Paf-6,9milj.voiton kääntöpuoli!

eikatkeruutta

Hienoa että joku voittaa! Mutta tuonkin olisi voinut laittaa jakoon niille jotka
rahoittavat muiden voittoja päivästä toiseen...

10

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • €€€€€€€€€€€€

      Joo nyt ei ainakaan kymmeneen vuoteen tarvii pelata PAFfilla kun keräävät rahat takaisin, tosin lopetin heillä pelaamisen kaksi vuotta sitten jo

      • edes mennyt!

        8 vuoden päästä sitte. tuskin pulju oo ees pystys enää sillo..


    • asklt

      Eipä kyllä paffilla taidettu tätä voittoa voittaa. vaan jossain muussa netticasinossa.

      • edes mennyt!

        nii en tiiä ku eilen mr green ilmoitti että niiltä olisi voitettu. en sitte tiiä tiiä ku tänää taas paf ilmoitti et heiltä oli voitettu.. keksittyi juttui.. mainoskikkoi.. media revittelee.. casinot tienaa taas..


    • kasinotrikastuu

      Tuollainen voitto antaa saman kuvan kuin lottovoittajan voitto! 'Miljoona pelaa, yksi voittaa...'.

      Turha luoda kasinoista mitään turhia illuusioita! Palautusprosentti on aina kasinon takana ja kasino voittaa aina!

      • 87K

        TOSIAAN, JOS ON AINUT, SIIS AINUT KETÄ PELAA JOLLAIN PELIPAIKALLA, NIIN HÄVIÄÄ AIVAN VARMANA, JOS ON MUITAKIN PELAAJIA, SAATTAA JÄÄDÄ VOITELLE, TUHANSIENKIN TOISTONEN JÄLKEEN


    • luuseri minäkin?

      EI PAF tuota voittoa maksa; se menee kasinoiden yhteispoolista, jossa on mukana mm. Bettson. Helvetin hyvää mainostahan tuo on PAF:ille. Netin toiseksi ja kolmanneksi suurimmat jackpotit on voitettu pienestä nettikasinosta.

    • höplästä....

      Jonkun pelaajan suuri voitto on toisten häviämää rahaa. Joutuikohan voiton saaja maksamaan isotkin lunnaat Suomen verovirastolle?

      • jackbot out

        No ei mee veroja kun on eu:n sisällä oleva kasino. Tuossa yllä joku sanoikin, että ei paf sitä voittoa maksa, lisätäkseni vielä, että nuo jacbotit kasvaa tiettyä alkupottia lukuunottamatta osasta niitä pelejä pelaavien rahoista. Suuret jackbotit ovat kaikilla netentin pelejä tarjoavilla kasinoilla yhteiset eli kaikkien niiden kasinopelaajien pelaamista rahoista kasvaa nuo miljoona potit. pienemmät ovat jokaisessa kasinossa omat. Pienemmät jackbotit näyttäisi olevan herkemmät laukeamaan kuin nuo isot, liekö sitten johtuva taas kerran siitä et niitä pelejä pystyy sääteleen ja rukattaan, heh heh siinäpä taas purtavaa kamprereille!!!! ps. Olen muuten voittanut 3 jackbottia viim. parin vuoden sisällä. Ei niin suuria mutta ihan kivan kokosia!


    • 9775569

      Ja millaiselle ihmiselle tämäkin voitto meni.. Onko suomalaiset tosiaan niin ahneita, kun tämänkin ihmisen haastattelu antoi ymmärtää? "olen ollut pitkään samassa työpaikassa, ja aion jatkaa siellä" MIKSI?? Joku työtön olisi varmaan iloinen, jos saisi tämän miljonäärin paikan. Onko ihmiset nykyään niin mielikuvituksettomia, etteivät keksi muuta tekemistä elämässään kuin työnteon? En voi ymmärtää. Miljoonia tilillä ja silti heräilee joka päivä duuniin. Itse kyllä keksisin paljon muutakin ajankulua, kuin työnteon.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe