ES vanhin voitehista

ES

JA PARAS!!!!! SPURDO SPÄRDE SAIN JOULULAHJAKS ES!!!!!!!!!!!! JA CHUCK NORRIS ANTO SEN!!!!! TULI SEMMOSET PÄRINÄT ET HUHHUH!!!!

25

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N3rd g1rl 13

*Hillitöntä naurua*

• ES

Kunnes lattia petti sun altas läskejes takia.

• N3rd g1rl 13
        ES kirjoitti:

Kunnes lattia petti sun altas läskejes takia.

*Sanoinkuvaamatonta raivoa* No en minä nyt ole kuin korkeintaan lievästi ylipainoinen! Taidat olla kännissä liiasta ES:sän juomisesta, kun riitaa tulet haastamaan! Ei rasvaprosenttini ole edes 30%, joten en minä ole läski!

• ES
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

*Sanoinkuvaamatonta raivoa* No en minä nyt ole kuin korkeintaan lievästi ylipainoinen! Taidat olla kännissä liiasta ES:sän juomisesta, kun riitaa tulet haastamaan! Ei rasvaprosenttini ole edes 30%, joten en minä ole läski!

JUO ES!!! SE LAIHDUTTAA!!! SPURDÖ SPÄRDE MUN RASVAPROSSAT ON JOTAIN 9%!!! ES LAIHDUTTAA!!!
        PS: 30% on yhteensä läski

• ES
        ES kirjoitti:

JUO ES!!! SE LAIHDUTTAA!!! SPURDÖ SPÄRDE MUN RASVAPROSSAT ON JOTAIN 9%!!! ES LAIHDUTTAA!!!

oot tainnu pelata habboo liikaa . Ja siinä ikivanhas kertokaa mulle huolet keskustelus lupasit ruveta kuntoilee ja laiuhuttaa. VALEHTELIA!!!! et alottanu. NOLO!!!!!

• N3rd g1rl 13.
        ES kirjoitti:

kuules nyt, 30% rasvaprosentti on aivan normaali rumalta läskiltä habbotytöltä. Minä en juo es minä juon batteryy hihihihi tuhlaan kaikki rahani siihen! ei saatana en oo läski ja sä oot jonne!

• ES
        N3rd g1rl 13. kirjoitti:

kuules nyt, 30% rasvaprosentti on aivan normaali rumalta läskiltä habbotytöltä. Minä en juo es minä juon batteryy hihihihi tuhlaan kaikki rahani siihen! ei saatana en oo läski ja sä oot jonne!

Battery on pahaa. SPURDÖ SPÄRDE!!!!!!!

• N3rd g1rl 13
        N3rd g1rl 13. kirjoitti:

Tuo on trolli, ja sinä ES humalainen, näillä geeneillä hieman laiskana nais-sukupuolen edustajana on normaalia, että rasvaprosentti on 25-28%, joten älä sinä ruipelo känniläinen tule minulle yrppimään! Ja nämä vallitsevat laihuusihanteet ovat naurettavia! Enkä juo energiajuomia, ja olet tyhmä, jos et erota minua trollista, vaikka helppohan minun on sanoa, kun virallisen älykkyystestin mukaan olen huomattavasti keskiveroaikuista älykkäämpi. Se ei silti mitätöi sitä, ettetkö sinä olisi tyhmä.
        *Säälin sinua, jos et ymmärtänyt.
        *sarkasmia

• ES
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Tuo on trolli, ja sinä ES humalainen, näillä geeneillä hieman laiskana nais-sukupuolen edustajana on normaalia, että rasvaprosentti on 25-28%, joten älä sinä ruipelo känniläinen tule minulle yrppimään! Ja nämä vallitsevat laihuusihanteet ovat naurettavia! Enkä juo energiajuomia, ja olet tyhmä, jos et erota minua trollista, vaikka helppohan minun on sanoa, kun virallisen älykkyystestin mukaan olen huomattavasti keskiveroaikuista älykkäämpi. Se ei silti mitätöi sitä, ettetkö sinä olisi tyhmä.
        *Säälin sinua, jos et ymmärtänyt.
        *sarkasmia

HOHOHOHOOO! ES tekee älykkääks! Mun keskiarvo oli 9,8. Mikä sul, nört girl 3. et oo kovin älykäs ku tulit trollaamaan

• N3rd g1rl 13
        ES kirjoitti:

HOHOHOHOOO! ES tekee älykkääks! Mun keskiarvo oli 9,8. Mikä sul, nört girl 3. et oo kovin älykäs ku tulit trollaamaan

Hmm... Uskoisin sinun olevan trolli. Ja tiesitkö, että ES tuhoaa terveyden? Trollina sinun kannattaisi hakeutua hoitoon, tuo ei ole enää normaalia.

• ES
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Hmm... Uskoisin sinun olevan trolli. Ja tiesitkö, että ES tuhoaa terveyden? Trollina sinun kannattaisi hakeutua hoitoon, tuo ei ole enää normaalia.

Älä puhu terveydest mitään, plösö

• N3rd g1rl 13
        ES kirjoitti:

Älä puhu terveydest mitään, plösö

Vai plösö? Minulle riitti, en puhu kaltaistesi idioottien kanssa!

• ES
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Vai plösö? Minulle riitti, en puhu kaltaistesi idioottien kanssa!

HAHHAH! menit kunnol ittees faktasta! NOLO! Oot ääliö! Vaik oot hyvä koulus et saa hyvää työpaikkaa ku sosiaaliset taidot puuttuu sult kokonaan!

• c(=
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Älä ruoki trollia, tyhmä tyttö. Pois koneelta ja mene hankkimaan itsellesi kavereita.

• hyvveeuuttavuotta

Olipa taas semmonen viestiketju että huhhuh :D NG13 oot kyllä ihan hupsu

• N3rd g1rl 13

Hyvää uuttavuotta. Oliko tuo hupsu kehu?

• MC97

Voi vittu mitä jonneja

• ES

jonneista tulee isona maailman haltijakeijuja ja cs enoja ettäs tiiät! SPURGUT KUMOON ES VANHIN VOITEHISTA PÄRISEE!!! SPRÖÖT RPRÖÖT!!!!!!!!!!!!!!!! JONNET HALTIJAHAMMASKEIJUIKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ES!

VIHDOINKI JONNEI! ES ON JUMALTEN JUOMA ES ON JONNEN PARHAIN KUOMA ES SAA KEULIMAAN MOPOSI JA SUUTUMAAN OPESI JA OPOSI KUN KOULUNKÄYTÄVILLÄ HUUTELEMMME MEEMEJÄ VAIKKA VÄLITUNTIKELLOT OVAT JO SOINEET. TIETOKONELUOKASSA VILJAMIN VELJEÄ. HAKKEROINTIASIOISSA KONSULTOIDA VOI!

• totuus ee ässästä
        ES! kirjoitti:

VIHDOINKI JONNEI! ES ON JUMALTEN JUOMA ES ON JONNEN PARHAIN KUOMA ES SAA KEULIMAAN MOPOSI JA SUUTUMAAN OPESI JA OPOSI KUN KOULUNKÄYTÄVILLÄ HUUTELEMMME MEEMEJÄ VAIKKA VÄLITUNTIKELLOT OVAT JO SOINEET. TIETOKONELUOKASSA VILJAMIN VELJEÄ. HAKKEROINTIASIOISSA KONSULTOIDA VOI!

ES ON HULLUJEN JUOMA JONNEN HALVIN KUOMA ES EI SAA KEULIMAAN MOPOASI ET SAA SUUTTUMAAN OPEASI JA OPOASI KUN OLET LÄSKI ETKÄ JAKSA HUUDELLA SÄ MIIMEJÄ
        Es on kusen väristä ja makuista lisäaine litkua älä juo jos haluat elää

• hdhddhh
    • sadfashfa

voi vittu mitä paskaa...

• kummastelija876

Käsittämätöntä että jostain halpismerkin kofeiinilitkusta on noussut tällainen netti-ilmiö, ES siellä ja ES täällä ja ES tuolla ja joka puolella ES!

• -

Huh, tämmösetkö on sivuefektit euroshopperin energiajuomilla... pitänee varoittaa porukoita etukäteen.

• ES vedän keskimäärin 10 tölkkii viikos ja 105 kg penkki 14 v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe