MIssä myyjät?

Kirppariostoksille?

Tuli uusi hieno kirppari keskustaan, mutta missä myyjät???
Kirppari on tyhjää täys!

19

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+12

      tarkoitatko minimanin vieressä olevaa kirppistä?

      Paljonko muuten siellä on pöytävuokra/vko?

    • vääräpää arvi

      se on jo konkurssissa,,,, ja siellä kun ostaa pääsee rikosrekisteriin varastettuun tavaraan ryhtymisestä... ( mini.kani vieressä )




      Imtralla on hyviäkin kirppiksiä:

      • Eikait

        Muuten mistäs tiedät? Vastahan se avattiin.


    • Käviä

      Kallis paikka, suhteessa pöydän kokoon. Henkarissa olevat vaatteet, peittää pöydällä olevat. Varmaan hyvällä paikalla, mutta pöydät huonon malliset. Kian kirppiksellä saa tavaran hyvin esiin.

      • Tavarat kiertoon

        Rajapatsaallakin tavarat hyvin esillä ja sinne oli nyt viime viikolla tullut paljon uusia pöytiä ja uutta tavaraa. City-kirppiksellä myös tavarat selkeästi esillä.


    • höpsishöp

      Höpö höpö juttuja taas, kirppis voi varsin mainioasti. Tammikuussa hiljaista ihan marketeissakin!!

      • jouluton

        hiljaisuus johtuu siitä,,,joillekin pamahtaa kohta visa-lasku jouluhässäkästä :)


      • ;)
        jouluton kirjoitti:

        hiljaisuus johtuu siitä,,,joillekin pamahtaa kohta visa-lasku jouluhässäkästä :)

        :)


    • Talvituulella

      Rajapatsaan kirppiksellä täysi meininki päällä! Ei ainakaan hiljaista!
      Lapsille kävin tänään ostamassa luistimet ja kypärän!

    • oma pussi mukaan!

      Paljonkohan maksaa kaupassa uusi muovinen ruokakassi siitä kassalta?

      Minimanin viereiseltä kirpparilta saa ryppyisen käytetyn muovipussin ostetuille tavaroille hintaan 20 centtiä...

      • asiakas123

        Kyllä minä olen aina saanut sieltä uuden pussin. Missähän kirpparilla ootte käyneet?


    • k.i.rppu22

      KIRPPUTORIT PITÄIS LAILLA KIELTÄÄ S...TANA

      • eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        ddddddddddddddddddddddddddddd


      • pööööööööööööööööööö
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        ddddddddddddddddddddddddddddd

        Onks´ siel kaikki kotona???????


    • EKONOMIST

      Juu! Tyhjää uudella kirppiksellä on!!! Ja kallista niilläkin missä on!!!

    • aarteenmetsästäjä ?

      Kaikilla kirppiksillä tyhjää täys! Samat vanhat tavarat "roikkuvat" pöydillä.
      Ei mitään uutta!

    • ?
    • BranNewMama

      Itse lopetin kirppareilla käynnin kun myytävät tuotteet ovat ylihinnoiteltuja. Luulisi että jos haluaa päästä eroon esim vanhoista vaatteista laittaa hinnan sen mukaisesti. Monet naurut kyllä sain esimerkiksi marimekon paidoista. Kulahtaneista, jopa resoreista reikäisiä, mutta hinta hipoo kymppiä. Mutta onhan se rätti sentään marimekkoa!

      • Reikä Per Siissä

        Joo, Imatran kirppiksillä on huonot tavarat ja kalliit hinnat. Kannattais ajella junalla Helsinkiin ja koluta kirppikset siellä, tulis ehkä halvemmaksi, sekä sais kunnon tavaran kunnollisista valikoimista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe