Rattijuoppo tappaa valitsematta - siedetäänkö?

1997 kesäkuu

Kerran voi olla vahinko, kaksi kertaa on merkki oireesta ja todella kova rangaistus toivottua. Kukaan ei vähän ajan sisällä aja vahingossa maistissa. Normaali, terve ihminen ymmärtää korjata suhtautumistaan alkoholiin ja liikenteeseen. Tyhmä, muista piittaamaton ajelee maistissa ja sellainen täytyy sulkea pois liikenteestä. Auto pois, on se sitten oma tai liisattu tai parhaan kaverin. Sellaisen saa sitten sulkea pois ystäväpiiristä jos muu ei auta.

tehdään nyt tästä yhteiskunnasta sellainen, että maistissa ei todellakaan ole millään tavalla syytä ajella.

Ymmärretään se tosiasia, että rattijuoppo todellakin tappaa valitsematta.

Mitä vastaa yhteiskunnan päättäjät. Kaikkea on yritetty, on tv- proggiksia, tarroja, teiden ritareita, mainoksia. Mikään ei auta ja rattijuoppo senkuin jatkaa tappamista.

Lapsia kuolee. kahdeksan vuotiaan lapsen liiskattu, repeytynyt ruumis painoi kaksikymmentäkolme kiloa kun veri ja suolet, aivot oli liskattuna asfaltille. Silpoja raiskaajakaan ei tee niin pahaa jälkeä. Hyvä Suomi.

2

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rattijuoppo

Äläpä vaahtoa siellä. Pikku kännissä ajelu ei ole sen vaarallisempaa kuin sun vaahtoaminen ja ajo samaan aikaan. Tutkitusti vaahtoavat ihmiset säntäilevät ja toikkaroivat miten sattuu liikenteessä, joten jospa tarkistaisit ensin oman ajotyylisi.

Itse ajelen usein kaljassa. Eilen kävin iltasella kaupassa autolla ja olin ryypännyt apauttiarallaa 7-8 isoa tölkkiä keskikaljaa. Viime lauantaina ajelin Helsingistä Jyväskylään ja tissuttelin koko matkan kaljaa. Takaisintullessa piti ottaa hörpyt jo teräviä, mutta ei liian montaa.

Olen sitä mieltä, että halutessaan ihmiselle voitaisiin määritellä henkilökohtainen promilleraja. Sulla se voisi olla 0, koska olet tuollainen vaahtoaja, mutta esim mulla ja kavereillani (jotka muutkin ajelevat pikku simassa) promilleraja voisi olla esim1,5- 2,o promillea.

Ja takapaksissa mullakin on tarra: JOS AJAT JA OTAT, OTA SOPIVASTI.

• kiitos osallistumise

Laitappa joku sopivasti sinua kuvaava toinenkin tarra ikkunaasi tai tatuoi otsaasi; Runkkaan kun en raiskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      801
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      530
    Aihe