Missä miehet

Kulkija nainen

Ruusulinnasta puuttuvat fiksut yli 50 miehet. Hyviä naisia tanssitettavana ja jos eväät riittä, niin ehkä muuhunkin,

13

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nomen Nescio

      No voi pahus, kumpikaan kriteeri ei täyty, kohta tosin ikä riittää, mutta fiksua minusta ei saa kyllä tekemälläkään. Ilmankos anti on ollut vähän laihanlainen.

      • Kulkija nainen

        Fiksuuden kriteerit täyttyvät hyvin helposti. Siisti olemus ja siistit puheet.!!


      • Nomen Nescio
        Kulkija nainen kirjoitti:

        Fiksuuden kriteerit täyttyvät hyvin helposti. Siisti olemus ja siistit puheet.!!

        Niin, mutta tuokin on näkemyskysymys, mikä itsestä tuntuu olevan ok, niin toinen ei sitten tykkääkään. Mutta Ruusussa on ihan fiksuja naisia ylipäänsä, eipä siellä ehdotuksia ole kovin paljon sadellut. Niin tai siis nämä edellisen virkkeen lauseet eivät ole suhteessa toisiinsa. Tai ehkä he ovat niin fiksuja, että eivät meikämannelle edes ehdottele, hmmm, pitänee tehdä johtopäätöksiä.


    • Uskon sen (O)

      Olekko Mäen Anna?
      Saantipuoli taitaa jäädä muille?

      Kannattaako tanssittaa ilta naisia ettei saa mitään?

      • Kulkija nainen

        Just tommoset on niitä vähemmän fiksuja miehiä!


    • Nainen 40v ...

      Tässä olen samaa mieltä kanssasi,fiksua miestä tansseissa en tavannut,
      siistejä miehiä lavoilta löydy,tupakointi viinajuonti lisäksi pilaa loputkin.

    • Kulkija mies

      Aika outoa? Kävimpä missä tanssipaikassa vaan niin aina on fiksuja naisia löytynyt! Minkälainen olisi pitänyt olla?

    • Alfamale

      Ruusussa tosiaan riittää naisia. Voi kuvitella millainen hässäkkä
      on esimerkiksi parin viikon päästä, kun Finkut tulevat lavalle.

      Fiksun miehen ei tarvitse olla, pääasia on että on siistit kamppeet,
      hiki ei haise, ja itsestään huolta pitäneen näköinen, sellainen antaa
      ymmärtää, että muutkin asiat ovat kunnossa.

      No tietenkin jonkinlainen tanssitaitokin olisi tansseissa hyvä omata.
      ja jos vielä jorista niitä näitä, sehän on kuin ylimääräinen bonus.
      ...Niin ja pitää ymmärtää kysyä, kelpaako neidille hyvänäpito tai kainalohoito.
      Sellaiseen harva nainen sanoo ei....

      • Mielestää fiksu

        "Hyvänäpito ja kainalohoito" olivat mukavia sanoja. Kun ei haluaisi vongata, ja kuitenkin haluaisi naisen lähelle ja tosi lähelle. Joillekin meistä miehistä , oikeitten sanojen puute on ongelma. Ja sitten töksäytetään nyt jotakin, ja se oli tietysti väärin.

        Tuosta fiksuudesta tuli mieleen, että kuinka fiksu sitä pitäisi olla. Tietysti ihminen on fiksu jos on fiksuihminen. Se tulee luonnostaan, jos on tullakseen.

        Mutta, jos naisille mieliksi pitää yrittään olla fiksumpi , kuin luonnostaan on.

        - On niin fiksu, ettei ehdota mitään.
        - On niin fiksu, ettei lähesty naista mitenkään.
        - On niin fiksu, ettei ymmärrä parastaan.

        Koko illan tanssittaa samaa ja kemiat pelaa ja tanssi sujuu ja hauskaa molemmilla - ja sitten on niin fiksu, että ei ymmärrä kysyä, kelpaako neidille hyvänäpito tai kainalohoito ?


      • Tanssin taikaa
        Mielestää fiksu kirjoitti:

        "Hyvänäpito ja kainalohoito" olivat mukavia sanoja. Kun ei haluaisi vongata, ja kuitenkin haluaisi naisen lähelle ja tosi lähelle. Joillekin meistä miehistä , oikeitten sanojen puute on ongelma. Ja sitten töksäytetään nyt jotakin, ja se oli tietysti väärin.

        Tuosta fiksuudesta tuli mieleen, että kuinka fiksu sitä pitäisi olla. Tietysti ihminen on fiksu jos on fiksuihminen. Se tulee luonnostaan, jos on tullakseen.

        Mutta, jos naisille mieliksi pitää yrittään olla fiksumpi , kuin luonnostaan on.

        - On niin fiksu, ettei ehdota mitään.
        - On niin fiksu, ettei lähesty naista mitenkään.
        - On niin fiksu, ettei ymmärrä parastaan.

        Koko illan tanssittaa samaa ja kemiat pelaa ja tanssi sujuu ja hauskaa molemmilla - ja sitten on niin fiksu, että ei ymmärrä kysyä, kelpaako neidille hyvänäpito tai kainalohoito ?

        Mä olen niin fiksu, etten koskaan ehdota daamille mitään. Naiset osaavat tämän taidon (kuten monet muutkin asiat) paljon miehiä paremmin. Tämän vuoksi olen delegoinut tämänkin tehtävän naisille.

        En ehdota, vaikka kuinka lähekkäin hierottais. Kylmästi vaan palautan hakuriviin ja kiitän tanssista. No, joskus kiitän aika monisanaisesti.


      • Arvoitusta

        Hoidettavat ja hoideltavat?

        Fiksua on tosiaan kai jokin menettely mutta tuo tunkeminen on mielestäni outoa niin miehiltä kuin naisiltakin kun on kyse tanssimisesta.

        Tanssissa joskus tai aika useinkin juuri silloinen hetki ja liikkuminen antaa paljonkin impulsseja sekä mielenliikeaiheita. Realisitina kun palaa arkeen ja tanssimiseen on hyvin äkkiä selkeää ettei mikään "hoitosuhde" ole se mitä tästä seuraa vaan jää tanssillinen kaipuu.

        Tuohon en vielä alkuunkaan olisi työntämässä enkä vastaanottamassa mitään aikaa ja paikkaa!!

        Kestävään on pitkämatka.


      • Fiksu Röhny
        Mielestää fiksu kirjoitti:

        "Hyvänäpito ja kainalohoito" olivat mukavia sanoja. Kun ei haluaisi vongata, ja kuitenkin haluaisi naisen lähelle ja tosi lähelle. Joillekin meistä miehistä , oikeitten sanojen puute on ongelma. Ja sitten töksäytetään nyt jotakin, ja se oli tietysti väärin.

        Tuosta fiksuudesta tuli mieleen, että kuinka fiksu sitä pitäisi olla. Tietysti ihminen on fiksu jos on fiksuihminen. Se tulee luonnostaan, jos on tullakseen.

        Mutta, jos naisille mieliksi pitää yrittään olla fiksumpi , kuin luonnostaan on.

        - On niin fiksu, ettei ehdota mitään.
        - On niin fiksu, ettei lähesty naista mitenkään.
        - On niin fiksu, ettei ymmärrä parastaan.

        Koko illan tanssittaa samaa ja kemiat pelaa ja tanssi sujuu ja hauskaa molemmilla - ja sitten on niin fiksu, että ei ymmärrä kysyä, kelpaako neidille hyvänäpito tai kainalohoito ?

        Niin tai: Piäsiskö rämpsän piälle röhnöttämään? Tällaista fiksuhkoa ilmaisuako tarkoitit?


    • Mies kohta 55

      Joo, hyviä naisia on hauska tanssittaa, mutta siihen muuhun en kyllä ala. Eväitäni en jakele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe