ei vastaa puheluihin vaikka päivän soitat.
karihaaran terveysasema
5
320
Vastaukset
- ja ajattelitko
saada tätä kautta yhteyden sinne?
- potsila
oletko noin tyhmä vai teeskenteletkö,kyllä oli jälleen lapsellinen kommentti,että meinasitko tätäkautta saada yhteyden toivottavasti olet alaikäine niin tuon vois ymmärtää,kirjoitin vaan toteemuksen kun olin koettenut soittaa jo kolmatta auntia varatakseni ajan,niin eikun vastaaja siellä puhuu.koeta kehittyä äläkä soita suutasi aikuisille ihmisille.
- no koeta auntia
potsila kirjoitti:
oletko noin tyhmä vai teeskenteletkö,kyllä oli jälleen lapsellinen kommentti,että meinasitko tätäkautta saada yhteyden toivottavasti olet alaikäine niin tuon vois ymmärtää,kirjoitin vaan toteemuksen kun olin koettenut soittaa jo kolmatta auntia varatakseni ajan,niin eikun vastaaja siellä puhuu.koeta kehittyä äläkä soita suutasi aikuisille ihmisille.
täällä varmaan kaikkia kiinnostaa mihin soittelet.
- Zaljua
Tuntuu, että kukaan ei vastaa koskaan Kemin TK:ssa puheluihin. Liekö hoitajat kahvilla tai jotain?
- potsila
sitä minä juuri ihmettelin kun yleensähän toimistossa istuu vähintään yksi henkilö niinkuin päivystämässä piheluita ja sähköpostia se on vaikeaa lähteä jos on sairaana käymään varaamassa aikaa,puhelimella sen kuulisi heti milloin sopii tulla. Kirjoitin tänne senkin vuoksi että jos jokin henkilö tietäisi mikä siellä on vialla kun ei vastata siis karihaarassa,mutta eihän se kun tuo yksi räkänokka alkoi viisasteleen tyhmyyttään,ehkä hän nauttii kun saa tuntemattomana soittaa suutaan,parempi pysyäkkin piilossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472