monelle olette??

stOp*

sylikummi

10

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkdkodkoke

      yhdelle pienelle pojalle (7,5kk) olen sylikummi. Muita kummilapsia ei vielä ole, kun eipä ole kaverit alkanut vielä paljon lapsia saada, konfirmaatiostakin aikaa vasta se 2,5 vuotta....

      • Jaaaaaaaaasse

        Olen 18-vuotias ja kummi 4-vuotiaalle pojalle, joka kastettiin kirkkoon hänen ollessa 3-vuotias :)


    • Leilahh18

      Olen sylikummi 1,5- vuotiaalle serkulleni. Maailman rakkain ja ihanin pieni poika se kyllä on (: olen 18- vuotias, joten enpä kovin monelle tässä vaiheessa voisikaan olla kummi, kun kaveritkaan ei vielä ihan kuitenkaan ole lapsia saamassa.. (: mutta eihän sillä ole mitään eroa, onko sylikummi vai vaan " tavallinen" kummi ?

    • 0+0=0

      en yhdenkään.

    • Shake, honey, go

      Olen viiden lapsen sylikummi.

    • poju

      Parin viikon päästä ensimmäiselle vauvalle, pienelle pojalle. Pojan vanhemmat päättivät asian minun "hyväksi" kun olen ilmeisesti neljästä kummista vanhin, joten saan sylikummin kunnian.

    • jenspatäti

      Serkun 6-vuotiaalle tytölle sylikummi=)
      Veljen nro1 toiselle pojalle 2v sylikummi=)
      veljen nro2 esikoistyttärelle 4v sylikummi=)
      veljen nro 3 kolmannelle tyttärelle sylikummi==)
      ja viikon vanhalle lapsuudenystävän esikoistyttärelle kummi=)

      elikkä 4 1=5xkummi

    • 6+7

      Meillä on mieheni kanssa 5 kummilasta, meitä on siis pariskuntana pyydetty viidelle kummiksi. Niistä itse olen sylikummina kahdelle ja mieheni yhdelle. Kohta on uudet ristiäiset tulossa ja taas pyydetty kummeiksi.
      En tiedä tuleeko meistä kummastakaan sylikummi mutta suostuimme ottamaan vielä yhden koska tämä on veljeni lapsi.

    • kummiTus

      Yksi 5 vuotias kummipoika, jolle olen sylikummi, ja sitten tyttökummi olen veljeni 3 kuukautta vanhalle tyttärelle :)

    • äitipä

      Olen seitsemän kummi enkä yhdenkään sylikummi:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe