sylikummi
monelle olette??
10
396
Vastaukset
- kkdkodkoke
yhdelle pienelle pojalle (7,5kk) olen sylikummi. Muita kummilapsia ei vielä ole, kun eipä ole kaverit alkanut vielä paljon lapsia saada, konfirmaatiostakin aikaa vasta se 2,5 vuotta....
- Jaaaaaaaaasse
Olen 18-vuotias ja kummi 4-vuotiaalle pojalle, joka kastettiin kirkkoon hänen ollessa 3-vuotias :)
- Leilahh18
Olen sylikummi 1,5- vuotiaalle serkulleni. Maailman rakkain ja ihanin pieni poika se kyllä on (: olen 18- vuotias, joten enpä kovin monelle tässä vaiheessa voisikaan olla kummi, kun kaveritkaan ei vielä ihan kuitenkaan ole lapsia saamassa.. (: mutta eihän sillä ole mitään eroa, onko sylikummi vai vaan " tavallinen" kummi ?
- 0+0=0
en yhdenkään.
- Shake, honey, go
Olen viiden lapsen sylikummi.
- poju
Parin viikon päästä ensimmäiselle vauvalle, pienelle pojalle. Pojan vanhemmat päättivät asian minun "hyväksi" kun olen ilmeisesti neljästä kummista vanhin, joten saan sylikummin kunnian.
- jenspatäti
Serkun 6-vuotiaalle tytölle sylikummi=)
Veljen nro1 toiselle pojalle 2v sylikummi=)
veljen nro2 esikoistyttärelle 4v sylikummi=)
veljen nro 3 kolmannelle tyttärelle sylikummi==)
ja viikon vanhalle lapsuudenystävän esikoistyttärelle kummi=)
elikkä 4 1=5xkummi - 6+7
Meillä on mieheni kanssa 5 kummilasta, meitä on siis pariskuntana pyydetty viidelle kummiksi. Niistä itse olen sylikummina kahdelle ja mieheni yhdelle. Kohta on uudet ristiäiset tulossa ja taas pyydetty kummeiksi.
En tiedä tuleeko meistä kummastakaan sylikummi mutta suostuimme ottamaan vielä yhden koska tämä on veljeni lapsi. - kummiTus
Yksi 5 vuotias kummipoika, jolle olen sylikummi, ja sitten tyttökummi olen veljeni 3 kuukautta vanhalle tyttärelle :)
- äitipä
Olen seitsemän kummi enkä yhdenkään sylikummi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456