Hellurei!! Meillä perheeseen kuuluu 4 lasta äiti ja isä..Minulla ja miehelläni 2 yhteistä sekä minulla ed.avol 2 poikaa..Poitsut iältään 6 ja 7vuotta. Kasvatuksessa meillä on yhtenäistä linjaa, mutta nyt vuoden aikana olen alkanut ns sivusta seuraamaan että mielestäni mieheni käskyttää ja jakelee alvariinsa jo mitättömistäkin asioista isommille sanktioita :( Välillä otamme asiasta "yhteen" ja osittain mies rauhoittuukin normaalille tasolle. Nyt taas viime päivät ovat menneet hänen kiukuttelevan minulle ja sanktioiden jakamiseen pojille. Ääni korottuu jo pienimmästäkin vastaan sanomisesta? Mikä neuvoksi?
Ymmärrän etteivät lapset saa tuossa pullikoida ja sanoa koko ajan vastaan mutta ei jatkuva riitelykään kyllä tulosta tuo?!?!
Tämä aamukin meni ihan reisille,vanhin ei saanut tarpeeksi nopeasti päällensä vaan vetkutteli. Lopputulos oli se että mies painui ulos, ovella karjuen jätti luistinsuojat laittamatta ja käski pojan kävellä kouluun... Meillä ei vielä olla yksin menty kouluun vaan kyydillä..no jok.tap tähän tapaan alkoi tämäkin aamu...
Niin ja yhdessä olemme eläneet jo vuosia,vanhemmat lapset eivät tapaa isäänsä......
lasten vaikea suhde isäpuoleen...
2
209
Vastaukset
- Uusperheet?
Väestöliiton sivustoilla käsitellään mm. aihetta.
Äiti- ja isäpuolet uusperheissä.
Ilmeisesti uusperheet eivät aina ole paras vaihtoehto lapsille ja nuorille.
Itse erosin kolmen lapsen äidistä, nuorin oli 11 v. tyttö, joka e halunnut äitisä haaveilemaan uusperheeseen ja isäpuoleen.
En ole "hurahtanut uuteen onneen",
Kaikki lapset halusivat jäädä jatkamaan lasten äidin mielestä "tylsää elämää" isän kanssa.
Nyt kaikki lapset ovat aikuisia, heillä on ammatti, vakituinen työpaikka ja asunto.
Tänään sain kutsun tyttäreni häihin, jotka pidetään Havajilla 14.7.2012.
Saas nähdä lähdenkö häihin.
Linkki Väestöliiton sivustoille, jossa myös linkki Uusperheliiton sivustolle.
http://www.vaestoliitto.fi/vanhemmuus/tietoa_vanhemmille/perheiden_monimuotoisuus/uusperheet/isa-ja_aitipuolen_rooleista/
----- - Odotatko liikaa?
Olisiko sinun välillä vuoro kyyditä poikiasi kouluun? Hyvästä tahdosta huolimatta, ei toisen lapsista pysty ottamaan 100% yhtä hyvällä tahdolla 100% vastuuta, se vastuu ja etuoikeus kuuluu biovanhemmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483