Big Bankin käyttämä perintätoimisto

noproblem

Tietääkö joku mikä Big Bankin käyttämä perintätoimisto jos sattuu tulee vaikeuksia?

20

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkglkjh

      noup.3-4kk maksut myöhässä ja lähettelevät vaan karhumakirjeitä,toivottavasti olisi sekin vasten suomen lainsäädäntöä niin eivät voisi periä mitään....

    • megamage&nyrkkimikko

      eks jamppa o töissä big bankillä, vitttu elämä on elämää tapan sen möhmaha runkkari lampaan

    • Pelkään virolaisia

      Ne kuulema käyttää Igor Inkassoa, virolaista virmaa joka on tuttu rajuista otteistaan perintätoimien suhteen. Kaverini kertoi että ei ollut kivaa olla perintätoimien kohteena kun pari nahkatakkia tuli kyselemään kotoa...

    • Sitä käyttävät

      Igor Inkasso As

    • kokemusta on xxxxx

      Ja bullshit!

      Ei ne mitään iigoreita käytä. Perivät ihan itse,ja jos ei maksuja kuulu,tekevät haasteen ja vievät ulosottoon.Ei ole mitään perintätoimistoa siinä välissä.

    • hui kauhistus

      Tästä oli puhetta lainat foorumilla. Joltain oli murrettu käsi perintätoimien yhteydessä... ei kovin kivaa. En itse ainakaan uskaltaisi lainata virolaisilta mitään.

    • Igor perii

      Igor Inkasso - The best in rape since 2012

      • tavallinen tallaaja6

        Igor Inkasso saa haistaa pitkän paskan. Älkää uskoko potaskaa.Itselläni oli bigbankille velkaa,en kyennyt maksamaan-meni käräjille ja ulosottoon ihan normaalisti.Nyt menee pikkuhiljaa palkasta tuo velka.Että se noista fucking iigoreista.


    • Igor Inkasso BiR2012

      Valehtelet. Kuka sitten katkaisi käden siltä yhdeltä velalliselta jonka tarina löytyy täältä? Igor!

      • igor=potaskaa

        Se tarina on jonkun valopään bullshittia.Shut your mouth and fuck u.


    • Kädetön!

      Igor on totisinta totta!

      • :)))) IHIhihhhiii

        :))))))

        Salli mun nauraa,muahahaa :D Igor kampataan maahan,ja pissataan päälle.


    • Viron poika Igor

      Ai niinku virolaiset on tehny Suomelle ja suomalaisille ? :D Teillä paskahousuilla ole mitään jäljellä Suomilandiassa kohta muuta kuin velkaa. Meillä täällä Virossa talous nousee ja naiset vaan kaunistuu.

    • Vironpoika

      Eli siis mistä se "Igor Inkasso" juttu? Eikös pankilla olisi järkeä periä velkoja itse? Tarkistin äsken Viron kaupparekisteristä ja EI OLE sellaista rekisteröity. Aika tyhmä nimi, sen lisäksi lol

    • Igor Inkasso Sattuu

      Taidat huiputtaa. Itse tarkastin juuri Viron kaupparekisterin ja sieltä se löytyy Igor Inkasso AS. Olen ollut nyt juuri kirjeenvaihdossa sähköpostitse Igor Inkasson kanssa ja todennut että parempi on maksaa kuin menettää terveytensä... jos on kysyttävää noista veloista joita Igor Inkasso hoitelee niin kannattaa laittaa mailia niille [email protected] osoitteeseen.

      • TheBestInRape2012

        Igor Inkasso AS


      • igor on pepusta
        TheBestInRape2012 kirjoitti:

        Igor Inkasso AS

        Taidat pelle olla itse big bankin palkkalistoilla,ja kusetat täällä,minkä ehdit.Me kaikki nauretaan sulle,muahahhaaaa!! :)) ) hihihiiii....tirsk ;)


      • Vironpoika

        Ilmoitathan Igorin rekisterinumeron, sit saan tarkistaa sen myös itse.


    • perintätoimien uhri

      Igor hakkasi....

    • pelottaa1

      ... mut kanssa. En uskalla mennä poliisille, kun ei noista vippien perijöistä tiedä vaikka tappaisivat kostoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe