Uusi kontinvälitysyritys? Onko totta?

Töitä veturille

Vuosaaren satamassa kuultua. Taas on tullut konttivälitykseen uusi yritys
joku Cont Cargo tai jotain sinne päin Mikähähän pulju lienee? Onko jollain tietoa?
Ei löytynyt netistä. Olisikohan nimi väärä.
Jos joku tietää onko joku muu nimi, niin vinkkiä nii vois kysyä keikkaa jos maksavat
edes saman kuin nämä isommat välittäjät.

66

2935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R Ahtari

      Cont Service on ainakin mutta ei se mikään uusi yritys ole ja sillä on ymmärtääkseni
      omia autoja useita ettei ole ainoastaan jobbari.

    • Isäntä-Kuski

      En ole yhtään Cont Cargo autoa liikenteessä nähnyt ja ajelen päivittän satamista kontteja. Sellainen välitysfirma, kun Container Cargo on tietääkseni olemassa.

      En kyllä ole nähnyt yhtään Container Cargon autoakaan liikenteessä.

      Jos toi Cont Cargo ei sitten ole tuossa yhdessä viestiketjussa olevien
      konttiajureiden uusi yritys. En kyllä vielä ole edes kokouskutusa nähnyt, mutta
      eihän sitä kaikkea vanha huomaa.

      Nimi tuli vai esille yks päivä jossain vuoden vaihteen tienoilla, kun oltiin kahvilla yhden kuljettajakollegan kanssa ja sillä oli tämän Containerin keikka päällä.

      Sano vain että keikkaa on paljon. Ei tiennyt sen enempää yrityksestä, kun kysäisin.
      Täytyy joku päivä tsekata tiedot ja kysäistä keikkaa.

      Jaa kyllä se on nyt taas lain määräämä tauko pidetty.
      Reilut puolituntia on mennyt nettiä selatessa.
      Se on lupa jatkaa ajoa ja on tauot kohdallaan

    • irtoperä

      Taitaa vaan välittää isompien huolitisjayhtiöitten konttikeikkoja toi container cargo, esim. dsv .

    • B-Tåg

      Suomeksi sanottuna välitysliike on huolitsijayhtiöiden järjestämä ajojärjestelijä joka ottaa vastuun kaikesta työaikalaista ja muusta.
      Huolitsijayhtiöiden ei tarvitse rasittaa omaa taloutta ajojärjestelijöillä.
      Autoilijan tilipussista nämä jobbarit palkkansa saa.
      Kaikki ne on samanlaisia välittäjiä nämä nykyajan kuljetusvälitysliikkeet.
      Nimi vaihtuu aina kun piikki on verottajalle täynnä.
      Ei välitysyritykset pidä autoilijoiden puolia.
      Otetaan uusi auotilija kun entinen lopettaa vapaaehtoisesti tai öljyyhtiö laittaa naftamittarin käyttöön sopivan muoviläpyskän luoton kiinni.
      Sellaiset yritykset on toisenlaisia joissa on omiakin autoja.

    • JP

      ON TOTTA SAAT 1,50 KILSA VENTTA 70E TUNTI

    • Rekka kulkee vaan

      JP taitaa olla aika vaihtaa vaipat ja mistä sä ylipäätään puhut? Kaikki alalla olevat tietävät, että noin huonolla hinnalla ei ajeta edes nuppiautolla. Kerro kahdella toi ilmoittamasi taksa niin alkaa olla lähellä oikeeta.

    • Emppa

      En ole kyllä kuullutkaan mistään container cargosta container ships kyllä on ja ne keltaiset ivecot jotka ajaa kontteja.

    • tolppali

      Ei tarttis tulla uusia enää polokemaan taksoja

    • varastotuunari

      Olisko toi uus firma sit MB transin peruja tai jotain nehän ajo kontteja paljon
      Koko ajan noita onnenonkijoita kuljetusalalla on jotka vedättää autoilijoita jotka
      ovat kiletämättä hiukan yksinkertaista porukkaa.

      • cont

        meillä kontin ajosta puolikkaalla 1,67€/km 79€/h


    • jkdbjdbjkvbewlö

      Tärkeintä on että ajetaan halvalla oli ajuri kuka tahansa siitä ne huolitsijat pitävät huolen ja autokuski ajaa

    • Uteliaisuus voitti

      Cont cargoa ei näytä olevan ytt.fi sivuilla
      Container Cargo näyttää löytyvän ytj.fi sivuilta toimialana kuljetusvälitys.
      Oikein autoilijoiden ystäviä nämä kuljetusvälittäjät.

      25 vuotta autoilijana ja en vielä ole yhtään kuormaa ajanut kuljetusvälitysliikkeen kautta. Miksi hyvät kollegat ette ota yhteyttä suoraan asiakkaisiin, vaan ajatte keikkaa
      näiden ystävien kautta?

    • konttijulli

      Pojat ajelee myös kovilla ylikuormilla. B-linkin kanssa 70 - 80 tn kokonaispainoilla eikä ajo sekä lepoajoista paljon välitetä. Tälleen ne hinnat pysyy kurissa.

    • En ole kuullutkaan

      Missäs päin suomee tälläinen PULJU toimii?

      • Kapitalistiriistäjä

        Tässäkin keskustelussa näkee hyvin `alan`tyyppien älykkyysosamäärän:)

        Kundit juttelee firmasta nimeltään Container Cargo.
        Yksi kehottaa kiertämään kaukaa, ilman mitään perusteluita. Tosi älykäs lause.:)
        Toinen kysyy että missäs se toimii..:) Vielä älykkäämpi..!

        Mitäs jos kävisitte ihan itse katsomassa k.o yrityksen kotisivut, mahdattekohan löytää?:)

        Ei tarvitse ihmetellä että kuljetusala on kuralla, kun alan tyypit on edelläolevien kaltaisia Einstaineja..:)


      • Einstein1234
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Tässäkin keskustelussa näkee hyvin `alan`tyyppien älykkyysosamäärän:)

        Kundit juttelee firmasta nimeltään Container Cargo.
        Yksi kehottaa kiertämään kaukaa, ilman mitään perusteluita. Tosi älykäs lause.:)
        Toinen kysyy että missäs se toimii..:) Vielä älykkäämpi..!

        Mitäs jos kävisitte ihan itse katsomassa k.o yrityksen kotisivut, mahdattekohan löytää?:)

        Ei tarvitse ihmetellä että kuljetusala on kuralla, kun alan tyypit on edelläolevien kaltaisia Einstaineja..:)

        Vastaa heppu kuka on itse kuljetusalalla että samaa sakkia olet sinäkin, ja muista samanlaiset kalat uivat samanlaisissa vesissä, että sinuna en kehuisi omaa osaamistasi.


    • 1+1=3

      Ei kyllä tarvii yhtäkään välistä vetäjää konttihommat enää. Muutenkin hinnat on aivan kuralla eikä se näiden välittäjien avulla ainakaan parane kun ne ottaa aina vähintään 5-10% välistä.

    • Kapitalistiriistäjä

      Just. Olipa hienosti sanailtu..:) Nyt voit olla ylpeä itsestäsi koko loppuviikon..:)

    • RaumaGate

      Container Cargo kyllä hämmentää ajoja oikein kunnolla Helsingin lisäksi myös Raumalla ja Kotkan suunnalla. Tarvii vaan ihmetellä mistä tollainen firma saa
      torppareita koska ei uusi pääse muuten kuin hintaa tiputtamalla ajoihin käsiksi.

      • Kapitalistiriistäjä

        Välityskatteet ovat isot vanhemmilla firmoilla.

        Aika yksinkertaista...myyt keikkaa halvemmalla asiakkaille kuin kilpailijat ja tilität automiehille enemmän kuin kilpailijat. Silti pärjäät hyvin ja firma pyörii mutta et rikastu ehkä ihan samaan tahtiin kuin vanhemmat kilpailijat ja markkinajohtajat. Ei kannata olla ahne ihan alusta lähtien..:)

        Teet niillä kuvioilla muutaman vuoden ja katsos..oletkin merkittävä tekijä huolinta-alalla. Sitten voit ehkä korjata liikevoittoasi kun uskottavuutta löytyy..Näin on käymässä Container Cargolle..


    • ajua on

      CC maksaa vähintään 2 eur km ja 100 eur/h. Tämä on tosi!

    • Apsi

      tiedättekö sitä tosi asiaa mikä se hinta on.. verollinen hinta on 1,06euroa kilometri näin voi jokainen laske sen mitä siintä jää käteen.. näin mulle puhelimessa kerrottiin kun kysyin ajopaikkaa.. ja varmasti saatte myös container cargolta polttoaine kortin millä tankkaatte autoanne ja polttoaineet vähennetään suoraan tilistä jos ei omat luottotiedot ole kunnossa. kyllähän sillä linkillä sen 2e km saa mutta jääkö siintä mitää sen saa jokainen itse laskea.. ja tottahan sielläkin saa ajaa niin paljon kun jaksaa..

    • konttijulli

      Huh huh... kyllä nyt on vedätyksen makua ja reilusti. Ehkä linkin kanssa saa sen 1,06 justiinsa. Kannattaa mennä kokeilemaan niin näkee miten sitä rahaa rupeaa
      tulemaan oikein olan takaa ettei oikein tiedä mihin laittais ylimääräiset.

    • R-ahtari

      Kysyin keikkaa kyseisestä firmasta ja kaveri kertoi että töitä on niin paljon kuin vaan jaksaa tehdä. Syykin kyllä selvisi kun kysyin hintaa joka on tosiaan euron paremmalla puolen verollisena eli n.85-87 snt/km. Linkin kansa tienaa kuulemma paremmin mutta kyllä sitä kulutkin kasvavat yhtälailla. Ekat rahat saa kun 6 viikkoa ensin ajaa ja elättää välittäjää=välistä vetäjää!

      • 69 centtiä

        0,69€/km alv. Että semmosta.

        500km päivässä tekee jo 345€. Voi jestas! Mihinkä sen kaiken fyrkan saa edes kulumaan?! Naftaankin menee jo 200€ päivässä.

        Koko vuoden ajosuorite olisi 125 000km joka on yhdelle (omistaja) kuljettajalle varsin hyvä suorite. Palkkaa ei itselle tipu niin ei sitten yhtään eli pitää olla muija joka on oikeissa töissä.


      • Uskonto 10,
        69 centtiä kirjoitti:

        0,69€/km alv. Että semmosta.

        500km päivässä tekee jo 345€. Voi jestas! Mihinkä sen kaiken fyrkan saa edes kulumaan?! Naftaankin menee jo 200€ päivässä.

        Koko vuoden ajosuorite olisi 125 000km joka on yhdelle (omistaja) kuljettajalle varsin hyvä suorite. Palkkaa ei itselle tipu niin ei sitten yhtään eli pitää olla muija joka on oikeissa töissä.

        mikä ihme tekee autoilijasta niin hullun, et pitää varman konkurssin eteen vielä töitä tehdä? helpommalla pääsee vaikka istuu kotona netin vieressä naamakirjassa, lopputulos on molemmissa sama,jälkimmäinen vaan tulee vähän pikemmin.


      • ....................
        Uskonto 10, kirjoitti:

        mikä ihme tekee autoilijasta niin hullun, et pitää varman konkurssin eteen vielä töitä tehdä? helpommalla pääsee vaikka istuu kotona netin vieressä naamakirjassa, lopputulos on molemmissa sama,jälkimmäinen vaan tulee vähän pikemmin.

        liikkuuko noi muka suomalaisilla autoilla ja polttoaineilla? tuskin


    • tane-1

      P..ka firma!

    • Kontti liikkuu

      Kyllä Containerilla keikkaa on ja hinnatkin ihan asialliset.
      Johtajakin on autoilijoita ymmärtävä yrittäjä.
      Keskivertoa yläpuolella paljon oleva kuljetusvälitysliike.

      Alan yleinen hintataso on vaan huono.

      Kaikilla sama ongelma pitäisi saada taksaa kymmeniä prosentteja ylös.

      Aamulla kontti päälle ja menoksi.

      • matikka 4

        kontti hinnat pitää huonona tasan tarkkaan autoilijat itse.Olen ollut teollisuuden kanssa paljon tekemisissä ja kaikki kehuvat erittäin edullisia kontti kuljetuksia.

        Edullisuus tulee sieltä auotoilijan tyhmästä päästä,kun ajatta niin pirun halvalla,esim lavetti kuljetukset tyhjänä toinen sivu rekka tai täysperä on 1,85 km tänä päivänä, jotku pyytää jopa 2 e/km.Säiliö/bulkki ja kontti isännät on saaneet kaikki saman tyhmyys geenin syntyessää eli ajavat itseään ahdingoon ihan tieten tahtoen.


    • E. K. O. Nomi

      Pyytähän aina saa. Eri asia on maksaako kukaan.
      Miten muuten, kun mainitset, että matikka 4:n, niin onko ollut ongelmia
      huonolla matikkapäällä? Vai tarkoitatko että sait 4 matikkaa kalareissulla?

      • karvakäsi

        Voi teitä puukenkämiehiä. Onneksi täällä kpltavarapuolella päästään toiselle eurolle per km. Meidän kaikkien kuljetusalan ammattilaisten pitäisi laittaa rekat seisontaan pariksi päiväksi niin porukat näkis mitä tarkottaa ku tavara ei kulje...


      • matikka 4

        tyhmiäkö kyselet.Ongelmia on ollut aina matikan kanssa ,sillä olenhan kuljetusyrittäjä.


      • näin on
        matikka 4 kirjoitti:

        tyhmiäkö kyselet.Ongelmia on ollut aina matikan kanssa ,sillä olenhan kuljetusyrittäjä.

        kyllä säiliökontti puolella on aivan eri taksat,ainakin jos kuljetus vaatii jotain muutakin apua kuin pelkän kuljettamisen,purkukompressori yms, kaluston ei tarvitse silti olla mitään näyttelytasoa...


    • Kahta konttia ajoon

      Otan osaa matikka 4:n
      Muista kuitenkin, että kesä on kaikilla ja hyvä taksa vain harvoilla.

      Konttipuolella voisi jopa pudottaa hintoja, kun ajetaan B-junalla.

    • Konttiraato

      Kontinajo on helppoa mutta eipä kannata. Lopetin ajot.
      Volovo ja ruoto seisoo mutta eipä tule kulujakaan ja voipi
      kalastella ja marjastella ja metästellä sekä mätästellä.
      Ikinä en enää ajohommaa aloita ainakaan kontinajossa

    • Ventillä seuraavana

      Voin sanoa vain yhden konttifirman joka toimii.
      Sanokaa mitä sanotte, mutta se on Speed palvelut.

      Tilit tulee ajallaan.
      Se pidetään, mitä luvataan.
      Ajojärjestely on ammattitaitoista.
      Työaikalakia kunnioitetaan ja kuunnellaan autoilijaa ja kuljettajaa.
      Lisäksi paljon muutaa hyvää.

      Taksa on pieni, mutta muut asiat korvaa sen.

      Mikä siinänäillä pienillä konttijobbareilla muuten on, kun ajojärjestelijä kuvittelee tietävänsä ajohommista kaikesta kaiken, vaikka ei ymmärrä edes parranajosta kaikkea puhumattakaan kontiajosta.

      Mistä niitä juitsareita oikein tulee?
      Lastentarhastako?

      • venttiilikö

        säiliö-ja rahtipuolella sama juitsareiden kanssa,pojanklopit joilla ei ole minkäänlaista kokemusta ajohommista aikatauluttaa ja neuvoo kuskeja vaikkeivat ymmärrä käytännön työstä yhtään mitään! täytyisi olla kuljettaja kokemus pääsyvaatimuksena jos haluaa sellaisiin töihin alkaa.


      • Viialaconkurs

        Kuules Tuomo..et nähtävästi tiedä, mitä teidän firman dark-side osasto puuhailee siellä Hyväntuulentiellä..?
        Erityisesti tyranni-Päivi! Ai taksa on pieni? Kyllähän 60 cent/km on aika pieni korvaus..vähemmän Lappeenranta-Kotka linjalla näkyy torppareilla uusia autoja..ainakaan speediltä saaduilla rahoilla hankittuja. Että voit lopettaa sen kehumisen. Ei paljon lohduta jos tyhjä tulee ajallaan.


    • Viialaconkurs

      Hahhah..siis Merituulentiellä.! Ps.Ajelen nykyjään linja-autoa Tampereella ja tienaan paljon paremmin kuin sun hommis.

      • Pena the fruit

        Ainoo joka spedel tienaa on se urpo kyyper johyaja.


    • Jobias riittää

      Kontiajossa tienaa hyvin ja homma helppoa. Upeeta työtä. En ikinä aja mitään muuta kuin kontteja. Palkka noin 2700-3200 egua kuussa ja päivätyö. Isäntä vois tosin vaihtaa auton kun alkaa tulla jo Scanikan mittariin 500000 km ja vuosimallikin on 2010.

    • Rahat loppu

      Jos on kuskinpaikkoja avoimena mainitsemallasi palkalla tulen heti ja lopetan tämän yrittämisen autoilijana.

    • veturi ja kärry

      olisokohan vetäjälle ja ruodolle töitä tiedossa

    • jäbätsu

      Speedillä ja Mekilä ainakin on ollut hyvin keikkaa ja kohtalainen taksakin, kun tekee
      hommat ja ajelee keikan kuin keikan, niin kyllä leivässä ja voissa pysyy.

      • 1+

        joo kyllä varmaa on hyvät taksat kun et ole muuta ajanut.herää jo unestas


    • Spööd

      Voi ressukoita. Kun osaa muutakin kuin kaahata kontti selässä niin voi kaupassa ottaa sen mitä leivän päälle haluaa.
      Tarjousmargariinimies yrittää Juurikorven suorallakin ohi vaikka autoa tulee vastaan. Paremmin valinnut laittaa lisää kinkkua leivän päälle ja nauraa tuolle peltilaatikon hinaajalle.

    • Liikaa massii

      Kertokaa sit kuka maksaa huonoiten?

    • s-pede

      SPEED!!!

    • heheheh

      Hyvää kesää kaikille konteille

    • k ruiseri

      Kontti kulkee vaan siitä liksan saan

    • Viirusilmä

      Kertookas onko kenellä konttikeikkaa. Auto ja ruoto on. Ajot voivat olla mistä satamasta vain kun vain on keikkaa?

      • SpeMeCo

        Laita yhteystietojasi, niin soittelen.
        Taksa on siinä 60-65 cent/km. Ilman alveja ja muita lisiä. Ensimmäinen purkuvuorokausi ilmaiseksi. Joskus toinenkin. Sitten satanen päivä.
        En ota ajoon kuin euro kutosia ja telivehkeitä. Kärryn pitää olla tuoreempi kuin 2010.
        Tarvittaessa pitää mennä muutama vuorokausi yhteen putkeen ja kotikuormia on turha ruikuttaa.
        P.s. Meidän juitsari tykkää pikku lahjuksista ja kehumisesta!


    • Viirusilmä

      Onks tää Spemeco joku uusi konttifirma. Hinta vaikuttaa ihan hyvältä.
      Sopii kaksi vapaata purkupäivää. Siitä seuraaville riittää 5 kybää päivää.
      Mulla on jo euro 7 alla ja ruoto on vuosimallia 2014.
      Yhteen putkeen voin mennä kolme viikkoa. Sit ehkä nukun muutaman tunnin tai ei.
      Kotona ei tarvitse käydä kuin joka viides vuosi.
      Juitsareille ostan juitsaria kohti joka viikko 4 laattikoa olutta ja 8 pulloa kossua tai suomiviinaa.

      Eikös ehdot täyty ja auto ajoon, jos sulla oikeesti on keikkaa?

      • Viirusilmä

        nii ja veturi on viisi akselinen joista kolme on vetäviä.


      • ksania
        Viirusilmä kirjoitti:

        nii ja veturi on viisi akselinen joista kolme on vetäviä.

        tarkottaako toi, ettet huomannut kuorma päällä sitä isoa monttua tiessä ja nyt on akselit kierossa?


    • 1=

      vallaksen uusi tytär yhtiö,spemeco

    • Mitä ? Häh ?

      Spemecollahan on keikkaa joka satamasta ja vallankin Seinäjoen satamasta ajavat useita kymmeniö kontteja päivässä Spemeco tekee sitä tänään, mistä muut näkevät unta.

    • tl-1

      Mitäs container cargolle nykyään kuuluu? Ilmeisesti autoilijat ainakin jääneet ilman rahojaan, pitääkö paikkaansa?

      • Gonttiman

        Kyllä se pitää. Meno jatkuu kuulemma nimellä Container Transport ja autoja kovasti haetaan ajoon.


    • Itään ja Länteen

      Aika moni muukin hakee autoja ajoon.
      On tää nykymeno sen verta huikeaa.
      Aika hauskaa on kuitenkin se että täällä palstalla tiedetään aina
      parkaiten kuka on jäänyt ilman rahoja.
      En tunne kumpaistakaan yritystä mitkä ovat yllä mainittu, mutta
      rahoja on kyllä odotettu ja ku..päis´ten juitssareiden lupauksia
      kuunneltu monelta muulta yritykseltä.
      Nimiä en viitsi mainita.

    • nuppi ja ei muuta

      Viron ja Latvian kautta pyörittävät aika useat kuljetusyritykset ja kuljetusvälitysyritykset nykyisin kuulemma toimintaa suomessa. On sisaryritykset rajojen ulkopuolella Virossa tai jossain muussa maassa. On kuulemma aivan laillista pyörittää hommaa sillä tavalla ja säästöjä tulee. V....u mä oon tyhmä. Mistä ne säästöt tulee? Kertokaa, jos viitsitte?

      • nal120

        Oletteko pistäneet merkille että hyvistä firmoista ei kukaan keskustele näillä palstoilla, niitäkin on jotka hoitavat hommansa.


    • Lupiini tirbo

      Sanokaa yksi hyvä yritys konttipuolelta joka maksaa hyvää hintaa.

      Aivan. Sellaista ei ole olemassakaan.

    • Norway Scania

      Norjalaiset.

    • fhbdxnnfdnxn

      Virolaiset maksaa paremmin, kun on virolainen yritys

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe