Niin.
Tai voiko 18-vuotias saada pankista lainaa 5000 eurolla, jos on luottotiedot kunnossa ja on osa-aikatyö (1400e/kk) saa joitain opiskelutukia sossulta?
Luottotiedot pitäs olla kunnossa, koska en oo mitään laskuja yms jättänyt maksamatta.. eli? :) Kiitos.
Voiko 18-vuotias ottaa pikavipillä 5000 euroa?
5
242
Vastaukset
- niin niin....
Vaikee sanoa, sillä vakuudettomissa luotoissa yleensä kolmen kuukauden nettotulojen raja, eli noin 3500 voisit joustoluotolla saada. Jos on vakuuksia tai takaaja, niin sitten asia on ihan toinen ja voit varmaan 5000 saada.
- markku6678
mulla sama tilanne, katso jostain sivulta jossa on noita lainapaikkoja.
esim http://www.uudetpikavipit.net ja etsi sieltä kulutusluottoja myöntävät firmat ja kokeile niistä.
mistään pikavippifirmasta noin suurta ei kannata hakea mutta onhan noita vaihtoehtoja.
ootkai jo pankista kysynyt? - --stranger--
En oo kysyny pankista, enkä varmaan kysykkään, koska täältä saa aika hyvin tietoa ja olen aina netissä.
- 6504650
Niin no. Voit ottaa pikavippejä ja maksella niitä. Tai jos asiasi ovat kunnossa, saat sieltä omasta pankistasi varmasti edullisempaa lainaa. Sinnä on erona vain se, että joudut menemään sinne fyysisesti. Eli perse pois penkistä ja pankkiin.
- Stranger--
Kävin pankissa ja mulle myönnettiin toi laina, tähän keskusteluun ei siis tarvitse enää vastata.
P.s. en kirjoittanut --stranger-- :in kirjoittamaa viestiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886