TM:n vertailu

IS-F

Numerossa 1/2012 oli premium farmarit vertailussa ja BMW ei oikein pärjännyt. Audi voitti, Mersu oli toinen ja BMW kolmas. BMW:n taakse jäi vain Volvo, joka on jo selkeästi vanhanaikaisin noista neljästä. BMW taitaa olla vain keskinkertainen tuote, siitä ei ole voittajaksi.

16

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (/I\)

Aha... kyllä nyt vituttaa! Voi kamala!

• voi lapsia

Volvo ja Bemu tasapistein. Lue myös koko juttu, niin voit tehdä ihan oikeita johtopäätelmiä mitkä tekijät johtivat tuohon tulokseen. Lehtihyllyn välissä loppupisteiden selaus ei tee sinusta vielä varteenotettavaa asiantuntijaa automaailmassa.

• Ei voittanut Volvoa

Miten niin Volvo jäi BMW:n taakse. BMW ja Volvo oli tasapisteissä ja BMW oli edellä vain siksi että se on edellä aakkosissa. BMW ei siis pysty voittamaan edes monta vuotta vanhempaa Volvoa!

Testistä viis, kaikkihan nuo on erinomaisia autoja ja mieltymykset ratkaisee ja se pitääkö enemmän etu- vai tavetoisesta.

• pekka-

Paljolti makuasioita, erot olivat todella pienet, jopa pisteiden valossa.

Hienoja pelejä kaikki.

• renault f1

bmw sopii saksalaisille! renault suomalaisille(varsinkin se 197hv clio vm o7) saksalainen on varmaan parempi??? tai sitten ei!!!!!!! audii , mersuu bemarii!!!!!! shontaa!!!! kaikilla mausteilla!!!!!!!!!!

• lfutyfkuytf

Ne vertailut missä bemu ei voita ovat maksettuja juttuja.Olen asiantuntija.

• ----
        lfutyfkuytf kirjoitti:

Totta. Näinhän ne fanaattiset bemaristit tällä palstalla aina väittävät. Näiden tyyppien mielestä kaikki ovat salaliitossa bemaria vastaan.

• J8.L
        lfutyfkuytf kirjoitti:

Mikä on maksettu vertailu ? Maksoiko Audin maahantuoja 100000 e ja bemu vaan 80000 e ?

• Rainer316
        J8.L kirjoitti:

Mikä on maksettu vertailu ? Maksoiko Audin maahantuoja 100000 e ja bemu vaan 80000 e ?

Bemari on paras.Testit valehtelee.

• '

Eipäs kun kyllä renault on paras. Aina. Lue vaikka lehtien testit.

• Rainer316

Luen vain Bemarin autoesitteitä niissä bmw on aina parempi kuin muut.

• .Arska
      • .Ville

Miksei?

• Siksei
        .Ville kirjoitti:

Miksei?

TM levikki 138 322 kpl vs. BMW 1 670 000 kpl myytyä autoa 2010.

• .....
        Siksei kirjoitti:

TM levikki 138 322 kpl vs. BMW 1 670 000 kpl myytyä autoa 2010.

Miksi vertaat TM:n Suomen levikkiä BMW:n maailmanlaajuiseen myyntiin? Etsippäs BMW:n Suomen myyntiluvut niin katsotaan uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe