Karmea ero..

PeliArska

RAY nettikasinon DeMOversiota pelatessa vs. rahalla pelatessa.
Kuka voi väittää RAY rehelliseksi pelintarjoajaksi.

Esim. KultaPaskan demopelin bonuspelissä löytyy kultakimpaleet yllättävän helposti, rahalla pelatessa tupsahtaa kummasti se pienin voitto... hehhehehehheh'
satunnaista...todella .

Vapaakierrosten keskimääräinen voitto per kierros moninkertainen demopelissä
vs. rahalla pelatessa...satunnaista joopa jooo...

Siis pelit ovat kuin yö / päivä, vaikka pitäisi olla sama peli.
Jos aikoo tehdä johtopäätökset pelistä , sitä ei ainakaan kannata tehdä demopelin perusteella.

13

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultapaskapotti

      Itse huomannut saman! Toinen asia mikä mättää on se että jos tulee pieninkin häiriö rahan siirrossa niin raha häviää pankkitilitä mutta ei ilmesty pelitilile. Rahat tulee kyllä pelitilille muutaman päivän viiveellä. Tätä ei tapahdu ulkomaisilla casinoilla. Niin ja vielä yksi asia. Rayn pelien maximi panokset on liian pieniä. Vaihdan takaisin ulkomaiseen casinoon.

    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkki

      se o kohtalossa. Huonoissakin paikoissa aina joku voittaa suoraviivaiseen huijaamiseen siirrytään kun voittoja ei makseta, annetaan lisää bonuksia tai pitkitellään voitton maksamista. Ehkäpä siinä tapauksessa pelaajinen talettamia rahoja pidetään välillä jossain wincapitan tapaisissa sijoituspaikoissa. On hyviä pokerin pelaajiakin mut eivät voi tehdä pelaamisestaan ammattimaista. Vedoissa samantapaista tapahttuu isoilla kudeilla ajatuksissa pelaaminen sujuu helpohkosti mut oikeilla ei. Voiko jo päätellä miten toimia vai jatkaako mättöä. On erittäin vaikea päästä irti siintä mitä jo on.

      • Hienoa tietoa taas jollain. Ottaisitte pikasen selvää asioista ennen kuin niitä omasta päästä alkaa keksimään.

        Demopelit on ihan samoja kujin oikean rahan pelit. Asian voi vahvistaa kysymällä ray.lta.

        On hyviä pokerin pelaajiakin mut eivät voi tehdä pelaamisestaan ammattimaista.

        Oletko kuullut Patrik Antoniuksesta ja Ilari Sahamiehestä tai Victor Blomista?

        Miten sahamiehellä voi olla varaa ajella ferrarilla ja maersulla ja asua miljoonan euron asunnossa keskellä helsnikiä jos se ei tee mutakun pelaa pokeria. Eli todellakin voi tehdä pelaamisesta ammattimaista, mutta vain pokerissa ja vedonlönissä ei muissa rahapeleissä jossa talo voittaa varmasti pitkän ajan kuluessa.


      • kyllävaan
        HeteroGambler kirjoitti:

        Hienoa tietoa taas jollain. Ottaisitte pikasen selvää asioista ennen kuin niitä omasta päästä alkaa keksimään.

        Demopelit on ihan samoja kujin oikean rahan pelit. Asian voi vahvistaa kysymällä ray.lta.

        On hyviä pokerin pelaajiakin mut eivät voi tehdä pelaamisestaan ammattimaista.

        Oletko kuullut Patrik Antoniuksesta ja Ilari Sahamiehestä tai Victor Blomista?

        Miten sahamiehellä voi olla varaa ajella ferrarilla ja maersulla ja asua miljoonan euron asunnossa keskellä helsnikiä jos se ei tee mutakun pelaa pokeria. Eli todellakin voi tehdä pelaamisesta ammattimaista, mutta vain pokerissa ja vedonlönissä ei muissa rahapeleissä jossa talo voittaa varmasti pitkän ajan kuluessa.

        "Oletko kuullut Patrik Antoniuksesta ja Ilari Sahamiehestä tai Victor Blomista?"

        Juu ollaan muutama kerta ryypätty porukalla. Mutta mikä kulkuneuvo se "maersu" on?


    • Hillevi hiiri

      Sen kyllä huomaa. Kaikki pienet alle 10c onnistuu ihmeellisen hyvin... ja monta kertaa että voi tuplata 3-4 kertaa ja nostaa jopa 64c ylös.

      MUTTA MUTTA kokeileppa tuplata 30-80€ voittoja menee sitten varmasti metsään...


