Kenelle meni loton täysosuma?

Kemissä?

Pohjolan Sanomat 14.1.2012:

Kemiin loton täysosuma

Lauantai-illan lottoarvonnassa löytyi kaksi täysosumaa. Kummallekin voittoriville irtoaa viisi miljoonaa euroa. Täysosumarivit oli pelattu Kemissä ja Keravalla.

Kemiläinen voittaja oli pelannut rivinsä veikkaus.fi:ssä. Keravalla lottomiljoonat osuivat Herkku-Maja -kioskissa jätettyyn kahden hengen porukkapeliin.

Loton oikea rivi oli 4, 7, 12, 19, 24, 32, 34. Lisänumerot olivat 3 ja 38.

Kymmenen miljoonaa euroa on toistaiseksi suurin Suomessa tarjolla ollut lottopotti.

http://www.pohjolansanomat.fi/PS-Uutiset/1194715036224/artikkeli/kemiin loton taysosuma.html

15

1944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottopotto

Onneks en voittanu, ku joutuu jakaan kahtia ton 10 miltsin... Ehä tolla viidellä saa mittää. alkas vaa tympiin...

• paattiojasta

Kylläpä säikäytti, minä kun pelaan netin kautta suoraan. Mutta kun numerosarja alkaa nelosella... Minullahan on hajarivijärjestelmä, joka antaa 5-oikein-takuun, jos alku on 1 tai 3. Sydän vähän pampaten kirjauduin 3 minuuttia sitten sisään. Ei ei siellä ollut kuin 3 x 3 oikein. Onnea voittaneelle, nauti varallisuudesta. Älä törsää kaikkea, tai no, auton ja talon voi vaihtaa...

• tosi on

Tiedän sen, että Kemiläiselle naiselle tuli voitto.

• w456jetk

Vaikea sanoa.

Onnea voittajalle.

• kjuiu

hepolahteen meni

• Lottoaja.
        kjuiu kirjoitti:

hepolahteen meni

Tänne tulee. Hei dyydsit tartten noita alempia pisteitä linjaan. Miten blokit pois?

• takajärvi
        Lottoaja. kirjoitti:

Tänne tulee. Hei dyydsit tartten noita alempia pisteitä linjaan. Miten blokit pois?

tänne tuli

• hihii75

Onnea voittajalle.

Ei täällä kemissäkään kaikki ole kateellisia. Ainakaan mä

• internetlotto

Mitä se sinulle kuuluu kuka potin sai.Tyypillistä Kemin komukoiden kateutta !

• lottovoitto syntyä..

No äläpäs nyt höpötä, "internetlotto". Ei tämmöinen kateus, tai paremminkin uteliaisuus ole tyypillistä pelkästään kemiläisille. Kyllä niitä löytyy joka kaupungista ja pitäjästä, tietäisit sen jos olisit joskus poistunut Kemistä.

• Minä

Minä sen voitin, enkä asu Kemissä

• roistot

Hyvä sentään että nettilotollakin voittaa. Luulin jo että koko veikkaus.fi on huijausta eikä johdu vaan siitä että itse lottoan netissä enkä ole voittanut mitään. Vaan Veikkauksen toiminnasta yleensä, voitonjaon vääristelystä ja ihmisten huijaamisesta. Vain vähän aikaa sitten asiata nousi älämöly ja Veikkaus hätäpäissään nopeasti muutti voitonjakoa - mutta montako kymmnentä miljoonaa meni sen taskuihin ennen kuin kansa alkoi haistaa palaneen käryä?

• rentturepale

tänne tuli.kulutin jo kaiken huoriin ja viinaan.äkkiä kyllä meni nuokin rahat.no aamulla sossuun.
      pari kertaa tilasin helikopterikyydinkin.nyt ei oo enää ku velkaa.no rivit uudestaan vetämään.helppoa rahaa, tän ku oisin jo aiemmin keksiny!
      ekaa kertaa lottosin.

• arpava
    • Osta kultaa

Se on hyvä ,eetä nainen sai pääomaa Raha kannattaa laittaa poikimaan lisää rahaa viisailla siotuksilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe