BMW 320i vai 316i

BMW_Arska

Hei, kumpi olisi parempi valinta 320i 120kw 2008 120tkm 20t€ vai 316i 90kw 90tkm 21t€ molemmat huollettu hyvin. Onko molemmissa autoissa ketju hihnan sijalla sekä millainen kulutus ero voisi noissa olla?

76

1628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdoton ehkä

      Onko sulla muitakin asioita joita et osaa päättää?
      Onneksi olet löytänyt parhaan mahdollisen kanavan ongelmillesi.
      Itse valitsisin punaisen.

    • BMW_Arska

      Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa ei tarvitse puhua !!!

    • peffaas naidaan

      Kaltaisellesi håmålle sopii kumpi tahansa. Kannattaatuunata sitä sisustaa sit pinkillä karvalla, tulee tosi miehekäs ja HOT.

    • BMW_Arska

      Vittu että ihmiset voi olla kateellisia, pakko sit vaan ostaa BMW niin kuolkoon kateelliset :):):).

    • PASKA_Arska

      Penari sopii hyvin tollaselle hymiöhomolle.

    • bubbelipoju

      Juu ei ole väliä kumman bemarin valittet, homoks sut tunnistaa kummastakin. Muista vilkuilla ympärilles liikennevaloissa, saat lentopusun.

    • BMW_Arska

      Eikö teille ole kerrottu että katelisuus on sairaus :):):). BMW 320i, ostettu.

    • Terskan nuppi.

      No , onnee vaan , Arska ja Juuso.

    • vilu2

      onks jompi kumpi kuutos koneel jos on se olla hyva

    • "kappas vaan....

      Arska sekä Ville...kahdestaan...lähti hippasille..."

    • Hyvä Arska

      Minulla on samanlainen 320i, se on paras ostos mitä olen koskaan tehnyt. Ikävää, että joudumme kuuntelemaan kaikenlaisten tyhjäpäiden vinoilua. Tällä autolla en ole mitenkään leveillyt, enkä siitä numeroa tehnyt, siitä huolimatta se tuntuu joitakin kovasti vaivaavan. " Sääliä saa ilimaaseksi mutta kateus täytyy ansaata."

      • cv2012

        mitäs hienoa tollasessa pikkukinnerissä on teinithän noilla vaan ajaa ja 50-villityksen paikkeilla olevat äijät


    • cv2012

      BMW on ylihintanen ooppeli, osta ooppeli suoraan niin jää rahaa varaosiinkin, koska kummassakin niitä kuluu yhtä paljon :D
      Ajettavuudessa tosin BMW vie pisteet kotiin.

      • kassu

        Kummallakin tulee ajaminen kalliiksi, kokemusta on ja sillä kysyisinkin onko kenelläkään ollut sellaista ongelmaa BMW:n kanssa käydä rytkyttää kuin traktori ja vikaa ei löydy mistä johtuu. Käytetty asiantuntijoilla. Onko kenelläkään ollut tällaista ongelmaa bemarin kanssa. Auton merkki 316I 04 bensa ???


    • Homoerkki

      Antaisko joku bemumies mulle peppua?

    • horo erkki

      ..ja vois sen jälkeen pierasta mun nenään..

    • hihhii huu

      Saisiko olla vielä muuta?

    • Erkin juntti

      ..no jos lopuks vielä kusaset suuhun nii hyvä on. Se kruunaa kaiken.

    • BMW_Arska

      Ei tullut bemaria meikäläiselle. Ostin Audi A3:sen ja olipa mulla vähän aikaa nätti poikaystäväkin, nyt uusi hakusessa.

      • '

        Eiiikäää!!!!


    • bemistit tuhnaa
    • btcfrulesfornothing
    • btcfrulesfornothing
      • Liukasta on..ja

        ..hyvin luistaa bemupojilla


    • Näin on

      Tätä palstaa kun lukee niin ei voi muuta sanoa kuin, kyllä BMW herättää intohimoja. BMW-vihaajat ovat todella fanaattista porukka, en löytänyt yhtään asiallistakaan avausta tältä sivustolta johon ei joku olisi vastannut vihan, katkeruuden ja kateuden sävyttämillä sanolilla. Mikä ihme siinä on että BMW herättää niin paljon tunteita? Minulle se on vain auto. Nämä vihaajatkin jakautauvat kahteen eri leiriin "bmw on homopaska"- osastoon joiden äö on varmaan pienempi kuin omien kumisaappaiden numero. Tuo porukka ei ainsaitse huomiota sen enempää. Mutta sitten on toinen "pesee,hakkaa,jätti,tiesti"-sakki, joka vetoaa teknisiin tietoihin kertoakseen meille tyhmille BMW-omistajille että teidän auto on *****. Minua ei todellakaan kiinnosta jos jossain Audissa on enemmän tehoa kuin omassa autossani. Mitä hemmetin väliä sillä on? Tai että Kia on vähempivikainen kuin oma autoni, ei kiinnosta. Vähävikainen ei ole sama kuin laadukas. Nämä ovat sitä kateellisinta porukkaa jota suoraan sanoen ******** se että eivät omista bemaria. Nämä ovat juurin niitä herroja jotka kokevat hermoromahduksen jos joku sattuu lahden motarilla ohittamaan heidän audinsa bemarilla (sattui tänä aamuna). Hei ihan oikeesti motarilla voi ajaa ohi ilman kilvan ajoa. Nämä ovat niitä herroja jotka ovat aivan ylitsepääsemättömän katteellista porukkaa.

      • MrVillemoooh

        Puhut niin asiaa!!! Rispektit Oulun korkeudelta!


    • ampuja

      NÄIN ON Olet oikeassa. jos tänne joku laittaa asiallisen kysymyksen, niin eipä näy saavan asiallista vastausta, vaan v...uilupellet valtaavavat palstan. Ajele BMW-Arska vaan menemään,äläkä välitä noista pissipäistä. Ontäällä kunnollistakin vastaajaa.

    • osu ja uppos

      ..Ei tullut bemaria meikäläiselle. Ostin Audi A3:sen ja olipa mulla vähän aikaa nätti poikaystäväkin, nyt uusi hakusessa..

      Että semmoista bmw arskalle kuuluu nykyään. Ehkä ajatteli että bemulla kun pistää meneen niin tulee liikaa sulhaskandidaatteja. Audilla päässee vähän helpommalla..

    • 530da

      Olisit ostanut 530:sen niin ajeleisit hymyssä suin.....

      • muttakun..

        .. mulla ei ole poikakaveria.
        EIKÄ TULE.


    • . . .

      Ota pois viimeinen vaimentajapönttö ja anna V6 äänet tulla pihalle. Sitten 316 omistajat kateellisia. Teit oikea valinta.

    • vedä händyyn!

      saatana kun ei ole bemaria!! se pitäis EU normien mukaan saada jokaiselle EU kansalaislle pakolliseksi autoksi!!!

    • skodataibenu

      Mitä ihme homofiilistelijöitä täällä oikeen majailee kaikki kusi kakka juttuinensa?

      Eipä uskois, että joillekin auto voi olla niin kova pala nieltäväksi..

    • ,

      Minkäs sille voi että tämmönen bmwhomopalsta on olemassa. Autoille onkin sitten ihan omat palstansa.

    • Lurps lurps

      BMW on häpeä. Nuoret miehet ajelee keskenään velka-autolla. Mitähän tekevät vähän sivummalla keskenään.....?

    • et silleen.

      Mä luulen tietäväni. Pari poikaa oli pusikossa ja jäin seuraamaan hetkeksi. Vartin päästä punaposkiset pojat tuli esiin ja...yllätys yllätys..menivät bemariin.

    • Sit elleen

      Kesä tuloo, pusikossa rapisee. Miksi viereisellä parkkipaikalla on parkissa BMW?

    • bmw aasser
    • ;)

      BMW on homo.

      • (;

        Niin on.Ja kuskit.


    • Munna anaa arska

      Miksi bmw miehellä on poikkeuksetta apukuskina mies???

      • No joo...

        senhän tietää kaikki... ;)


    • hhss

      aijai kun ottaa köyhiä kommareita nuppiin kun ei ole varaa ostaa oikea autoa:)

      • Joo-o

        Mistäs päättelet että vain köyhät täällä kirjottelee? Kyllä varaa olis mersuun mutta en maksa pelkästä statuksesta. Syyn bemarin ostamattomuuteen nyt tietävät kaikki. Naisystävä. Enkä ole ruskean reiän ritari.


      • Niii...

        Aivan niin,no voihan siinä tuntea opiskelijakin ittensä rikkaaksi kun kaverin kaimalta ostaa sen vm.-82 olevan 5-sarjan BMW:n jollain 100 ekulla,vai mitä? ;)


    • Vatsaan sattuu

      Täällä saa ihan ylivoimasesti parhaat naurut. Tämäkin ketju jos jaksaa kokonaan lukea, kipeänäksi tulee vatsa, sen verran saa höröttää eikä meinaa nauraminen loppua ollenkaan.
      Mitähän Arskalle ja Juusolle nykyään???
      Kiitos BMW että olemme saaneet tämän palstan.

    • Ehkä BMW

      Tulisiko joku BMW mies mun taakse jos mä pyllistän?
      Olen harkinnut siirtymistä Bemariin.

    • Ehkä BMW

      No..vastauksia vastauksia rohkeesti vain.
      Odotan..

    • Mars jonoon

      Uuh esitätte ujoja välillä, ihguu. Mut siellä ratissa teistä tulee aina kunnon köriläitä ja se on jotenkin sexikästä. Ootte sulosii bemupojat, pusujaaaaa
      Tehtäiskö porukalla juna?

      • 525i -09<3<3<3<3<3<3

        Onx tääl sulosii BMW-kundei vapaana,mul ois bemussa apukuskin paikka avoinna,oihh...?


    • 530d

      Bmw_arska on kuulemma taas kuulolla. Voisi päivittää tietojansa mitä nykyään kuuluu? Vieläkö bemu alla kimppa autona juuson kanssa?
      Ps. Sinua on kaivattu.

    • upsistavaan

      Näin eilen kaupan pihassa pariskunnan joka lastasi ostoksia peräluukkuun. Hieraisin silmiäni koska toinen todella näytti naiselta. Kävelin hitaasti ohi mutta ääni paljasti, miehiä molemmat. Hetken jo luulin että joku bimmerboi on käyttämässä siskoansa kaupassa.

      • Muiskis

        Tässä vasta ketjujen ketju.Tätä ei saa ikinä hävittää. Osallistujat keski-ikä 15-18v.


    • + + + + + + + + + +

      Kävin vielä lisäämässä plussat. Ai että kun tuntu hyvältä...
      Päivä pelastettu..hah hah haa

      • muutamat lussat

        Niin tein minäkin. Ja helpotti kummasti.


    • BMW ///M

      Voi, voi, mitä kateellisten panettelua! No, keskenkasvuisilta kakaroilta ja asiaan vihkiytymättömiltä tällaisia kommentteja osaakin odottaa. Veikkaanpa, että kenelläkään näistä jannuista, jotka herjaavia kommentteja Bemareista laittaavat, ei ole minkäänlaisia kokemuksia kyseisellä autolla ajosta. Kyllä puhutaan kumminkin viimeisen päälle laatuautosta, jonka tyylitietoiset ja ajamisen ilosta nauttivat ihmiset valitsevat. On se vaan kumma, miten jotkut jaksaa haukkua yhtä maailman parasta automerkkiä! Kateelliset pysyköön kateellisina, ha! *Ylpeä siitä kun on kone pitkittäin ja auto poikittain!* Kiitti ja kuitti!

      "Vauhti on jumala, autoni
      on kirkkoni ja BMW on
      uskontoni, jonka moottori
      soittelee jatkossakin
      saatanallisia säkeitä
      teille kaikille liikenteen
      pakanoille ja
      vääräoppisille"

      ./¯¯¯¯¯¯¯¯\. B
      [OO=[][]=OO] M
      [o___\__/___o] W

      • Ja plussat päälle

        Voi, voi, mitä kateellisten panettelua! No, keskenkasvuisilta kakaroilta ja asiaan vihkiytymättömiltä tällaisia kommentteja osaakin odottaa. Veikkaanpa, että kenelläkään näistä jannuista, jotka herjaavia kommentteja muista autoista muilla sivuilla laittavat, ei ole minkäänlaisia kokemuksia kyseisellä autolla ajosta. On se vaan kumma, miten jotkut jaksaa haukkua yhtä maailman myydyintä automerkkiä! Kateelliset pysyköön kateellisina, ha!


      • BMW Boy

        Haluan yhtyä kanssasi,kateelliset vanhempien bemujen omistajapojut panee liian halvalla meitä uudempien bemuin omistajia. Me haluamme nauttia omasta suuntautuneisuudestamme täysillä ja näyttää sen muillekkin että olemme bemupoikia sananmukaisesti. BMW on enemmän kuin auto,se on meille bemupoille myös aviomies,sulhanen


      • BMW M

        M niin kuin mulkku? Paljon mahdollista kun poliisi kalajoella sai maksaa hengellään bemaristin homoilut ja nyt taannoin motoristi yritettiin tappaa.Mitähän bimmeristien homoiluja seuraavaksi saa iltapäivälehtien palstoilta lukea...?


    • sama täällä +++

    • Jakke

      Poikaystäväsi tykkää varmaan punaisesta.

      • BMW ///M

        Kyllä,yhdyn kanssasi,oi söpö poju. Mun ja mun poikaystäväni talouteen ei muilla ämmillä ole asiaa paitsi BMW M:llä


    • tykkään + sta

      heh heh hoh hoh

    • Bemaristi -68

      Moi!! Minusa tuo 320i n parempi vaihtoehto. Itselläni on 320i touring -06. Vaihdoin talvella 325i -01 sedanista tohon farkkuun. tyytyväinen tehoon ja autoon muutenkin. ajoi yhtä 316i mallia ja valintani osui 320ihin. Kilometreis ei juurikaan eroa. Tee hyvä vlinta!!

      • Sanomista tuli

        Älä semmoista liirumlaarumia, paat mu*kun voileipäkakun väliin ja tarjoot sitä poikakaverille ja sitte pikkusen kantta vilautat nii että mu*kun pää paistaa ja sanot että kukkuluuruu kohta lentää majoneesit.
        No, menehän nyt siitä..


      • paaspan pillit
        Sanomista tuli kirjoitti:

        Älä semmoista liirumlaarumia, paat mu*kun voileipäkakun väliin ja tarjoot sitä poikakaverille ja sitte pikkusen kantta vilautat nii että mu*kun pää paistaa ja sanot että kukkuluuruu kohta lentää majoneesit.
        No, menehän nyt siitä..

        http://www.youtube.com/watch?v=-xdI7oNcnxI


    • I love bemumän
      • I Love

        You too hyvät naurut päälle.
        Aika sakkia ootte bemumiehet,en olis uskonu. nam nam.


      • BMW-Pena&Arska
        I Love kirjoitti:

        You too hyvät naurut päälle.
        Aika sakkia ootte bemumiehet,en olis uskonu. nam nam.

        Suloisimmat kundit ajaa tyylikkäästi ja viettelevästi bemulla


      • 320 i
        BMW-Pena&Arska kirjoitti:

        Suloisimmat kundit ajaa tyylikkäästi ja viettelevästi bemulla

        Ja minä. Kaikilla mun kavereillakin, jotka on homoja, on BMW.


    • Oiiiih

      Aijai. tämä ketju saa hymyn suupieliin aina. Ootte te bemumiehet suloisia kullannuppuja, aina kaksin / miesporukalla liikkeellä.
      Pusuja teille ja mukavaa viikonloppua.

    • kokemuksiaon

      316 e46 1.9 on hyvä valinta kannattaa ostaa,pieni kulutuksinen ja ei isompia vikoja
      300tkm jälkeenkään ! laatu auto !

    • seppo söpö

      ei toinna alla 2,5 bemaria katella ku ei kestä kuitenkaan...

    • V w

      Up

    • antti..

      ..penaali






















      Hah hah buaha haaaa mitä miehiä

    • v w

      U p

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe