Ei Antero vastaa,harmi.

Antero kehiin!!

Ei se Antero vastaa vaikka kuinka huutelisi. Harmi sikäli että nyt olisi mahdollisuus todistaa suorituksensa erinomaisuutta!

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..Auto-Antero

Tule tänne IMEMÄÄN PERSETTÄNI!!!

Minä en IKINÄ seiso huutelujeni takana, ainoa asia jonka takana SEISON on PALJAS MIEHEN PERSE!!! Tai sitten olen siinä takana kontallani, ja IMEN PASKAKUULIA!!!

Luuletko TODELLA että kykenisin jotenkin TODISTAMAAN kaikki PASKAPUHEENI??? Miten voisin TODISTAA jotakin sellaista, jota ei ole olemassakaan, tai mitä en ole koskaan tehnytkään?

Olen pelkkä munaton LUUSERI, enkä ole KOSKAAN saanut elämässäni MITÄÄN aikaan, enkä ole IKINÄ onnistunut MISSÄÄN!!!

Elämäni SUURIN saavutus oli, kun joskus menneisyydessä olin Suoli24:n vihatuin TROLLI, mutta siinäkin aika on ajanut ohitseni!!! Nyt minulla ei ole enää muuta kuin muistoni, eikä KUKAAn enää arvosta minua!!

AINA kun kirjoitan palstalle JOTAKIN, se on lähes POIKKEUKSETTA PASKAA!!!

Ainoa asia joka on TOTTA on se, että olen OIKEASTI UMPIHOMO, ja RAKASTAN sitä kun saan IMEÄ miesten PERSEISTÄ maukkaita PASKAKUULIA!!! Mitä NUOREMPIEN pikkupokien PERSEISTÄ, sitä IHANAMPAA!!! En tunne MITÄÄN alaikärajoja!!! Ja se on myös totta, että VUOSIA kestäneestä HOMOSTELUSTA johtuen joudun käyttämään VAIPPOJA koko ajan, koska PASKAKUULAT eivät enää pysy löysäksi nussitussa PERÄSUOLESSANI!!!

• Ville-poika 5v.

Hyhhyh että olet tuhma kun tuollaisia kirjoittelet! Antero-setä on kova äijä tekemään loitoautollaan ja sillä motskarilla hurjia juttuja. Haluaisin joskus päästä Anteron kyytiin vaikka sille motskarin takasatulalle. Voitaisiin taas mennä motarille ja ajaa ainakin neljääsataa! Olis tietty kiva päästä loistoautollakin kyytiin mutta tuskin Antero suostuu minua sen kyytiin päästämään. Varmaan se loistoauto on joku Ferrari tai Lamborghini vähintään. Isi kyllä epäili että se Antero-sedän loistoauto voisi olla jopa Bugatin Veyron sillä niin kovaa sekin kulkee kun ainakin Antero-setä niin on kertonut. Ja Antero-setä ei kyllä valehtele!

• 330d ja hajis

Olen håmå

• T: Yöhoitaja

Teille on monta kertaa vastattu että Antero ei pääse aina tietokoneelle
      vaan se on hyvin rajoitettua. Kirjoittajillakin lääkityksen tarvetta
      missä on ongelma?

Psygiatrinen osasto..

• Oikea hoitaja

Laitapa kuule itse pääsi tyynyyn ja anna YÖN HOITAA oma pääsi kuntoon! Aamulla hyvin levänneenä sitten sinäkin voit ymmärtää tämänkn foorumin ONGELMAT!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe