Nainen hyppäsi jättisillalta
A A
30.12.2011 14:37 (Päivitetty 30.12.2011 16:20) Asta Tenhunen
Nainen hyppäsi Varkaudessa Puurtilan sillalta veteen perjantaina päivällä. Pelastuslaitoksen mukaan hän loukkaantui erittäin vakavasti.
Ohikulkija huomasi naisen kiipeävän itse sillan kaiteelle ja hyppäävän alas. Pelastuslaitoksen pintapelastajat hakivat hänet matalasta rantavedestä rantaan.
Keski-ikäinen nainen kuljetettiin sairaalaan hoitoon vakavasti loukkaantuneena.
Paikalla oli tapahtuma-aikaan vilkkaasti liikennettä.
Noin 30 metrin korkeuteen kohoava silta on Varkauden korkein. Viimeksi viime kesänä kaksi miestä menehtyi hypättyään keskemmältä sillalta veteen.
Puurtila sillalla...
14
2700
Vastaukset
- hthshhh
kauhea paikka asua varkaudessa
- onnellinen puurtilas
Kateellisen panettelua, hohhoijaa....
- Nyholm
Varkaudessa on tosi ahdistavaa asua ja en ihmettele ollenkaa, että tallaisia
uutisia saamme lukea jatkuvasti. Miksi ja kuka ajanut kaupungin tähän
pisteeseen aivan viimevuosina.- Alvar Tuohipilli
Kyllä ne on nuo PötyPekkojen linkitykset perättömine kirjoituksineen. Yksi syy on tuo hihhuliuskovaisten tulo politiikkaan. Ovat usein entisiä juoppoja ja saavat vahvistusta omalle heikolle itsetunnolle, synkistelemällä ja mustamaalaamalla ihmisiä. Kristillisdemokraatitit aloittivat ja nyt nämä rauhattomat sielut etsivät paikkaansa poliittisessa kentässä. Näitten hihhuleiden omatunto ei tunne sellaista kuin vastuu lähimmäisistä. He suorastaan hyväksikäyttävät ihmisten heikkouksia ja turvattomuutta, oman ekonsa kohottamiseen. Varkauteen ei ole syntynyt uutta messiasta vaikka näin voisi noista linkityksistä ja videopätkistä luulla.
- Toyota Jari
Varkaus on nykyisin aika synkkä paikka. Mutta ei se ole Suomen huonoiten pärjäävä kaupunki. Ja tapahtuuhan noita itsareita ja yrityksiä paremmissakin paikoissa.
- tumi kommilasta
varkaus on hieno paikka.hiihtoladut-uimahalli-järvialueet esim. soutamiseen.lyhyt matka kauppoihin.ulkona hermo lepää.kun vain lähtee liikkeelle.terveisin tuomo markkanen.
- synkkyys pois
synkkyys on aivan jokaisesta itsestään kiinni. Varkaus on hieno ja ihana paikka asua.
- Ulkoilemaan.
Tumi, olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen lenkkeillyt miltei päivittäin ja on valinnan varaa liikkua luonnossa ja silti ihan kaupungissa.
Olen aina ihmetellyt keitä ovat he jotka vain ja ainoastaan valittavat ja moittivat tätä kaupunkia. Ei mitään hyvää heidän mielestään, panee miettimään onko heillä asiat kunnossa henkilökohtaisella tasolla.
Jos oot se grillin Tuomo niin terkkuja vaan. Oon sun asiakas, se jolla aina lapulla mitä ostan ;)
Mukavaa alkanutta vuotta. - ehhehheee
hoplaa
molskis - Anonyymi
peräkoukku
jamppa tuominen! - Anonyymi
hyvä kun purettiin
- Anonyymi
miksei purettu vanha paska
ja rakennettu uudenmallinen - Anonyymi
ei oo tumi laittanu kahviota
tai hampurilaisgrilliä
mistä saa jättiläishampurilaisia - Anonyymi
onko jo liiann vanha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877