Olen viettänyt ihan rauhallista hiljaiseloa vuokraluukussani muutaman vuoden, mutta verikokeiden perusteella Sosiaalityöntekijäni totesi, että tilanteeni on kestämätön.
Keskimäärin 8 keskikaljaa per päivä ei kuulemma ole normaalia. 3 vuotta tällä tahdilla mennyt suhteellisen kivuttomasti, mutta ehkä hän on oikeassa.
Seuraavat 3 vuotta tällätahdilla voi tuoda aika ikäviä ongelmia mukanaan?
Kestämätön tilanne
12
247
Vastaukset
- sossu tussu
Millä tavalla kestämätön? Ei sossun tuilla ole mahdollista juoda 8 keppanaa per päivä.
- Kylmät kädet
Tottakai on, jos juo yksin kotona tarjouskaljoja ja on vähäruokainen.
Lidlissä Nobelaner 0.65€ 0.15 keskikaljatölkki. 24-salkku maksaa 19.20 euroa. sisällölle tulee hintaa 15.60€
Provosoit minua aivan selvästi. - juopponen
Kylmät kädet kirjoitti:
Tottakai on, jos juo yksin kotona tarjouskaljoja ja on vähäruokainen.
Lidlissä Nobelaner 0.65€ 0.15 keskikaljatölkki. 24-salkku maksaa 19.20 euroa. sisällölle tulee hintaa 15.60€
Provosoit minua aivan selvästi.Onkse Nobelaner 0.3 litraa vai puolilitraa.En viitti mennä lidliin kattoon.
- drytfgujhk
juopponen kirjoitti:
Onkse Nobelaner 0.3 litraa vai puolilitraa.En viitti mennä lidliin kattoon.
Ei sinne kattoon kannata mennäkään, voit vaikka tippua sieltä.
- Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Tottakai on, jos juo yksin kotona tarjouskaljoja ja on vähäruokainen.
Lidlissä Nobelaner 0.65€ 0.15 keskikaljatölkki. 24-salkku maksaa 19.20 euroa. sisällölle tulee hintaa 15.60€
Provosoit minua aivan selvästi.Jumal'auta ja nyt se hinta nousi.
Nyt tölkki maksaa sen 0.87 euroa (0.72 0.15). Tämä tietää meikälle lähes 20 euron korotusta yhtä kuukautta kohden! Tukien indeksikorotukset ei pysy perässä kaikkien näiden hinnannousujen mukana.
- Poks..
Mistä alkaen ja millä koulutuksella sosiaalityöntekijät ovat alkaneet arvioimaan verikokeiden tuloksia?
Vai onko arvot niin poskellaan, että kohta munuaiset, haima, tai maksa poksahtaa, ja kirkon kellot kumahtaa?- Kylmät kädet
Sillä oli faktaa siellä ohjeistuksissaan. Samaa sanottiin jo aikaisemmin mulle A-klinikalla.
- Poks..
Kylmät kädet kirjoitti:
Sillä oli faktaa siellä ohjeistuksissaan. Samaa sanottiin jo aikaisemmin mulle A-klinikalla.
Eli viesti ei meinaa mennä perille jakeluun, ja vaikea uskoa vieläkään, että juominen on lopetettava, tai muuten huonosti käy. Kun se kalja on niin hyvää.
Tuli mieleen tuttava vastaavassa tilanteessa, ja viesti ei mennyt perille hänellekään, vaan jatkoi läträämistä kaljalla ja kiljulla. Iski haimatulehdus.
Hain sairaalasta tyypin, ja se näky jäi muistiin. Ruskeankeltainen kuin mulatti, ja vatsaontelosta oli valutettu nestettä kai muutama ämpärillinen.
Viimeiset varoitukset oli päällä, mutta heti jatkoi läträämistä.
Pian kirkonkellot kumahteli, ja sai pysyvän raittiuden hiekkaa naamallaan. - Poks..
Poks.. kirjoitti:
Eli viesti ei meinaa mennä perille jakeluun, ja vaikea uskoa vieläkään, että juominen on lopetettava, tai muuten huonosti käy. Kun se kalja on niin hyvää.
Tuli mieleen tuttava vastaavassa tilanteessa, ja viesti ei mennyt perille hänellekään, vaan jatkoi läträämistä kaljalla ja kiljulla. Iski haimatulehdus.
Hain sairaalasta tyypin, ja se näky jäi muistiin. Ruskeankeltainen kuin mulatti, ja vatsaontelosta oli valutettu nestettä kai muutama ämpärillinen.
Viimeiset varoitukset oli päällä, mutta heti jatkoi läträämistä.
Pian kirkonkellot kumahteli, ja sai pysyvän raittiuden hiekkaa naamallaan.Lisäys.
Siinä sairaala raikuu, kun viimeisen haimatulehduksen hankkinut juoppo tekee kuolemaa ja huutaa suoraa huutoa. Niitä kipuja ei täysin peitä edes morfiini. - Kylmät kädet
Poks.. kirjoitti:
Lisäys.
Siinä sairaala raikuu, kun viimeisen haimatulehduksen hankkinut juoppo tekee kuolemaa ja huutaa suoraa huutoa. Niitä kipuja ei täysin peitä edes morfiini.Hitto, että kuulostaa rankalta.
Tuosta se Jope Ruonansuukin avautui, että kivut ovat kuulemma käsittämättömät. Oli kuullut oventakaa lääkärien puhuvan, että jos käy niin, että se on vielä huomenna hengissä, siirretään jonnekin..
Jospa sitä kuolisi vaikka sydänkohtaukseen ennen tuota :(
- tyguhkjl
Sitä se sekakäyttö tietää. Toivottavasti oli edes hauskaa, tosin et varmaan muista oliko..
- dialio
Voimia vaan sinulle "kylmät kädet". Tuossa tilanteessa täytynee löytää joku uusi harrastus, ja voin kuvitella, että ei se niin helppoa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504