      Hehhehehehheee siinäpä Teille kaikille äidin pikku sarvikuonoille satunnaisuutta
      kerrakseen......

      • kkkkkkkkkkkkkkkkkkki

        voitko tehdä tuota tuplausta toistuvasti. Seuraappa tarkkaan.
        Isoilla panoksilla lähtee myös sisu useammilta nopeasti ennen voittoa.

        On teoriassa on naurettavan helppo rikastua. Esim. Ota tonnin pikavippi ja laita koko summa tai 500 vetoon. Voita ja tee uudelleen. Pkavippi on nopeasti tuplaantunut. Maksa pikavippi pois säilytä aloituskapitaali (lainaus wincapita) osa ja jatka. Jatka varman päälle 1x tai x2 kohteita. Se on teoriaa. Käytännön laita taitaa olla kohtalon kourissa vai pitäsikö sanoa jotain sähkömagnetismia. Ei sitä vaan lähdetä omista kouseista ihan noin vain. Pitäsikö käyttää sanaa lasiseinä on välissä. Jupissa saa vastaan ihan vapaasti mut jupisiatkin vuoden viiden vuoden päästä poraa samassa paikassa ja jupisee kuin ei pääse irti siintä mitä on.


      • kellivoide3
        kkkkkkkkkkkkkkkkkkki kirjoitti:

        voitko tehdä tuota tuplausta toistuvasti. Seuraappa tarkkaan.
        Isoilla panoksilla lähtee myös sisu useammilta nopeasti ennen voittoa.

        On teoriassa on naurettavan helppo rikastua. Esim. Ota tonnin pikavippi ja laita koko summa tai 500 vetoon. Voita ja tee uudelleen. Pkavippi on nopeasti tuplaantunut. Maksa pikavippi pois säilytä aloituskapitaali (lainaus wincapita) osa ja jatka. Jatka varman päälle 1x tai x2 kohteita. Se on teoriaa. Käytännön laita taitaa olla kohtalon kourissa vai pitäsikö sanoa jotain sähkömagnetismia. Ei sitä vaan lähdetä omista kouseista ihan noin vain. Pitäsikö käyttää sanaa lasiseinä on välissä. Jupissa saa vastaan ihan vapaasti mut jupisiatkin vuoden viiden vuoden päästä poraa samassa paikassa ja jupisee kuin ei pääse irti siintä mitä on.

        On aivan selvä että peliyhtiöt tekevät tuloksensa € määrillä eikä kuinka monennella yrityksellä tuplaus kusee.

        Nettikasinot antavat mielelläänmerkitystä, pienet voitot ulos , niillä ei mitään merkitystä
        koukuttavat vain alkajia pelaamaan ja kokeilemaan isommilla, joilla sitten ei onnistu samalla % , se on aivan selvä peli.

        On siis aivan naivia ajatella että pelin tarjoajat eivät ajattelisi asia pidemmälti.
        Täällä foliohatut toitottaa että riittää peliyhtiölle että ovat satunnaisia ja bla bla bla

        Ei se niin yksinkertaista ole , ei todellakaan.

        Koko pelitapahtumaketju on alusta loppuun peliyhtiön suunnittelema ja ohjattu
        "näytelmä" , jossa satunnaisuudella ei ole sijaa. Korkeintaan yksinkertaisten
        pelaajien mielikuvituksissa, ja niin tietysti pelintarjoajien tarjoamana.

        Toisaalta ei edes RAY mainosta pelejään nettikasinolla satunnaisiksi.
        On sen verran pelaajat tulleet omilla aivoilla ajatteleviksi.
        Tai ei ehkä pelaajat vaan fiksummat kansalaiset.


      • realkellivioide3
        kellivoide3 kirjoitti:

        On aivan selvä että peliyhtiöt tekevät tuloksensa € määrillä eikä kuinka monennella yrityksellä tuplaus kusee.

        Nettikasinot antavat mielelläänmerkitystä, pienet voitot ulos , niillä ei mitään merkitystä
        koukuttavat vain alkajia pelaamaan ja kokeilemaan isommilla, joilla sitten ei onnistu samalla % , se on aivan selvä peli.

        On siis aivan naivia ajatella että pelin tarjoajat eivät ajattelisi asia pidemmälti.
        Täällä foliohatut toitottaa että riittää peliyhtiölle että ovat satunnaisia ja bla bla bla

        Ei se niin yksinkertaista ole , ei todellakaan.

        Koko pelitapahtumaketju on alusta loppuun peliyhtiön suunnittelema ja ohjattu
        "näytelmä" , jossa satunnaisuudella ei ole sijaa. Korkeintaan yksinkertaisten
        pelaajien mielikuvituksissa, ja niin tietysti pelintarjoajien tarjoamana.

        Toisaalta ei edes RAY mainosta pelejään nettikasinolla satunnaisiksi.
        On sen verran pelaajat tulleet omilla aivoilla ajatteleviksi.
        Tai ei ehkä pelaajat vaan fiksummat kansalaiset.

        Ja

        P.S


        Olen pelannut kymmeniä tuhansia kierroksia sekä 1centin panoksella , kuin 50 € panoksilla.

        Joten mun eio tarvii selittää mitään teoriassa , saatikka mitä joku pas*** pelintarjoaja selittää peliensä olevan.

        Jokainen voi kokeilla ja todeta jos perse kestää.... ja lompakko.
        Sellaiset teoreettiset sepustukset voi työntää sinne minne aurinko ei paista...

        ;-)


      • Peli jallu
        kkkkkkkkkkkkkkkkkkki kirjoitti:

        voitko tehdä tuota tuplausta toistuvasti. Seuraappa tarkkaan.
        Isoilla panoksilla lähtee myös sisu useammilta nopeasti ennen voittoa.

        On teoriassa on naurettavan helppo rikastua. Esim. Ota tonnin pikavippi ja laita koko summa tai 500 vetoon. Voita ja tee uudelleen. Pkavippi on nopeasti tuplaantunut. Maksa pikavippi pois säilytä aloituskapitaali (lainaus wincapita) osa ja jatka. Jatka varman päälle 1x tai x2 kohteita. Se on teoriaa. Käytännön laita taitaa olla kohtalon kourissa vai pitäsikö sanoa jotain sähkömagnetismia. Ei sitä vaan lähdetä omista kouseista ihan noin vain. Pitäsikö käyttää sanaa lasiseinä on välissä. Jupissa saa vastaan ihan vapaasti mut jupisiatkin vuoden viiden vuoden päästä poraa samassa paikassa ja jupisee kuin ei pääse irti siintä mitä on.

        Pelaappa vuorotellen BJ RAY nettikasinolla minimi ,010€ ja joka toinen vaikka 2 tai 5 € ja huomaa ero !!!!! Ei vain sitten mene satuniasuuden piikkiin että voitot osuu kummasti sinne missä se pieni panos luuraa;-) hhehehehee


        Siinä Teillä satunnaista.

        Ja jos eo otos riitä niin paina vaikka pari viikkoa , jos vain perse kestää.


    • Mitä olen noita demoversioita eri kasinoilla kokeillut niin eivät ne ole mitenkään eronneet. Yhtä vaikeaa / helppoa on voittaa. Tosin harvemmin sitä on 5000€:a käytössä "oikealla kasinolla" ja jos häviää niin ottaa vaan uuden viis tonnisen...

      Suosittelen kyllä pelailemaan ulkomaisilla kasinoilla. Johtuen juuri siitä että bonukset ovat parempia -> ray ei anna mitään bonuksia sekä saa lisäjuttuja kuten ilmaispyörityksiä, bonuksiajne...

      • Toisaalta tuon satunnaisuuden näkee myös voittoputkissa.

        Olen itse löynyt useita kertoja oikealla rahalla ns. voittoputkiin. Silloin on ihan sama mitä peliä pelaat. Voitat joka pelistä.

        Useinhan tuota sattuu harvoin mutta itsellekin on tullut pitkiä kausiakin vastaavaa.


      • Joo...

        Microgaming kasinot ovat parhaimpia ainakin bonuksen kierrätys onnistunut kaikissa voitollisesti. Kaikkein huonoimpia on ollut Net Entertainment kasinot niissä bonuksen kierrätyksen alkuvaiheessa tulee isoja voittoja mutta vie sukkana kaikki rahat hyvissä ajoin ennen kuin bonus on saatu kierrätettyä kokonaan.


      • Joo...
        Joo... kirjoitti:

        Microgaming kasinot ovat parhaimpia ainakin bonuksen kierrätys onnistunut kaikissa voitollisesti. Kaikkein huonoimpia on ollut Net Entertainment kasinot niissä bonuksen kierrätyksen alkuvaiheessa tulee isoja voittoja mutta vie sukkana kaikki rahat hyvissä ajoin ennen kuin bonus on saatu kierrätettyä kokonaan.

        Ennen sai net ent:in kasinoista nostettua omat voitot pois kesken kierrätyksen menettäen vain sen bonuksen mutta enää ei monessakaan onnistu. Pitää kierrättää koko paska ennenkuin saa mitään ulos. Ja se ei kyllä sen ohjelman kasinoissa onnistu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe