisia.

Tilastokeskuksen mukaan vuosien 1998-2005 aikana lehmä surmasi kolme, hevonen kolme, sonni yhden ja pässi yhden ihmisen.

Kesytetyn suden, eli koiran, jonka ihminen kesytti itselleen seuralaiseksi noin 40 000 vuotta sitten, hyökkäyksen seurauksena on menehtynyt ainakin kymmenen ihmistä vuosien 1998-2006 aikana. Valtaosa vakuutusyhtiöiden korvaamista, eläinten ihmisiin kohdistamista vahingoista on ollut koirien aiheuttamia.

Joten jos Marko Lind on jostain huolissaan, niin ehkäpä kannattaisi laatia adressi ampiaisia vastaan, tai lehmiä, koska ne ovat ihmiselle huomattavasti vaarallisempia kuin sudet.

• älä kivitä

Erehtyväisiä olemme kaikki tyyni, älä enää lyö lyötyä, hän itse vastatkoon teoistaan niin Jumalan kuin maallisen tuomio istuimenkin edessä, sillä Jeesus sanoi;

...joka on synnitön, niin se heittäköön ensimäisen kiven!

Sinäkö Annti olet synnitön?

• tavalla tai toisella
        älä kivitä kirjoitti:

Erehtyväisiä olemme kaikki tyyni, älä enää lyö lyötyä, hän itse vastatkoon teoistaan niin Jumalan kuin maallisen tuomio istuimenkin edessä, sillä Jeesus sanoi;

...joka on synnitön, niin se heittäköön ensimäisen kiven!

Sinäkö Annti olet synnitön?

Jumala tuomitsee henkilön, joka ei tee elämässään parannusta synneistään...
        En henkilökohtaisesti ymmärrä, mitä susijahti liittyy helluntailaisuuteen?
        Olen päätynyt siihen, että tässä tahdotaan vain hakea huomiota.
        Tavalla tai toisella.
        Tahdotaan olla valokeilassa.
        Tavalla tai toisella.
        Tahdotaan tuoda oma nimi esille.
        Tavalla tai toisella.
        Kohta kaikki keinot jo käytetty.
        Mitähän seuraavaksi?
        Jäämme mielenkiinnolla odottamaan...
        Tavalla tai toisella...

• tavalla tai toisella
        tavalla tai toisella kirjoitti:

Jumala tuomitsee henkilön, joka ei tee elämässään parannusta synneistään...
        En henkilökohtaisesti ymmärrä, mitä susijahti liittyy helluntailaisuuteen?
        Olen päätynyt siihen, että tässä tahdotaan vain hakea huomiota.
        Tavalla tai toisella.
        Tahdotaan olla valokeilassa.
        Tavalla tai toisella.
        Tahdotaan tuoda oma nimi esille.
        Tavalla tai toisella.
        Kohta kaikki keinot jo käytetty.
        Mitähän seuraavaksi?
        Jäämme mielenkiinnolla odottamaan...
        Tavalla tai toisella...

..tai edes Adventismiin...?

• karhumäki

Jos Kaakkoiskulmilla susi liikkuu, niin eiköhän naapurin karhu pijä siitä hyvvää huolta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      23
      2269
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      78
      2206
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2081
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1464
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      66
      915
    7. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      797
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      760
    Aihe