Maailman suurin ohjelmistoyhtiö Microsoft teki 6,6 miljardin dollarin eli 5,1 miljardin euron tuloksen loka-joulukuussa. Osakekurssi nousi. Ameriikassa talous nousee kohisten ja työllisyys paranee. Steve Ballmerin tehokkaasti johtama yritys näyttää nenää ituhippien ja peräkammar-koodareitten linuxille joka onnistui viime vuonna ainoastaan polttamaan monelta printterit! Windows on alan de-facto stanardi vielä seuraavat sata vuotta ainakin!!!
Microsoftille hieno tulos!
14
187
Vastaukset
- Konekuiskaaja
Jaa, antaako ne sullekki potista euroja kun noin hehkutat?
- ubuntu-käyttäjä
Microsoft on vajoamassa eikä tekemässä hyvää tulosta. Windows phone ei kelpaa kenellekään eikä Windows myy enää tableteissakaan, jotka ovat tulevaisuuden tietokoneita ja yleistymässä koko ajan. Tableteissa jyräävät Ios ja Android, samoin älypuhelimissa.
PC:ssä Windowsille ei ole mitään tarvetta. Ubuntu on niin paljon parempi ja linux yleistyy kovaa vauhtia kun kunnat, valtion elimet, firmat ja kodit vaihtavat linuxiin.
Aloitus on Windows-fanaatikon kirjoittamaa tyhjää propagandaa.- skldfjowetg
Sinähän se tiedätkin nämä asiat ubuntu-idiootti.
- Frank N Stein
Ihme heebo. Retostelee sillä, että mikki$otku tekee tulosta maksamillaan rahoilla.
- vale/*
Taas valehtelua! Win-röllit ei muuta osakkaan! Sama tyyppi taitaa valehdella usealla nikillä?
- «»
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/microsoftilta odotettua vahvemmat luvut/a760392
En kuitenkaan vaikuta M$ -tulokseen. Ubuntu 11.10
- Toim. painajainen
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/microsoftilta odotettua vahvemmat luvut/a760392
Miten kehua ja ylistää tulosta joka on selvästi markkinoita huonompi ?
- jhgjfhlkjfdu
Tämä on todella hyvä uutinen.
- jeps.
PC käyttöjärjestelmä Windows = Mobira Cityman
Niin, Mikkis ei ihan vielä ole vajonnut arvoltaan alle puoleen Applesta mutta eiköhän sekin tänä vuonna tapahdu.
- Captain America
Hieno tulos...
Nokiat kaatuu kaiketi ja oli ennen maailman ykkönen...
Googlen tulos oli surkea...
ON VAIN YKS, JOKA JAKSAA SINNITELLÄ HUIPULLA, AINA JA IKUISESTI! - 20.1.
Kuinka iso % tuosta tulosta oli Androidista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483