Windows virusimuri vie rahat tililtäsi!!

Fakta/tieto/*

187

1620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt tarkkana

      Wind-Tiedottajalta tämä on jäänyt huomaamatta. ?

      • Anonyymi

        W10 on jööti!


      • Anonyymi

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.


      • Anonyymi

        Wind flow.


      • Anonyymi

        w10 vie rahasi,, Varo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        sittee itteensä hajun kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        w10 vie rahasi,, Varo!

        w 10 vie rahat.


      • Anonyymi

        Saatta, vaan katoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Ja ÄRRÄPÄITÄ tulee kun windows 10 ei vaan toimi! Mutta vuotaa kyllä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        w10 vie rahasi,, Varo!

        W10en on tuho!


      • Anonyymi

        Windows vie rahasi!


      • Anonyymi

        Windows on vaarallinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        sitä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Nyt on asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Windows on vaarallinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Jööti se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ÄRRÄPÄITÄ tulee kun windows 10 ei vaan toimi! Mutta vuotaa kyllä.

        Se toimimattomuus on ärräpäiden syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Näin se nyt on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Sitä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Windows vie rahat!


      • Anonyymi

        koska Windows saastuu aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Windowshan ei toimi!


      • Anonyymi

        Nyt poistan windowsin.
        Perkeele...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Windows 10: n tietoturvahälytys: Kaspersky-tutkijoiden löytämä piilotettu takaovi 12. marraskuuta 2019 Davey Winder 1283 näkymät Takaovi ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sittee itteensä hajun kera.

        Paljonko maksaa biosin vaihto? Windows halkas sen.


      • Anonyymi

        Windowsiin kaupataan virustorjuntoja joissa oli ennen n. 200 tuhatta tunnistetta, nykyään luku taitaa tunnistua paremminkin miljoonissa (kymmenissä?). Linuxiin on tasan 0 nolla! leviävää virusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Veikö windows rahasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Todella hyvä kuvaus,


      • Anonyymi

        Vakoilee!!!! ja W10 ja aina ongelma päällä! Älä leiki niiden windowsien kanssa, ettei tule tuollaisia ongelmia. Käytä Linuxia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Ei päivitys suojaa, [Gucifer 2.0] korkaa w10 lennossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Saastunut! TrickBot – Windows-alustaan kohdistettu, pääasiassa pankkihuijauksiin tähtäävä haittaohjelma, jota levitetään lähinnä roskapostikampanjoiden tai muiden haittaohjelmaperheiden kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Se on jööti!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Häpeän olla enää Windows-käyttäjä!
        Sen verran surkee ja vakoileva Windows nykyään on!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        W10 on täyttä skeidaa!!!!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Niin! Windows on huono!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Mikä olikaan aloittelijan kysymyksesi?!!!!!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        sitä se on!


      • Anonyymi

        Windoosa vie rahat!


      • Anonyymi

        Asiaa on! Windows onkin myrkkyä 🤑


      • Anonyymi

        Saimaahalla tilit tyhjennetään.


      • Anonyymi

        Windows ahdinkoa!
        Microsoftin tulostuspainajainen ei ota loppuakseen !


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Windows vie rahasi!


      • Anonyymi

        Windoosa vie rahasi!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Olen samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sittee itteensä hajun kera.

        Häpeän olla enää Windows-käyttäjä!
        Sen verran surkee ja vakoileva Windows nykyään on!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Rasonware iskee ja vie rahasi!

        Windows = Miljonatappiot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        w 10 vie rahat.

        Windows on perseestä
        Tämä on rehellinen mielipiteeni....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Ja haisee se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Se on hyvä neuvo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Kannataa poistaa ajoissa winukka koneesta, korvata vaihka Mintillä!
        Ennenkö se w10 tekee suurempaa tuhoo ruhjomalla koneen!


      • Anonyymi

        Windows saastuu aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totuus sattuu ja Taas Windows rikkoo bioksen.

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Poistin windowsin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Niin se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ÄRRÄPÄITÄ tulee kun windows 10 ei vaan toimi! Mutta vuotaa kyllä.

        Windows virusimuri vie rahat tililtäsi!!
        Tämä on vain windowsin ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        On! "Tietoturvan pahin painajainen toteutui" windows.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Nyt Hyytävä reikä kympissä
        Windows 10:stä paljastettiin vaarallisia aukkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ÄRRÄPÄITÄ tulee kun windows 10 ei vaan toimi! Mutta vuotaa kyllä.

        Ja vakoilee se windows kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Windows saastuu hetkessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Ja se vakoilee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Winkura on jööti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Windoosa saatuu aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi

        MS ei osaa enää tehdä toimivia ohjelmia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Ja Windoosa on tunnettu surkeista äänistään!


      • Anonyymi

        hakkerit ryöväsivät muun muassa hävittäjien ja ohjusten piirustuksia – tappiot lasketaan tuhansissa miljoonissa dollareissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        w10 vie rahasi,, Varo!

        Se on tosiasia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10en on tuho!

        Ja hiihulin Uho,, mutta windows ei silti toimi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        w 10 vie rahat.

        Miljardi tappiot windowsilla tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Hyvä ilmaisu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Sitä se on!


      • Anonyymi

        Ihme ettei windowsia saa kertoon selkokielellä miksi kaatu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Niimpä Poistin nyt tuon windowsin, ettei tule enempiä tuhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Suomen puoustusvoimat hylkäs windowsin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        ÄRRÄPÄITÄ tulee kun windows ei vaan toimi! Ai Kamala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        APPLE tunnustaa ohjelmistovirheen, joka voi saada aiemmin syyskuussa julkistettujen huippu-iPhonejen kameran tärisemään ja tekemään outoja ääniä tietyissä tilanteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        poista winkura.

        Ei uskallakkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sittee itteensä hajun kera.

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 on jööti!

        Nyt on hyvin sanottu!


    • ubuntu-käyttäjä

      Windows on käyttäjälleen vaarallinen virusimuri, joka avaa rikollisille ovet jopa pankkitilille. Kotikäyttäjän kannattaa asentaa linux. Ei viruksia eikä haittaohjelmia.

      • 37

        Miten sellaisen asentaa jos ei ole tukea moneenkaan laitteeseen tai koneeseen.


      • Ubuntu 11.10
        37 kirjoitti:

        Miten sellaisen asentaa jos ei ole tukea moneenkaan laitteeseen tai koneeseen.

        Ainoastaan win-trollien koneissa ei Linux ja laitteet tunnu toimivan. Ei pakko ole asentaa, vaan suositeltavaa. Jos joku veisi rahaa tililtäsi asentaisit Linuxin välittömästi?


      • 37
        Ubuntu 11.10 kirjoitti:

        Ainoastaan win-trollien koneissa ei Linux ja laitteet tunnu toimivan. Ei pakko ole asentaa, vaan suositeltavaa. Jos joku veisi rahaa tililtäsi asentaisit Linuxin välittömästi?

        Ei toimi. Kokeiltu on. Tuuletin huuta heti bootissa ja hönkii kuumana.


      • :DD
        37 kirjoitti:

        Ei toimi. Kokeiltu on. Tuuletin huuta heti bootissa ja hönkii kuumana.

        :DD Vai että bootissa huutaa heti? Mikä kone sulla oikein on? Joku fuduntu-special? Lol


      • windows 8
        :DD kirjoitti:

        :DD Vai että bootissa huutaa heti? Mikä kone sulla oikein on? Joku fuduntu-special? Lol

        "DD Vai että bootissa huutaa heti? Mikä kone sulla oikein on? Joku fuduntu-special? Lol "

        Aika noloa että tälle tyhjännaurajalle tulee plussia. Fuduntussa on kuitenkin uusin kerneli ja sekin on vielä näköjään rikki. Mutta tokihan ikivanhaan kerneliversioon perustuva upuntu toimii paremmin! Ihan satavarmasti!


      • eikä muuten

        tasan vie killinkiäkään, ei ole verkkopankkiyhteyttä tällä koneella jolla näitä roskasivustoja selailen


      • ja tuolla

        ubuntu-käyttäjällä se vaan toi uni jatkuu että turvassa on pahalta maailmalta ...


      • Ubuntu 11.10
        ja tuolla kirjoitti:

        ubuntu-käyttäjällä se vaan toi uni jatkuu että turvassa on pahalta maailmalta ...

        Niin ollaan, toisin ne poloiset, jotka Windows on onnistunut roskillaan hypnotisoimaan.


      • olekko urpo
        Ubuntu 11.10 kirjoitti:

        Niin ollaan, toisin ne poloiset, jotka Windows on onnistunut roskillaan hypnotisoimaan.

        muistanu järjestelmän taasen tänäänkin kryptata uudella 65536 merkkiä pitkällä salasanalla ja kytkeytyä sitten vasta nettiin ihan anonyyminä ja pre-paid mokkulalla ?


      • 8857894

        up


      • Windows sucks †
        eikä muuten kirjoitti:

        tasan vie killinkiäkään, ei ole verkkopankkiyhteyttä tällä koneella jolla näitä roskasivustoja selailen

        Wintoys varastaa


      • hyvä, hyvä!
        windows 8 kirjoitti:

        "DD Vai että bootissa huutaa heti? Mikä kone sulla oikein on? Joku fuduntu-special? Lol "

        Aika noloa että tälle tyhjännaurajalle tulee plussia. Fuduntussa on kuitenkin uusin kerneli ja sekin on vielä näköjään rikki. Mutta tokihan ikivanhaan kerneliversioon perustuva upuntu toimii paremmin! Ihan satavarmasti!

        Asiaa pukkaa, hyvä!


      • Anonyymi
        ja tuolla kirjoitti:

        ubuntu-käyttäjällä se vaan toi uni jatkuu että turvassa on pahalta maailmalta ...

        Ubuntu toimii!


      • Anonyymi

        Onhan se kamala. Windows-käyttö­järjestelmästä löytyi laaja ja vakava tieto­turvapuute, jopa NSA varoitti poikkeuksellisesti haavoittuvuudesta
        Pahimmillaan haavoittuvuus tarkoittaa, että ohjelmistot voidaan huijata asentamaan haitallista sisältöä kuten vakoilu- tai kiristyshaittaohjelmia. Lisäksi NSA vakoilee kainen W10 koneesta.


    • DNSChanger

      "DNSChanger-nimellä kutsuttu haittaohjelmaperhe muokkaa Windows- ja Mac OS X -tietokoneiden verkkoasetuksia siten, että nimipalvelukyselyt (DNS) ohjautuvat oman tietoliikennepalvelun tarjoajan sijasta rikollisten perustamille nimipalvelimille. Nämä nimipalvelimet antoivat väärennettyjä vastauksia ja ohjasivat käyttäjät väärien palvelujen ääreen. Haittaohjelma ja väärennetyt nimipalvelimet ovat olleet toiminnassa eri muodoissaan vuodesta 2007 alkaen."

      http://www.cert.fi/tietoturvanyt/2012/01/ttn201201191333.html

      • ''

        hyvä kiertämään


    • Lisää ohjeita
      • ttb55

        "Noilla pärjää senaikaa että ehtii hankkia Linux-koneen."

        Voi voi, ei löydy kaupoista.


      • Ubuntu 11.10
        ttb55 kirjoitti:

        "Noilla pärjää senaikaa että ehtii hankkia Linux-koneen."

        Voi voi, ei löydy kaupoista.

        Ilmaiseksi lyötyy kyllä netistä.


      • kaiken on tietennii
        Ubuntu 11.10 kirjoitti:

        Ilmaiseksi lyötyy kyllä netistä.

        köyhällen linkku-urpolle ilmaista oltava, linkkuran haittaohjelmat ainakin täyttää tämän linkku-urpojen asettaman ehdottoman minimivaatimuksen linkku-urpolle sopivan softan hinnasta ..


      • Windows 8

        Onneks on parempia


      • Anonyymi
        ttb55 kirjoitti:

        "Noilla pärjää senaikaa että ehtii hankkia Linux-koneen."

        Voi voi, ei löydy kaupoista.

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.


        Poista se heti!!!


    • F-Sykerö pihalla
    • Outo juttu

      >...vain windowsin ominaisuus.

      Miksi pankit tiukasti vaikenevat tästä.?

      • Vain Windowsissa

        Vain Windowsissa


      • joko löytyisi

        yhtään suomalaista pankkia joka uskaltaisi netti-pankki asiakkailleen suositella sen ihan avuttoman ja suojattoman linkkuran käyttöä, mites on tilanne tässä asiassa tänäpä kaiken jo osaavat ja tietävät linkku-urpot, uskaltaako sitä vuotavaa linkkuran-reuhkaa urpokaan vielä muutaku ihan anonyyminä käytellä niiden 1000 tor-kanavan kautta pre-paid mokkulalla ensin tietenkiii linkkura-järjestelmän true-kryptattuaan sillä aika turvallisella 1000 miljardia merkkiä pitkällä salasanalla ..


      • Anonyymi
        Vain Windowsissa kirjoitti:

        Vain Windowsissa

        Ei missään nimessä windowsia uskalla käyttää, se vakoilee ja vuotaa.
        w10 on paska muutenkin!


    • Tuttu juttu

      • Ubuntu 11.10

      • Ubuntu 11.10 kirjoitti:

        Hahaa! http://en.wikipedia.org/wiki/Zeus_(trojan_horse)#Targeted_OS

        The Zeus botnet targets only Microsoft Windows machines. The botnet does not work on Mac OS X, Linux, or any other operating system.

        Käytä tulkkia jos et tajua mitä lukee..

        Tuossa mainitaan botnet, ei pankkitroijalaista.


      • Ubuntu 11.10 kirjoitti:

        Hahaa! http://en.wikipedia.org/wiki/Zeus_(trojan_horse)#Targeted_OS

        The Zeus botnet targets only Microsoft Windows machines. The botnet does not work on Mac OS X, Linux, or any other operating system.

        Käytä tulkkia jos et tajua mitä lukee..

        http://threatpost.com/en_us/blogs/zeus-banking-trojan-comes-android-phones-071211

        http://krebsonsecurity.com/2011/07/zeus-trojan-for-google-android-spotted/

        http://nakedsecurity.sophos.com/2011/07/14/zeus-for-android-update/

        http://bit.ly/Ap15Tw

        Hae itse lisää, kuukle löytää 7,600,000 tulosta.


      • Ubuntu 11.10
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        http://threatpost.com/en_us/blogs/zeus-banking-trojan-comes-android-phones-071211

        http://krebsonsecurity.com/2011/07/zeus-trojan-for-google-android-spotted/

        http://nakedsecurity.sophos.com/2011/07/14/zeus-for-android-update/

        http://bit.ly/Ap15Tw

        Hae itse lisää, kuukle löytää 7,600,000 tulosta.

        Nuo kaikkihan on "kännykkään", ei PC:lle...
        Et uskaltanut sitten avata linkkiä. Tuossa, saatavilla vain Windows käyttöjärjestelmään.

        Zeus is a Trojan horse that steals banking information by keystroke logging and Form Grabbing. Zeus is spread mainly through drive-by downloads and phishing schemes. First identified in July 2007 when it was used to steal information from the United States Department of Transportation,[1] it became more widespread in March 2009. In June 2009, security company Prevx discovered that Zeus had compromised over 74,000 FTP accounts on websites of such companies as the Bank of America, NASA, Monster, ABC, Oracle, Play.com, Cisco, Amazon, and BusinessWeek.[2]

        The various Zeus' botnets are estimated to include millions of compromised computers (around 3.6 million in the United States).[3] As of October 28, 2009 over 1.5 million phishing messages were sent on Facebook with the purpose of spreading the Zeus' trojan. On November 3, 2009 a British couple was arrested for allegedly using Zeus to steal personal data.[4] From November 14–15, 2009 Zeus spread via e-mails purporting to be from Verizon Wireless. A total of nine million of these phishing e-mails were sent.[5]

        In 2010 there were reports[6][7] of various attacks, among which one, in July, disclosed by security firm Trusteer, indicating that the credit cards of more than 15 unnamed US banks were compromised.[8][9]

        On October 1, 2010, FBI announced it had discovered a major international cyber crime network which had used Zeus to hack into US computers and steal around $70m. More than 90 suspected members of the ring were arrested in the US, and arrests were also made in UK and Ukraine.[10]

        In May 2011, the then-current version of Zeus's source code was leaked [11] [12] and in October the abuse.ch blog reported about a new custom build of the trojan that relies on more sophisticated peer-to-peer capabilities. [13]


      • Ubuntu 11.10 kirjoitti:

        Nuo kaikkihan on "kännykkään", ei PC:lle...
        Et uskaltanut sitten avata linkkiä. Tuossa, saatavilla vain Windows käyttöjärjestelmään.

        Zeus is a Trojan horse that steals banking information by keystroke logging and Form Grabbing. Zeus is spread mainly through drive-by downloads and phishing schemes. First identified in July 2007 when it was used to steal information from the United States Department of Transportation,[1] it became more widespread in March 2009. In June 2009, security company Prevx discovered that Zeus had compromised over 74,000 FTP accounts on websites of such companies as the Bank of America, NASA, Monster, ABC, Oracle, Play.com, Cisco, Amazon, and BusinessWeek.[2]

        The various Zeus' botnets are estimated to include millions of compromised computers (around 3.6 million in the United States).[3] As of October 28, 2009 over 1.5 million phishing messages were sent on Facebook with the purpose of spreading the Zeus' trojan. On November 3, 2009 a British couple was arrested for allegedly using Zeus to steal personal data.[4] From November 14–15, 2009 Zeus spread via e-mails purporting to be from Verizon Wireless. A total of nine million of these phishing e-mails were sent.[5]

        In 2010 there were reports[6][7] of various attacks, among which one, in July, disclosed by security firm Trusteer, indicating that the credit cards of more than 15 unnamed US banks were compromised.[8][9]

        On October 1, 2010, FBI announced it had discovered a major international cyber crime network which had used Zeus to hack into US computers and steal around $70m. More than 90 suspected members of the ring were arrested in the US, and arrests were also made in UK and Ukraine.[10]

        In May 2011, the then-current version of Zeus's source code was leaked [11] [12] and in October the abuse.ch blog reported about a new custom build of the trojan that relies on more sophisticated peer-to-peer capabilities. [13]

        Kirjoitin:
        "Zeus pankkitroijalainen on ollut olemassa jo kauan myös androidille."

        Eli en ole kirjoitellut mistään PC:eistä tässä yhteydessä mitään, vaan android käyttöjärjestelmästä jossa pyörii Zeus haittaohjelma.


      • Nää on näitä

      • Ubuntu 11.10
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Kirjoitin:
        "Zeus pankkitroijalainen on ollut olemassa jo kauan myös androidille."

        Eli en ole kirjoitellut mistään PC:eistä tässä yhteydessä mitään, vaan android käyttöjärjestelmästä jossa pyörii Zeus haittaohjelma.

        Kirjoitit myös:
        "Tuossa mainitaan botnet, ei pankkitroijalaista. "

        Tiivistettynä mitä tuo tarkoittaa? Selveennä kiitos.

        "Zeus is a Trojan horse that steals banking information by keystroke logging and Form Grabbing."
        "The Zeus botnet targets only Microsoft Windows machines. The botnet does not work on Mac OS X, Linux, or any other operating system."


      • Nää on näitä kirjoitti:

        >Hae itse lisää...

        Hukkaanheitettyä touhua koska nämä ovat mielikuvitustuotteita jotka eivät toimi ja joilla mikkis pyrkii kieltämään tosiasiat.

        http://aijaa.com/000269399245


      • F E Dzerzhinsky
        Ubuntu 11.10 kirjoitti:

        Kirjoitit myös:
        "Tuossa mainitaan botnet, ei pankkitroijalaista. "

        Tiivistettynä mitä tuo tarkoittaa? Selveennä kiitos.

        "Zeus is a Trojan horse that steals banking information by keystroke logging and Form Grabbing."
        "The Zeus botnet targets only Microsoft Windows machines. The botnet does not work on Mac OS X, Linux, or any other operating system."

        Uumpp. Oaampppmmpphh mmoopphhmmm. Meni jotain kurkkuun ei tule sanoja saati tekstiä mmmpphhoommpp! Tai koitan vaan kiertää totuutta. ;)


      • fmph ehmp dhmpmhu
        F E Dzerzhinsky kirjoitti:

        Uumpp. Oaampppmmpphh mmoopphhmmm. Meni jotain kurkkuun ei tule sanoja saati tekstiä mmmpphhoommpp! Tai koitan vaan kiertää totuutta. ;)

        Mmmpphhoommpp! mmoopphhmm mmoommpp mmoouuupph, mmph
        mmmhmmmpphhh. mmmhhooopph.
        http://mmhppmmhhpppmm.hmp/hmmmphhf/mhpph


      • Rössy Röödis.
        fmph ehmp dhmpmhu kirjoitti:

        Mmmpphhoommpp! mmoopphhmm mmoommpp mmoouuupph, mmph
        mmmhmmmpphhh. mmmhhooopph.
        http://mmhppmmhhpppmm.hmp/hmmmphhf/mhpph

        Kyllä minä ihan ite keitin eilen ne potut, tein siitä rössypottua.
        On ne muuten nuo rössypotut maukkaiita, miten ite, tykkäätkö rössypotuista?


      • Takin kääntö?

      • ''

      • ymmärrän yskän
        '' kirjoitti:

        kierrätetään vanhoja, kun asialliset viestit poistatetaan.

        urpo, taitaa olla jo muutenkin urpojen argumentit loppuun kaluttu kun epätoivoisesti yrittävät sitä avutonta linkkuraansa kehuskella hyväuskoisille mutta rypistyksen suosio-lukemat ne vaan sitkeesti jököttää niissä hämmästyttävissä 0.076% promillen lukemissa vai kui urpo hih hih !


      • Windows sucks †
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Väärin. Zeus pankkitroijalainen on ollut olemassa jo kauan myös androidille

        http://www.informationweek.com/news/security/mobile/231001685

        kun xp sp3, sygate firewall, avira free antivir ja sandboxie huolen pitää että netti-rikollisten mahdollisesti levittämät linkkura-haitakkeet tehokkaasti pysyy loitolla nettiä selaillessa vai kui urpo ?


      • qaqaqaqa
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Kirjoitin:
        "Zeus pankkitroijalainen on ollut olemassa jo kauan myös androidille."

        Eli en ole kirjoitellut mistään PC:eistä tässä yhteydessä mitään, vaan android käyttöjärjestelmästä jossa pyörii Zeus haittaohjelma.

        On se etevä kun tilille osaa mennä.


      • Takin kääntö? kirjoitti:

        Eikö tämä f.e.dzerzhinsky ole ollut sokeasti windowsin leirissä ?

        Sensuuri iskenyt ja vastaus on nyt väärässä paikassa.


      • Anonyymi
        fmph ehmp dhmpmhu kirjoitti:

        Mmmpphhoommpp! mmoopphhmm mmoommpp mmoouuupph, mmph
        mmmhmmmpphhh. mmmhhooopph.
        http://mmhppmmhhpppmm.hmp/hmmmphhf/mhpph

        Jooo koooolllliiii oooonnnn hhhhhooooommmmoooo.


    • Kerro ensin mikä haittaohjelma tai menetelmä on kyseessä niin voi ottaa enemmän kantaa asiaan. Androidille ja macille tehdään myös haittaohjelmia.

      • dälli

        Saattaa olla, että mm. Ubuntullekin tehdään. Mutta ei asennu, ei.


      • Ubuntu11.10
        dälli kirjoitti:

        Saattaa olla, että mm. Ubuntullekin tehdään. Mutta ei asennu, ei.

        Totta, Ubuntu voittaa!


      • pupuntti
        Ubuntu11.10 kirjoitti:

        Totta, Ubuntu voittaa!

        voittaa arvelee hyväuskoinen linkku-urpo mutta kuule urpo, ei se pupuntti kyllä sille virus-hooveri andrid-linkkura rypistykselle vielä pärjää ainakaan virusten imuroinnissa, kyllä se linkkura-rypistys on edelleen alansa ehdoton ykkönen ainakin virusten imuroinnissa vai kui linkku-urpo ?


      • Anonyymi
        dälli kirjoitti:

        Saattaa olla, että mm. Ubuntullekin tehdään. Mutta ei asennu, ei.

        Heh heh

        💗 UBUNTU 🇫🇮


    • ~securitas~

      Nordean mukaan käyttäjällä on vastuu koneen pitämisestä tuvallisena. Rahojen saamiseksi takaisin vaatimuksena on maksullinen F-secure tai muu maksullinen viustorjunta ohjelma. Ilmainen ei kelpaa.

      • .............

        Turha valehdella kun kuka tahansa voi tarkistaa asian pankista. Oletko töissä F-Securella vai miksi mainostat sitä konetta jumittavaa tehoa ryöstävää möhkälettä ?


      • Saisikos linkin missä sanotaan "maksullinen" kiitos.


    • silmät_korvat

      20.1. klo 18. uutisissa, Yle1, kuulin ensi kertaa mainittavan, että nämä pankkitroijalaiset ovat Windowsin riesa. 19.30 sitä tietoa ei enää tullut. Miksikökähän.

      • tokiokiokiokiokio

        Ohhoh! Tuota ei kuule koskaan, että virukset ovat windowsin riesa ;D
        Pitäisi aina selvästi ilmoittaa mikä käyttöjärjestelmä on kyseessä.
        Itsekkin jo panikoin mutta turhaan, Linuxilla nettaan...


    • ubuntu-käyttäjä

      Millä oikeudella Nordea vaatii asentamaan maksullisen virustorjuntaohjelman? Maksaako F-secure Nordealle rahaa siitä, että Nordea mainostaa paskaa maksullista antivirus-softaa?

      Onneksi Ubuntuun ei tarvita minkäänlaista virustorjuntaa koska Ubuntu on turvallinen eikä sille ole viruksia.

      Älkää ostako niitä F-securen tuotteita. Ilmaiseksi saa parempaa. F-secure käy epärehellistä kauppaa joka perustuu puhtaasti siihen, että Windows on surkea käyttis ja virusimuri. F-secure käyttää pelkoa aseena markkinoilla. F-secure on itse asiassa loisiva yritys, josta olisi hyvä päästä eroon.

      • ehän sun

        Ubuntu käyttäjä kai pakko ole sitä Nordeaa käyttää jos se sillain yrittää rahastaa, ja toisaalta voihan se pankki vain siten suojella muita asiakkaitaan tällaisilta erilaisilta tietoturvauhkilta


      • wiliwili

        Vanhasta kokemuksesta, olipa kerran läppis totaalisen jumissa, pelkästään mäkafeen poisto jo nopeutti, siihen muutama muu ohjelma, esim advanced systemcare niin johan alko netti lentää. Muistaakseni 80 haittaohjelmaa koneella et viekää ny vittuun tollaset zirzinzörskyn kommentit ettei virussoftaa tarvi. Yhen miniläppärin oston jälkeen ainoa mikä nettitv:stä pyöri oli ruutu.fi jotenkuten, poistin kaikki mikkiksen defenderit yms bloatwaret, ajoin systemcaren ja kas kummaa, pyörii joka helkkarin nettitv. On tuo kumma tuo zirsky ku kehuu eikä tajua totuuksia että wintoy imee paskaa, silläki kaupan pakettikone täynnä niitä ku ei taida osata ite kasata omaa, samalla rahalla tehokkaampaa konetta. Lisenssi tulee uuden koneen mukana, heh sano zirzoy..


    • plopploplpoplpoplss

      Asensin Ubuntun. Nyt rahat ei katoa!

      • windows 8

        Heh näköjään vain idiootit käyttävät Ubuntua. Ensin lähtee rahat heidän tililtäänkin - syyttävät siitä Windowsia, ja sitten vaihtavat upuntuun, mikä taas meinaa sitä että nämä tyhjän naurajat idiootit eivät konettaan oikeasti muuhun käyttäkkään. Kalliita web-kioskeja mutta samapa tuo minulle..

        Ja ai niin virustorjuntaakin tarvitaan näköjään idiooteille, vaikka kaikenmaailman toppahousujulkasutkin mikrobitistä lähtien ovat ylistäneet MS:n omaa ilmaista ja windowsiin nätisti integroituvaa security essentialssia. Turhahan mokoma on mutta tuulipukulaiest on iloisia.


      • wintööt 8
        windows 8 kirjoitti:

        Heh näköjään vain idiootit käyttävät Ubuntua. Ensin lähtee rahat heidän tililtäänkin - syyttävät siitä Windowsia, ja sitten vaihtavat upuntuun, mikä taas meinaa sitä että nämä tyhjän naurajat idiootit eivät konettaan oikeasti muuhun käyttäkkään. Kalliita web-kioskeja mutta samapa tuo minulle..

        Ja ai niin virustorjuntaakin tarvitaan näköjään idiooteille, vaikka kaikenmaailman toppahousujulkasutkin mikrobitistä lähtien ovat ylistäneet MS:n omaa ilmaista ja windowsiin nätisti integroituvaa security essentialssia. Turhahan mokoma on mutta tuulipukulaiest on iloisia.

        Ubuntussa ei viiruksia. Ei edes tarvi mitään joutavia ohjelmia kuluttamaan koneen resursseja. Kaikkein parasta lystissä on että rahat pysyy omalla tilillä ja niitä ei vie joku toinen.


      • asenna Ubuntu

        pysyt köyhänä iankaikkisesti amen, sanopa muuten joku varakas Ubuntu käyttäjä ?


    • windows 8

      "Ubuntussa ei viiruksia. Ei edes tarvi mitään joutavia ohjelmia kuluttamaan koneen resursseja. Kaikkein parasta lystissä on että rahat pysyy omalla tilillä ja niitä ei vie joku toinen."

      höpö höpö, kyllä sinä tarttet virustorjuntaa upuntussakin =)

      • wintööt 8

        "höpö höpö, kyllä sinä tarttet virustorjuntaa upuntussakin =) "

        Eipä ole Ubuntussa käyttöä moiselle turhakkeelle. 7vuotta ilman virustorjuntaa ja ilman viruksia.
        Tähän ei windows kykene koskaan.


      • windows 8
        wintööt 8 kirjoitti:

        "höpö höpö, kyllä sinä tarttet virustorjuntaa upuntussakin =) "

        Eipä ole Ubuntussa käyttöä moiselle turhakkeelle. 7vuotta ilman virustorjuntaa ja ilman viruksia.
        Tähän ei windows kykene koskaan.

        "Eipä ole Ubuntussa käyttöä moiselle turhakkeelle. 7vuotta ilman virustorjuntaa ja ilman viruksia.
        Tähän ei windows kykene koskaan. "

        Ensin puhut itsestäsi ettet tartte moista turhaketta, sitten yhtäkkiä puhut toisesta persoonasta että windows tarttee. Menisit oikeasti lääkäriin, sairastat skitsofreniaa.


      • wintööt 8
        windows 8 kirjoitti:

        "Eipä ole Ubuntussa käyttöä moiselle turhakkeelle. 7vuotta ilman virustorjuntaa ja ilman viruksia.
        Tähän ei windows kykene koskaan. "

        Ensin puhut itsestäsi ettet tartte moista turhaketta, sitten yhtäkkiä puhut toisesta persoonasta että windows tarttee. Menisit oikeasti lääkäriin, sairastat skitsofreniaa.

        Taidat itse olla hullu.. :D
        1. Ubuntu ei tarvitse turhia virustorjuntoja, kun ei ole viruksia.
        2. Windows tarvitsee niitä liikaakin ja näin tulee aina olemaan.
        3. Eli wintööt on hanurista ja Ubuntu on se kinggi.
        Ubuntu hyvä
        Windows seula
        Ubuntu hyvä
        Windows seula
        Ubuntu hyvä
        Windows seula
        Windows seula
        Windows seula
        Windows seula... Windows virusimuri... :D
        T: Me persoonat.


      • Ubuntu 11.10
        windows 8 kirjoitti:

        "Eipä ole Ubuntussa käyttöä moiselle turhakkeelle. 7vuotta ilman virustorjuntaa ja ilman viruksia.
        Tähän ei windows kykene koskaan. "

        Ensin puhut itsestäsi ettet tartte moista turhaketta, sitten yhtäkkiä puhut toisesta persoonasta että windows tarttee. Menisit oikeasti lääkäriin, sairastat skitsofreniaa.

        Minulla Ubuntu on toiminut moitteettomasti 3 vuotta, siitä lähtien kun vaihdoin pois Windowsista.


    • /7\|/7\

      tämä on helvetin hyvä uutinen kaikille muille käyttiksille. kerrankin meni läpi ilman MS-filteriä tuo ja koko suomi sai tietää ongelmista joita windowsissa on.
      harmi, että tuo painuu unholaan ja kaikki taas jatkuu samaan malliin :(

      • Jyrki K

        No ne rahat menee joka tapauksessa.


      • Ubuntu 11.10
        Jyrki K kirjoitti:

        No ne rahat menee joka tapauksessa.

        Windows-käyttäjillä.


      • Hyi, exergy, hyi!
        Ubuntu 11.10 kirjoitti:

        Windows-käyttäjillä.

        Kylläpä sinä olet nyt katkera, kun nostelet näitä vanhoja vietejä uudelleen esille.


      • jotain on peelon
        Hyi, exergy, hyi! kirjoitti:

        Kylläpä sinä olet nyt katkera, kun nostelet näitä vanhoja vietejä uudelleen esille.

        epätoivossaan yritettävä, turvallisuus vuotaa tuputuksissa kuin seula !


    • hephephop

      Verkkopankkeihin pitäis saada "donate" painike jolla windows-käyttäjä vois suoraan tehdä lahjoituksen rikollisille. Pankki vois sipaista hieman kermaa kakusta ja kilpailuttaa painikkeen vuokraoikeudet eri rikollisryhmien välillä. Tämä ratkaisu tyydyttäisi varmasti kaikkia osapuolia(win-käyttäjää, pankkia, rikollisia).
      Etuna olisi win-käyttäjälle se että voisi itse päättää kuinka paljon haluaa menettää rahaa, eikä vaarana olisi menettää kaikkia säästöjään. Pankkitroijalaisetkin häviäisivät, koska kukaan ei mene alamaailmassa toisen apajille, ainakaan ei ilman ankaraa sanktiota.

    • linkku-urpojen

      fakta-tietoihin kannattaa kyllä aina suhtautua hyvin suurella varauksella, yleensä urpojen faktat on silkkaa skeidaa ja linkkuraa ..

    • Oli rahaa ja nyt ei

      Windows vie rahat ja se myös vie rahat.

    • >>> Hiski <<<

      Elämä winkuran kanssa on yhtä tuskaa. Vai kui urpojen urpot, viruslaatikkojen kuninkaat?

    • Feliks The Pussy

      Windows - Vie tuhkatkin pesästä.

    • linkku-urpojen

      faktatiedot useimmiten sitä pelkkää silkkaa linkkuraa, mites on linkku-urpo, löytyykö vielä yhtään suomalaista pankkia joka uskaltaisi asiakkailleen suositella sen avuttoman linkkuran käyttöä, mites on juttu linkku-urpo, löytyykö vastausta kyssään vai kissakoko vei urpolta kielen ?

    • Miltä imeä...

      Hirvee imuri...

    • Hetki lyö, viime het

      Hetki lyö, viime hetki lyö
      Kukaan aikaa lahjomaan ei käydä voi milloinkaan
      Hetki lyö, meille hetki lyö
      En vaan päivää seuraavaa mä tiedä
      Milloin kohdataan
      Kellon seisahtuvan tahdon
      Hiljentyvän lyöntien
      Kauas lähteä mä saan
      Tunti kuluu viimeinen
      Tahdon ennen kuin on myöhäistä
      Mä kuulla sen
      Kun taas saavun
      Luotas löydän kaiken entisen

      Nään jo sen, hetken viimeisen
      Enää aikaa sulla on vain kyyneliin katkeriin
      Hetki lyö, riittänyt ei yö
      Mukaan tulla et sä voi
      Nyt lausun sulle näkemiin

      Kellon seisahtuvan tahdon
      Hiljentyvän lyöntien
      Luotas lähteä mä saan
      Tunti kuluu viimeinen
      Vaan nyt tiedän
      Että sulle kuulun ainiaan
      Muistan kyynelsilmät
      Jotka jäivät katsomaan

      Hetki lyö, viime hetki lyö
      Kukaan aikaa lahjomaan ei käydä voi milloinkaan
      Hetki lyö, meille hetki lyö
      En vaan päivää seuraavaa mä tiedä
      Milloin kohdataan
      Kellon seisahtuvan tahdon
      Hiljentyvän lyöntien
      Kauas lähteä mä saan
      Tunti kuluu viimeinen
      Tahdon ennen kuin on myöhäistä
      Mä kuulla sen
      Kun taas saavun
      Luotas löydän kaiken entisen

      ouuuuutsss!! nyt tuli lujaa ja windows lähtee!

      • lähtikö lomille ?

      • Tunti kuluu toinen?
        lähtikö lomille ? kirjoitti:

        He he heheh ...........

        Menikö kameli-linux taas solmuun ?

        http://cdn.thenextweb.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/12/os_november_2012.png

        8 vuotta Ubuntulla :). Ilman windowsin joutavia skannailuja :). 0 haittaohjelmaa ja 8 vuotta takana :). 0! :). Toimivia 0! :). Wirusimuri imee niitä Suomi24 sivujen linkeistä? :). Aivan vitun yeeees!!!!!!!!! :). Ähähhhäähäähhää :).


      • rauhoituslääkitys
        Tunti kuluu toinen? kirjoitti:

        8 vuotta Ubuntulla :). Ilman windowsin joutavia skannailuja :). 0 haittaohjelmaa ja 8 vuotta takana :). 0! :). Toimivia 0! :). Wirusimuri imee niitä Suomi24 sivujen linkeistä? :). Aivan vitun yeeees!!!!!!!!! :). Ähähhhäähäähhää :).

        Lääkitys jäi taas ottamatta ?


      • tunnit kuluu ;DDDDD
        rauhoituslääkitys kirjoitti:

        Lääkitys jäi taas ottamatta ?

        Ei tarvi lääkkeitä, kun tämä on niin reaalia :( :DDDDDD buahhahhahhaaahaa :DD vielä BSOD tuohon loppuun :( toinen :(


    • :(..... :DDDDDDDDDDD

      Aina vie rahat. Ei mitään saumaa pitää rahoja, kaikki menee :(

    • haiskahtaa mädälle

      No sinnekö se minun 1000000 rupia katosi ? Pankki vaan sanoi, että olin sen itse siirtänyt Honduraan national Bank !
      Tarvii mennä heti huomisena sossun tiskiltä hakemaan muutama snelmannin kuva että pärjää joulun yli !

    • windows-idiootit

      Se on ihan Windows-hihhulin oma vika jos Windowsin käytön takia rahat katoaa tililtä. Eikä pankin pidäkään sillon korvata mitään idiootille Windows-käyttäjälle. Me muut käytämme verkkopankkia turvallisella linuxilla.

    • linkku-urpon

      fakta-tietoihin ei ole luottamista, löytyykö muuten vieläkään yhtään suomalaista pankkia joka uskaltaisi sitä ihan suojatonta linkkuran-reuhkaa suositella netti-pankki asiakkailleen, mites mahtaa olla juttu tänäpä kaiken jo osaava ja tietävä linkku-urpo ?

      • Vähän ajattelua?

        Löytyykö pankkia joka suosittelee pankkitroijalaisella höystetyn wirusimurin käyttämistä? Win-hörhö ei osaa itse tehdä päätöksiä, vaan pitää pankki-tädin erikseen kertoa miten homman saa toimimaan.


      • joko löytyisi
        Vähän ajattelua? kirjoitti:

        Löytyykö pankkia joka suosittelee pankkitroijalaisella höystetyn wirusimurin käyttämistä? Win-hörhö ei osaa itse tehdä päätöksiä, vaan pitää pankki-tädin erikseen kertoa miten homman saa toimimaan.

        yhtään suomalaista pankkia joka uskaltaisi netti-pankki asiakkailleen suositella sen ihan avuttoman ja suojattoman linkkuran käyttöä, mites on tilanne tässä asiassa tänäpä kaiken jo osaavat ja tietävät linkku-urpot, uskaltaako sitä vuotavaa linkkuran-reuhkaa urpokaan vielä muutaku ihan anonyyminä käytellä niiden 1000 tor-kanavan kautta pre-paid mokkulalla ensin tietenkiii linkkura-järjestelmän true-kryptattuaan sillä aika turvallisella 1000 miljardia merkkiä pitkällä salasanalla ..


      • Liikuta solujasi?
        joko löytyisi kirjoitti:

        yhtään suomalaista pankkia joka uskaltaisi netti-pankki asiakkailleen suositella sen ihan avuttoman ja suojattoman linkkuran käyttöä, mites on tilanne tässä asiassa tänäpä kaiken jo osaavat ja tietävät linkku-urpot, uskaltaako sitä vuotavaa linkkuran-reuhkaa urpokaan vielä muutaku ihan anonyyminä käytellä niiden 1000 tor-kanavan kautta pre-paid mokkulalla ensin tietenkiii linkkura-järjestelmän true-kryptattuaan sillä aika turvallisella 1000 miljardia merkkiä pitkällä salasanalla ..

        Löytyykö pankkia joka suosittelee pankkitroijalaisella höystetyn wirusimurin käyttämistä? Win-hörhö ei osaa itse tehdä päätöksiä, vaan pitää pankki-tädin erikseen kertoa miten homman saa toimimaan.


    • Ihana päivä?

      Hyvää itsenäisyyspäivää windos-käyttäjille!

      • kiitti vitusti

        Tämä on meille paskapäivä ja huominen on paskapäivä jne....


    • hmmmmghj

      hmmm

    • Anonyymi

      Miuta alkaa hirvittään, jos windows vie rahani!

    • Anonyymi

      Dis-informaation tahallinen levittäminen pitää saada kriminalisoitua. Kahden tonnin sakko sellaiselle, joka kirjoittaa valheita ja levittää tahallaan dis-informaatiota.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe