Tietääkö joku mikä Big Bankin käyttämä perintätoimisto jos sattuu tulee vaikeuksia?
Big Bankin käyttämä perintätoimisto
20
854
Vastaukset
- jkglkjh
noup.3-4kk maksut myöhässä ja lähettelevät vaan karhumakirjeitä,toivottavasti olisi sekin vasten suomen lainsäädäntöä niin eivät voisi periä mitään....
- megamage&nyrkkimikko
eks jamppa o töissä big bankillä, vitttu elämä on elämää tapan sen möhmaha runkkari lampaan
- Pelkään virolaisia
Ne kuulema käyttää Igor Inkassoa, virolaista virmaa joka on tuttu rajuista otteistaan perintätoimien suhteen. Kaverini kertoi että ei ollut kivaa olla perintätoimien kohteena kun pari nahkatakkia tuli kyselemään kotoa...
- Sitä käyttävät
Igor Inkasso As
- kokemusta on xxxxx
Ja bullshit!
Ei ne mitään iigoreita käytä. Perivät ihan itse,ja jos ei maksuja kuulu,tekevät haasteen ja vievät ulosottoon.Ei ole mitään perintätoimistoa siinä välissä. - hui kauhistus
Tästä oli puhetta lainat foorumilla. Joltain oli murrettu käsi perintätoimien yhteydessä... ei kovin kivaa. En itse ainakaan uskaltaisi lainata virolaisilta mitään.
- Igor perii
Igor Inkasso - The best in rape since 2012
- tavallinen tallaaja6
Igor Inkasso saa haistaa pitkän paskan. Älkää uskoko potaskaa.Itselläni oli bigbankille velkaa,en kyennyt maksamaan-meni käräjille ja ulosottoon ihan normaalisti.Nyt menee pikkuhiljaa palkasta tuo velka.Että se noista fucking iigoreista.
- Igor Inkasso BiR2012
Valehtelet. Kuka sitten katkaisi käden siltä yhdeltä velalliselta jonka tarina löytyy täältä? Igor!
- igor=potaskaa
Se tarina on jonkun valopään bullshittia.Shut your mouth and fuck u.
- Kädetön!
Igor on totisinta totta!
- :)))) IHIhihhhiii
:))))))
Salli mun nauraa,muahahaa :D Igor kampataan maahan,ja pissataan päälle.
- Viron poika Igor
Ai niinku virolaiset on tehny Suomelle ja suomalaisille ? :D Teillä paskahousuilla ole mitään jäljellä Suomilandiassa kohta muuta kuin velkaa. Meillä täällä Virossa talous nousee ja naiset vaan kaunistuu.
- Vironpoika
Eli siis mistä se "Igor Inkasso" juttu? Eikös pankilla olisi järkeä periä velkoja itse? Tarkistin äsken Viron kaupparekisteristä ja EI OLE sellaista rekisteröity. Aika tyhmä nimi, sen lisäksi lol
- Igor Inkasso Sattuu
Taidat huiputtaa. Itse tarkastin juuri Viron kaupparekisterin ja sieltä se löytyy Igor Inkasso AS. Olen ollut nyt juuri kirjeenvaihdossa sähköpostitse Igor Inkasson kanssa ja todennut että parempi on maksaa kuin menettää terveytensä... jos on kysyttävää noista veloista joita Igor Inkasso hoitelee niin kannattaa laittaa mailia niille [email protected] osoitteeseen.
- TheBestInRape2012
Igor Inkasso AS
- igor on pepusta
TheBestInRape2012 kirjoitti:
Igor Inkasso AS
Taidat pelle olla itse big bankin palkkalistoilla,ja kusetat täällä,minkä ehdit.Me kaikki nauretaan sulle,muahahhaaaa!! :)) ) hihihiiii....tirsk ;)
- Vironpoika
Ilmoitathan Igorin rekisterinumeron, sit saan tarkistaa sen myös itse.
- perintätoimien uhri
Igor hakkasi....
- pelottaa1
... mut kanssa. En uskalla mennä poliisille, kun ei noista vippien perijöistä tiedä vaikka tappaisivat kostoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624