Kertokaa mulle mikä tää "Homeherkkä" on ihmisiään,,,

Korvauksen saanut

Olen lukenut paljon nyt hänen tarinoitaa ja selkeästi taustalla on haavoittuva, väärin kohdeltu ihminen.

Mikä on totuus,,luullakseni häneltä on evätty kaikki korvaukset.

Sääli

9

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alveoliitti 123

Joo vihaa työterveyslaitoksen altistustestejä kun väittää että sairastuu pahemmin.

• A.fumigatus

Niihin testeihin voi kuallakin. Niiden tekeminen on mielestäni edesvastuutonta.

• Teininero 64

Siinä hän on kyllä oikeassa ihan maalaisjärjellä ajateltuna. Itse ei tarvinnut kuin toimia "homekoirana" ja nuuhkia epäilyttävää nurkkaa, niin johan tuli melkoiset oireet. Ja altistustestissä pitoisuudet lienevät paljon isommat.

• ihmiskoe

Nykyajan Mengelen ihmiskokeita, joiden jälkivaikutuksista ko. laitos ei halua tietää mitään.

• Onko niitä

Kuka on saanut korvauksia. A. fumigatusta on löytynyt ja vähän muutakin.

• altistettu-ei alist.

TTL:n altistustestit ovat juuri niitä nykyajan Mengelen ihmiskokeita, joita tehdään vain harhauttamismielessä ja vakuutuslaitosten peliä varten.

• hippikrates

Testit tehtiin Vakuutusyhtiöitä varten,ei tieteen nimissä,uutteet olivat epävarmoja,jokainen erä,valmistusmaa vaikutti laatuun.
      TTL.e ei käy että työpaikka tutkittu ja löydetty kosteusvaurio migropeja sekä sisäilmaa pilaavia materiaalipäästöjä(muovimatot,palonestoaineet ym.ym)seurrannat tehty koti-työpaikalla,joista selviää eron.

Minua kiinnostaa tietää TTL,n saamat tutkimus,ohjeistukset ym vuosikymmenten ajoilta,jotka käytössä,silti tulee sutta ja sekundaa rakennuksista.mitä siis moisella laitoksella tehdään ja kun samat asiat tekee STM.THL...
      tietysti asiantuntijoiden kytkökset vakuutus,rakennus, ym yhtiöihin sekä mistä tutkimuksille rahoitusta saadaan,sen lauluja laulat,keneltä rahoitusta saat.

TTL.n tutkimukset ovat hyödyttäneet eniten vakuutusyhtiöitä,rakennusyhtiöitä,jaltistuneet,sairastuneet eivät saa mitään,ketähän varten TTL.onkaan olemassa.

• Lail.l.
      • Kaikkia perversioitasi ei jouda edes kuittailemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8493
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      454
      7703
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3900
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3756
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      121
      3093
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2905
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1913
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1871
    Aihe