Minä kärsin unettomuudesta, pitääkö paikkaansa että ihminen voi valvoa 14 vuorokautta ilman aivovaurioita. missä kohtaa tulee dementia tai sekoaminen tai se, ettei saa enää unta, tai ettei väsytä.
Olen kaksi kertaa valvonut kolme vuorokautta kun uni ei tullut, sen jälkeen näin harhoja, eikä tehnyt mieli nukkua, ei väsyttänyt. Olisiko voinut olla mahdollista, jos en olisi ottanut dormicumeja, että olisin jatkanut valvomista 6 yötä tai 14 yötä ja olisin seonnut ja tullut dementia ja kuollut unettomuuteen.
Olen luullut että mitä pidempään valvoo, sitä enemmän väsyttää, mutta minulla väsymys kasvoi vain kaksi vuorokautta, kolmantena se katosi, ja unen saanti oli erittäin vaikeaa, olin toisen yön jälkeen suht sekavassa tilassa. onko tämä akuutisi hengenvaarallista?
Pelko unettomuudesta
joopajoo-o
1
161
Vastaukset
- empä usko..
.................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483