..älyttömälle tunteelle
sitä varmaan
..rakkaudeksi sanotaan
sietämätön..
..tuska viiltää
enkä voi sanoa..
..yhtä sanaa
rakastan...
se pakottaa..
..ihan liian lujaa..
En voi mitään
6
84
Vastaukset
vaikka ' sanomaton ' ihmisten välillä leijuu
tunteena väreilee
ajatus siitä riittänee
mutta samalla menettää
kuin kauneinta musiikkia
korville
sydämelle
että rakastaa ...
olipas hyvä runo sanomisen vaikeudesta
mutta kun sitä ' panttaa '
niin tuleeko joskus sitten aika jolloin kaikki on jo myöhäistä
kun taistelee ajatuksiensa kanssa omassa sydämessään
liian kauan ...
taas niin tosi hyvin hyvä onija !!!- onija
..enpä usko
siihen aikaan jolloin on myöhäistä..
eihän koskaan voi olla niin..
..rakastan rakkautta rakastaa..
taistelua..
sitähän se..
..sydän taistelee edelleen..
ajatuksesi antaa voimaa..
kiitän runosein - Näin
Joskus sanomisen hetki jonkun kohteen kanssa menee ohi niin ettei toteudu. Mutta se on ihan hyvä koska ei sitten ei tarvitse erota kun kohde kuitenkin vaihtuu.
- onija
Näin kirjoitti:
Joskus sanomisen hetki jonkun kohteen kanssa menee ohi niin ettei toteudu. Mutta se on ihan hyvä koska ei sitten ei tarvitse erota kun kohde kuitenkin vaihtuu.
..niin..joskus voi mennäkkin niin..
hiukka pessimistiä vastauksestasi luen..
..miksi kohde ´vaihtuu´..
jos päästää sen hetken ohi..
vähänpä vaikeaksi asian teit..
mutta.. kiitän Näi..
jätit ajattelemista!! - Näin
onija kirjoitti:
..niin..joskus voi mennäkkin niin..
hiukka pessimistiä vastauksestasi luen..
..miksi kohde ´vaihtuu´..
jos päästää sen hetken ohi..
vähänpä vaikeaksi asian teit..
mutta.. kiitän Näi..
jätit ajattelemista!!No ei hetkiä saa koskaan takaisin. Pakko vaan ajatella että joskus itsekin löytää jnk kiinnostavan joka reagoi omiin aloitteisiin. Optimismia!!
- onija
Näinhän se on..ei niitä takaisin saa..
hetkiä..löytyihän sieltä myös optimismiakin!!
..kyllä se joku varmaan vielä osuu kohdallekkin..
toivotaan niin..
kiitän sinua näi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427