Harvoin tulee foorumeja luettua ja kun tänne törmäsin niin omat vinkkini haluan toki jakaa. Pikku pojasta alkaen migreenistä nauttinut :D
Nämä asiat on auttaneet minua:
- seksi tai yleensäkin orgasmi
- meditointi/rentoutus pimeässä ja hiljaisessa huoneessa
- kipukoukkua käytän hartia seudulle
- runsaasti vettä päivittäin tulee juoda
- terveellinen ruokavalio
- teen mahdollisimman paljon asioita joita haluan sisimmässäni tehdä
Näitä asioita minun tulee välttää:
- liiallinen päihteiden käyttö
- tupakointi
- roskaruoka
- mahdollisimman vähän huono laatuista hiilaria
- valmiseineet, mielestäni jotkut lisäaineet ei oo hyväksi ollu
- stressi
- pitkäaikainen särkylääkkeiden käyttö
Joten siinä on joitakin asioita jotka olen havainnut vasta paremmin viimeisen 7v aikana toimiviksi. Toivottavasti on apua tuosta listasta sinulle :)
Yli 20v olen migreenistä kärsinyt ja tässä havaintoni
3
301
Vastaukset
- migreenistä kärsivä
Tuohon vielä
natriumglutamaatti,
arominvahvinne,
hiivauute,
aspartaami ja muut keinotekoiset makeutusaineet
liikunta
venyttely - Migreenipotilas
Niin, sinulla kun ei ole kuukautisia, niin nuista ei ole mitään apua ainakaan minulle. ;)....hormoonit nääs.
Minä sain ensimmäiset migreenit jo pienenä lapsena, varsinkin kesällä kun oli kuuma. Joskus sain auringonpistoksen ja oksensin.
Teininä oli aurallinen migreeni joka vaihtui aikuisena aurattomaan migreenin.
Työelämässä myös työkiire - stressi aiheutti migreeniä, mutta sekin on taakse jäänyttä elämää, koska pyrin nukkumaan 7-8 tuntia, kun stressin aikana nukuin öisin 3-4 tuntia. Niin ja työpaikan vaihto helpotti elämääni. - asdfasdf
Tohon kuukautismigreeniin saa helposti apua akupunktiosta. Olen kokeillut ja toimii jo muutaman kerran jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473