Kuinka pitkä 12 vuotiaan suunnilleen pitäisi olla?
Itse olen 160 cm pitkä ja painan noin 43-45. Normaali? meinaan tunnen itseni välillä aika pitkäksi verrattuna kavereihin ja isosiskoihini (jotka ovat aikuisia)
Ja kuinka pitkä minusta suunnilleen tulee? Menkat alkoivat 11 vuotiaana.
Ookei, tyhmä kysymys
4
200
Vastaukset
- Mussuttaja <3
Ei sillä pituudella ole mitään väliä..!?! itse olen tuntenut itseni aina liian lyhyeksi.. Mutta nykyisin olen pituuteeni aivan tyytyväinen : D (huimat 155) enkä kasva enään.. :) saanpahan huomiota , kun koulun pojat virnuilevat pituudestani ;) ja ikää on se 15 : D
- özjgpkå
Suomalainen nainen on keskimäärin 165 cm pitkä. Luultavasti tuosta kasvat vielä, mutta niin kasvavat muutkin, mutta vain omaa vauhtiaan. Ei sillä pituudella mitään väliä ole. Pyri vain olemaan tyytyväinen. :)
- olen lyhyt ja paksu
olen kateellinen sä oot varmaan tosi hoikka ja pitkä!!!! itse olen myöskin 12 v mutta painan 43 kg ja oon vain 157 cm pitkä!!!!
- pitkä
oot normi. Ite oon 12v tyttö & oon vitosel. Pituut mul o 173cm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530