Ruskeaa Eyelineria kulmiini♥

KuLmAkArVaMöRkÖ

Juuh eli voisko kulmakarvoihin käyttää ruskeaa Eyelineriä? Kokeilin sitä ihan läpällä eka noihin mun kulmakynällä värjättyihin kulmiin ja ne näytti yllättävän hyvältä. Eli voisko?

9

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehen

En ite ainakaa laittais.

• jfla

Kertokaa sitten mikä olisi paras kulmakynä ?
        Jotkut ovat aivan liian pehmeitä .
        Ärsyttää nämä omat vähäiset kulmakarvat.
        Ja syy miksi ei voisi käyttää eyelineriä koska luomiin voi ?

• kulmakarvat
        jfla kirjoitti:

eihän eyelinerin laittaminen kulmiin kiellettyä ole. että laita ihmeessä, ei siitä haittaa ole. Olenpa itsekin joskus käyttänyt ja kestävät kulmat sillä tavalla saa. Laitoin kylläkin alle kynää ja päälle mahdollisimman näkymättömästi ruskeaa eyelineriä.

• kulumaton
        kulmakarvat kirjoitti:

eihän eyelinerin laittaminen kulmiin kiellettyä ole. että laita ihmeessä, ei siitä haittaa ole. Olenpa itsekin joskus käyttänyt ja kestävät kulmat sillä tavalla saa. Laitoin kylläkin alle kynää ja päälle mahdollisimman näkymättömästi ruskeaa eyelineriä.

Kiitos , pitääpä ostaa eyelinerin ja kokeilla , kun tuo pelkkä kynä väri hankautuu helposti pois , varsinkin pipon valuessa kulmien päälle .

• kulmat+ripset ok
        jfla kirjoitti:

osta Neulash-nimistä ripsiseerumia..ja laita kulmakarvoihisi..alkaa kuule kasvaa..maksaa tosin mutta 3.5ml tuubista riittää 3kk...

• 12+5

Musta tossa sun hommassa ei ole mitään järkeä!

Eyeliner kuuluu silmiin niinkuin sen nimi kertookin. EYE = SILMÄ

Kaupungilla näkee tarpeeks noita röllikulmia (tummanruskeet/mustat vahvat kulmat piirretty naamaan)! Ihan kamalat. Siihen vielä paksu meikkikerros lisäks niin hyi hemmetti. :''DDD

Suosittelen kulmien väristä luomiväriä kulmien "täyttämiseen".. kajalit ja eyelinerit voi unohtaa - ne eivät kulmiin sovi!

• kjljd

jos se eyelineri on nestemäinen niin en käyttäs, ite oon kyllä käyttäny nuita eyeliner kyniä kulmiin kun kulmaväreistä en oo oikean sävystä ruskeaa löytäny ja hyvin toimii.

• 1+17

KAJAL ja EYELINER on eri asia.

• Eyeliner

Ite olen nähnyt videoita jossa ihmiset laittavat mustaa eyelineriä kulmakarvoihin ja sitten kun se on kuivunut ni repivät sen pois että kulmakarvat ovat vaalean ruskeet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe