Kestämätön tilanne

Kylmät kädet

Olen viettänyt ihan rauhallista hiljaiseloa vuokraluukussani muutaman vuoden, mutta verikokeiden perusteella Sosiaalityöntekijäni totesi, että tilanteeni on kestämätön.

Keskimäärin 8 keskikaljaa per päivä ei kuulemma ole normaalia. 3 vuotta tällä tahdilla mennyt suhteellisen kivuttomasti, mutta ehkä hän on oikeassa.

Seuraavat 3 vuotta tällätahdilla voi tuoda aika ikäviä ongelmia mukanaan?

12

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sossu tussu

      Millä tavalla kestämätön? Ei sossun tuilla ole mahdollista juoda 8 keppanaa per päivä.

      • Kylmät kädet

        Tottakai on, jos juo yksin kotona tarjouskaljoja ja on vähäruokainen.

        Lidlissä Nobelaner 0.65€ 0.15 keskikaljatölkki. 24-salkku maksaa 19.20 euroa. sisällölle tulee hintaa 15.60€

        Provosoit minua aivan selvästi.


      • juopponen
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Tottakai on, jos juo yksin kotona tarjouskaljoja ja on vähäruokainen.

        Lidlissä Nobelaner 0.65€ 0.15 keskikaljatölkki. 24-salkku maksaa 19.20 euroa. sisällölle tulee hintaa 15.60€

        Provosoit minua aivan selvästi.

        Onkse Nobelaner 0.3 litraa vai puolilitraa.En viitti mennä lidliin kattoon.


      • drytfgujhk
        juopponen kirjoitti:

        Onkse Nobelaner 0.3 litraa vai puolilitraa.En viitti mennä lidliin kattoon.

        Ei sinne kattoon kannata mennäkään, voit vaikka tippua sieltä.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Tottakai on, jos juo yksin kotona tarjouskaljoja ja on vähäruokainen.

        Lidlissä Nobelaner 0.65€ 0.15 keskikaljatölkki. 24-salkku maksaa 19.20 euroa. sisällölle tulee hintaa 15.60€

        Provosoit minua aivan selvästi.

        Jumal'auta ja nyt se hinta nousi.

        Nyt tölkki maksaa sen 0.87 euroa (0.72 0.15). Tämä tietää meikälle lähes 20 euron korotusta yhtä kuukautta kohden! Tukien indeksikorotukset ei pysy perässä kaikkien näiden hinnannousujen mukana.


    • Poks..

      Mistä alkaen ja millä koulutuksella sosiaalityöntekijät ovat alkaneet arvioimaan verikokeiden tuloksia?
      Vai onko arvot niin poskellaan, että kohta munuaiset, haima, tai maksa poksahtaa, ja kirkon kellot kumahtaa?

      • Kylmät kädet

        Sillä oli faktaa siellä ohjeistuksissaan. Samaa sanottiin jo aikaisemmin mulle A-klinikalla.


      • Poks..
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Sillä oli faktaa siellä ohjeistuksissaan. Samaa sanottiin jo aikaisemmin mulle A-klinikalla.

        Eli viesti ei meinaa mennä perille jakeluun, ja vaikea uskoa vieläkään, että juominen on lopetettava, tai muuten huonosti käy. Kun se kalja on niin hyvää.
        Tuli mieleen tuttava vastaavassa tilanteessa, ja viesti ei mennyt perille hänellekään, vaan jatkoi läträämistä kaljalla ja kiljulla. Iski haimatulehdus.
        Hain sairaalasta tyypin, ja se näky jäi muistiin. Ruskeankeltainen kuin mulatti, ja vatsaontelosta oli valutettu nestettä kai muutama ämpärillinen.
        Viimeiset varoitukset oli päällä, mutta heti jatkoi läträämistä.
        Pian kirkonkellot kumahteli, ja sai pysyvän raittiuden hiekkaa naamallaan.


      • Poks..
        Poks.. kirjoitti:

        Eli viesti ei meinaa mennä perille jakeluun, ja vaikea uskoa vieläkään, että juominen on lopetettava, tai muuten huonosti käy. Kun se kalja on niin hyvää.
        Tuli mieleen tuttava vastaavassa tilanteessa, ja viesti ei mennyt perille hänellekään, vaan jatkoi läträämistä kaljalla ja kiljulla. Iski haimatulehdus.
        Hain sairaalasta tyypin, ja se näky jäi muistiin. Ruskeankeltainen kuin mulatti, ja vatsaontelosta oli valutettu nestettä kai muutama ämpärillinen.
        Viimeiset varoitukset oli päällä, mutta heti jatkoi läträämistä.
        Pian kirkonkellot kumahteli, ja sai pysyvän raittiuden hiekkaa naamallaan.

        Lisäys.
        Siinä sairaala raikuu, kun viimeisen haimatulehduksen hankkinut juoppo tekee kuolemaa ja huutaa suoraa huutoa. Niitä kipuja ei täysin peitä edes morfiini.


      • Kylmät kädet
        Poks.. kirjoitti:

        Lisäys.
        Siinä sairaala raikuu, kun viimeisen haimatulehduksen hankkinut juoppo tekee kuolemaa ja huutaa suoraa huutoa. Niitä kipuja ei täysin peitä edes morfiini.

        Hitto, että kuulostaa rankalta.

        Tuosta se Jope Ruonansuukin avautui, että kivut ovat kuulemma käsittämättömät. Oli kuullut oventakaa lääkärien puhuvan, että jos käy niin, että se on vielä huomenna hengissä, siirretään jonnekin..

        Jospa sitä kuolisi vaikka sydänkohtaukseen ennen tuota :(


    • tyguhkjl

      Sitä se sekakäyttö tietää. Toivottavasti oli edes hauskaa, tosin et varmaan muista oliko..

    • dialio

      Voimia vaan sinulle "kylmät kädet". Tuossa tilanteessa täytynee löytää joku uusi harrastus, ja voin kuvitella, että ei se niin helppoa ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe