Eikö se nyt ole ihan selkeää ihastuneen käytöstä, jos mies
- tekee aina aloitteen suuteluun
- "hipsuttelee" vähän väliä ohi mennen ( = rapsuttelee/hipelöi/silittelee vaatteiden päältä kaikkialta muualta paitsi tisseistä tai pimpsasta, ns. viatonta koskettelua)
- jää koko ajan tuijottelemaan silmiin ja vaan hymyilee
- halailee ja ottaa kainaloon
ilman, että em. läheskään joka kerta johtaisivat seksiin. Itse asiassa meillä ei varmaan edes olisi ollut seksiä, ellen minä ois tehny aloitteita :)
Parina päivänä siis nähtiin, joka kerta jäin miehen luo yöksi. Ollaan oltu kavereita 4-5v, mutta juteltu ei olla ties kuinka moneen vuoteen... Juttu luistaa ja hauskaa on, yhteisiä mielenkiinnon kohteitakin löytyy.
Ja sitten hän ilmoittaa haluavansa olla pelkkä kaveri.
Välimatkaa tietysti löytyy muutama sata kilometri, mutta voisikohan olla mahdollista, että mies koittaa estää juuri siitä johtuen itseään ihastumasta enempää ja siksi haluaa pitää välit vain kaverillisella tasolla? En vaan pysty käsittämään, että mun tutka olisi ollut näin väärässä... Olisin voinut lyödä vaikka vetoa, että mies on ainakin jollain tasolla ihastunut minuun. Ei kai nyt panokaveriakaan ihan noin lämpimästi kohdella.
Turha kai mainitakaan, että olen aika ulapalla tosta käytöksestä.
Mies antaa ymmärtää toista, mutta väittää ihan muuta. WTF?
N89
3
361
Vastaukset
- passsssff
Minulla on järkyttävä tilanne myös menossa.
Mies joka selvästi pitää minusta ja minä pidän siitä ihan kauheasti myös. Mutta molemmat vältetään toisiaamme kuin ruttoa. Miksi pitää olla näin vaikeeta? kännissä suudellaan sit karataan toisistamme. - N89
Joo ei noista miehistä ota selvää sitten millään...
- wh6je6k7r68k
No eihän panokaveria tarvi tylysti kohdella :D
Jos haluaa olla vain kaveri ja nussii sinua, niin silloin ei pitäisi olla vaikeaa yhdistää näitä kahta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708