JA PARAS!!!!! SPURDO SPÄRDE SAIN JOULULAHJAKS ES!!!!!!!!!!!! JA CHUCK NORRIS ANTO SEN!!!!! TULI SEMMOSET PÄRINÄT ET HUHHUH!!!!
ES vanhin voitehista
25
181
Vastaukset
- N3rd g1rl 13
*Hillitöntä naurua*
- ES
Kunnes lattia petti sun altas läskejes takia.
- N3rd g1rl 13
ES kirjoitti:
Kunnes lattia petti sun altas läskejes takia.
*Sanoinkuvaamatonta raivoa* No en minä nyt ole kuin korkeintaan lievästi ylipainoinen! Taidat olla kännissä liiasta ES:sän juomisesta, kun riitaa tulet haastamaan! Ei rasvaprosenttini ole edes 30%, joten en minä ole läski!
- ES
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
*Sanoinkuvaamatonta raivoa* No en minä nyt ole kuin korkeintaan lievästi ylipainoinen! Taidat olla kännissä liiasta ES:sän juomisesta, kun riitaa tulet haastamaan! Ei rasvaprosenttini ole edes 30%, joten en minä ole läski!
JUO ES!!! SE LAIHDUTTAA!!! SPURDÖ SPÄRDE MUN RASVAPROSSAT ON JOTAIN 9%!!! ES LAIHDUTTAA!!!
PS: 30% on yhteensä läski - ES
ES kirjoitti:
JUO ES!!! SE LAIHDUTTAA!!! SPURDÖ SPÄRDE MUN RASVAPROSSAT ON JOTAIN 9%!!! ES LAIHDUTTAA!!!
PS: 30% on yhteensä läskioot tainnu pelata habboo liikaa . Ja siinä ikivanhas kertokaa mulle huolet keskustelus lupasit ruveta kuntoilee ja laiuhuttaa. VALEHTELIA!!!! et alottanu. NOLO!!!!!
- N3rd g1rl 13.
ES kirjoitti:
PS: 30% on yhteensä läskikuules nyt, 30% rasvaprosentti on aivan normaali rumalta läskiltä habbotytöltä. Minä en juo es minä juon batteryy hihihihi tuhlaan kaikki rahani siihen! ei saatana en oo läski ja sä oot jonne!
- ES
N3rd g1rl 13. kirjoitti:
kuules nyt, 30% rasvaprosentti on aivan normaali rumalta läskiltä habbotytöltä. Minä en juo es minä juon batteryy hihihihi tuhlaan kaikki rahani siihen! ei saatana en oo läski ja sä oot jonne!
Battery on pahaa. SPURDÖ SPÄRDE!!!!!!!
- N3rd g1rl 13
N3rd g1rl 13. kirjoitti:
kuules nyt, 30% rasvaprosentti on aivan normaali rumalta läskiltä habbotytöltä. Minä en juo es minä juon batteryy hihihihi tuhlaan kaikki rahani siihen! ei saatana en oo läski ja sä oot jonne!
Tuo on trolli, ja sinä ES humalainen, näillä geeneillä hieman laiskana nais-sukupuolen edustajana on normaalia, että rasvaprosentti on 25-28%, joten älä sinä ruipelo känniläinen tule minulle yrppimään! Ja nämä vallitsevat laihuusihanteet ovat naurettavia! Enkä juo energiajuomia, ja olet tyhmä, jos et erota minua trollista, vaikka helppohan minun on sanoa, kun virallisen älykkyystestin mukaan olen huomattavasti keskiveroaikuista älykkäämpi. Se ei silti mitätöi sitä, ettetkö sinä olisi tyhmä.
*Säälin sinua, jos et ymmärtänyt.
*sarkasmia - ES
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Tuo on trolli, ja sinä ES humalainen, näillä geeneillä hieman laiskana nais-sukupuolen edustajana on normaalia, että rasvaprosentti on 25-28%, joten älä sinä ruipelo känniläinen tule minulle yrppimään! Ja nämä vallitsevat laihuusihanteet ovat naurettavia! Enkä juo energiajuomia, ja olet tyhmä, jos et erota minua trollista, vaikka helppohan minun on sanoa, kun virallisen älykkyystestin mukaan olen huomattavasti keskiveroaikuista älykkäämpi. Se ei silti mitätöi sitä, ettetkö sinä olisi tyhmä.
*Säälin sinua, jos et ymmärtänyt.
*sarkasmiaHOHOHOHOOO! ES tekee älykkääks! Mun keskiarvo oli 9,8. Mikä sul, nört girl 3. et oo kovin älykäs ku tulit trollaamaan
- N3rd g1rl 13
ES kirjoitti:
HOHOHOHOOO! ES tekee älykkääks! Mun keskiarvo oli 9,8. Mikä sul, nört girl 3. et oo kovin älykäs ku tulit trollaamaan
Hmm... Uskoisin sinun olevan trolli. Ja tiesitkö, että ES tuhoaa terveyden? Trollina sinun kannattaisi hakeutua hoitoon, tuo ei ole enää normaalia.
- ES
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Hmm... Uskoisin sinun olevan trolli. Ja tiesitkö, että ES tuhoaa terveyden? Trollina sinun kannattaisi hakeutua hoitoon, tuo ei ole enää normaalia.
Älä puhu terveydest mitään, plösö
- N3rd g1rl 13
ES kirjoitti:
Älä puhu terveydest mitään, plösö
Vai plösö? Minulle riitti, en puhu kaltaistesi idioottien kanssa!
- ES
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Vai plösö? Minulle riitti, en puhu kaltaistesi idioottien kanssa!
HAHHAH! menit kunnol ittees faktasta! NOLO! Oot ääliö! Vaik oot hyvä koulus et saa hyvää työpaikkaa ku sosiaaliset taidot puuttuu sult kokonaan!
- c(=
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Älä ruoki trollia, tyhmä tyttö. Pois koneelta ja mene hankkimaan itsellesi kavereita.
- hyvveeuuttavuotta
Olipa taas semmonen viestiketju että huhhuh :D NG13 oot kyllä ihan hupsu
- N3rd g1rl 13
Hyvää uuttavuotta. Oliko tuo hupsu kehu?
- MC97
Voi vittu mitä jonneja
- ES
jonneista tulee isona maailman haltijakeijuja ja cs enoja ettäs tiiät! SPURGUT KUMOON ES VANHIN VOITEHISTA PÄRISEE!!! SPRÖÖT RPRÖÖT!!!!!!!!!!!!!!!! JONNET HALTIJAHAMMASKEIJUIKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ES!
VIHDOINKI JONNEI! ES ON JUMALTEN JUOMA ES ON JONNEN PARHAIN KUOMA ES SAA KEULIMAAN MOPOSI JA SUUTUMAAN OPESI JA OPOSI KUN KOULUNKÄYTÄVILLÄ HUUTELEMMME MEEMEJÄ VAIKKA VÄLITUNTIKELLOT OVAT JO SOINEET. TIETOKONELUOKASSA VILJAMIN VELJEÄ. HAKKEROINTIASIOISSA KONSULTOIDA VOI!
- totuus ee ässästä
ES! kirjoitti:
VIHDOINKI JONNEI! ES ON JUMALTEN JUOMA ES ON JONNEN PARHAIN KUOMA ES SAA KEULIMAAN MOPOSI JA SUUTUMAAN OPESI JA OPOSI KUN KOULUNKÄYTÄVILLÄ HUUTELEMMME MEEMEJÄ VAIKKA VÄLITUNTIKELLOT OVAT JO SOINEET. TIETOKONELUOKASSA VILJAMIN VELJEÄ. HAKKEROINTIASIOISSA KONSULTOIDA VOI!
ES ON HULLUJEN JUOMA JONNEN HALVIN KUOMA ES EI SAA KEULIMAAN MOPOASI ET SAA SUUTTUMAAN OPEASI JA OPOASI KUN OLET LÄSKI ETKÄ JAKSA HUUDELLA SÄ MIIMEJÄ
Es on kusen väristä ja makuista lisäaine litkua älä juo jos haluat elää
- hdhddhh
Hehehe mitä VittUA
http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=52892 - sadfashfa
voi vittu mitä paskaa...
- kummastelija876
Käsittämätöntä että jostain halpismerkin kofeiinilitkusta on noussut tällainen netti-ilmiö, ES siellä ja ES täällä ja ES tuolla ja joka puolella ES!
- -
Huh, tämmösetkö on sivuefektit euroshopperin energiajuomilla... pitänee varoittaa porukoita etukäteen.
ES vedän keskimäärin 10 tölkkii viikos ja 105 kg penkki 14 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462