Keskustelu ufoista on täysin järjetöntä.

häntäihminen

Me voitaisiin perustaa kaikille satu- ja mielikuvitusolennoille omat keskustelusivut, kuten: Joulutontuille, menninkäisille vetehisille, riihitontuille, möröille, kummituksille jne.

Veivaamalla samaa paskaa edestakaisin, se ei kyllä jalostu mihinkään suuntaan. Vaikka kuinka yrittäisi.

17

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hyvää päivää...

      Ensin ilmaistaan, että keskustelu ufoista on täysin järetöntä ja sitten ollaan kuitenkin itse jo heti perään perustamassa uutta keskustelusivustoa, joissa niistä kuitenkin keskusteltaisiin. Ei tuokaan nyt oikein järjelliseltä touhulta vaikuta. Eli aloituksen tekijä on joko trolli tai järjetön, kumpikin aivan yhtä turha paise päällä maan.

    • No perusta huviksesi

      Ota skepo lääkkeet ja rauhotu!

    • 16+17

      Tajuatko yhtään mikä ero on sillä että jauhaa paskaa ja sillä että jauhaa paskaa?? Sinä jauhat päivästä toiseen paskaa siitä että ihmiset jauhaa paskaa, ihmiset ketkä jauhaa paskaa, jauhaa jokapäivä uutta paskaa kun sinä tuut jokapäivä jauhamaan samaa paskaa... Kenellähä se sama paska siellä päässä pyörii päivästä toiseen?

      Jos pystyt jotenkin todistamaan ettei universumissa ole muualla elämää ni anna paukkua. Mutta nii kaua ku et tiedä paremmi siitä mistä ihmiset puhuu ni kannattaa olla hiljaa.

      Nii ja jos joistakin on kivaa jutella uhvoista ni mikä siinä on vikana? Kannattas itekki ettii jotain mikä susta on kivaa. Kuuropiilot muuttuu erillaisiks kivoiks leikeiks ku ihmiset vanhenee. Ei sillä pitäs olla merkitystä mitä toiset tykkää leikkiä.

      • 8798yp97t

        Se, onko universumissa muualla elämää ei todista UFO-ilmiöstä yhtään mitään. Itse pidän melko varmana, että linnunradassakin on maan ulkopuolella elämää, mutta pidän yhtä varmana, ettei täällä ole vierailtu.

        Totta kai jutella saa mistä tahansa. Aloittaja on änkyrä.


    • totuuden kieli
    • Lars L. Levitadius

      Täysin järjetöntä on , jos edistyksellistä kanavointitekniikkaa ei saada yleiseen käyttöön.
      Kuten aiemmin olen monasti todennut: KANAVOINTITEKNIIKAN KOULUTUSTA ON MÄÄRÄTIETOISESTI KEHITETTÄVÄ !
      Apuvälineitä tähän on monia: transsendenttinen mietiskely, levitointi,
      REIKI- energiahoito, akaashakenttien katvealueinen poistaminen,
      maasäteilykenttien polarisaation vahvistaminen, astrologiasta saatava
      tieto ja monet, monet muut.

      • Larsin oppilas

        Oikein !
        Kanavoinnilla löytyy tietoa valovuosien takaa, niin menneisyydestä,
        nykyhetkestä kuin tulevaisuudestakin.
        Nimenomaan REIKI-energiahoidolla pystymme muuntamaan havaintopsykologiaamme niin, että saamme relevanttia tietoa ympäristöstämme niin menneisyydestä kuin tulevaisuudestakin.
        Pystymme irroittautumaan tuosta häviävän lyhyestä, ohikiitävästä nykyhetkestä, johon havaintomaailmamme yleensä on sidottu.
        Tästä nykyhetkeen sidotun tiedon rajoittuneisuudesta totesi sattuvasti Antiikin ajattelija Herakleitos "Hämärä" :
        " Mies voi astua samaan virtaan vain kerran, sillä seuraavalla kerralla virta on muuttunut ja mieskin on muuttunut."


      • Reikipää
        Larsin oppilas kirjoitti:

        Oikein !
        Kanavoinnilla löytyy tietoa valovuosien takaa, niin menneisyydestä,
        nykyhetkestä kuin tulevaisuudestakin.
        Nimenomaan REIKI-energiahoidolla pystymme muuntamaan havaintopsykologiaamme niin, että saamme relevanttia tietoa ympäristöstämme niin menneisyydestä kuin tulevaisuudestakin.
        Pystymme irroittautumaan tuosta häviävän lyhyestä, ohikiitävästä nykyhetkestä, johon havaintomaailmamme yleensä on sidottu.
        Tästä nykyhetkeen sidotun tiedon rajoittuneisuudesta totesi sattuvasti Antiikin ajattelija Herakleitos "Hämärä" :
        " Mies voi astua samaan virtaan vain kerran, sillä seuraavalla kerralla virta on muuttunut ja mieskin on muuttunut."

        Reikihoidosta olen samaa mieltä. Kanavoinnin herkkyyden parantamiseksi reiki tulee kohdistaa pään alueelle. Tarpeeksi kun tulee reikiä päähän, alkaa skepokin kanavoida.


      • PINHEAD.
        Reikipää kirjoitti:

        Reikihoidosta olen samaa mieltä. Kanavoinnin herkkyyden parantamiseksi reiki tulee kohdistaa pään alueelle. Tarpeeksi kun tulee reikiä päähän, alkaa skepokin kanavoida.

        Channeling Rules!!!!!


      • meedio Mesmerinen
        Larsin oppilas kirjoitti:

        Oikein !
        Kanavoinnilla löytyy tietoa valovuosien takaa, niin menneisyydestä,
        nykyhetkestä kuin tulevaisuudestakin.
        Nimenomaan REIKI-energiahoidolla pystymme muuntamaan havaintopsykologiaamme niin, että saamme relevanttia tietoa ympäristöstämme niin menneisyydestä kuin tulevaisuudestakin.
        Pystymme irroittautumaan tuosta häviävän lyhyestä, ohikiitävästä nykyhetkestä, johon havaintomaailmamme yleensä on sidottu.
        Tästä nykyhetkeen sidotun tiedon rajoittuneisuudesta totesi sattuvasti Antiikin ajattelija Herakleitos "Hämärä" :
        " Mies voi astua samaan virtaan vain kerran, sillä seuraavalla kerralla virta on muuttunut ja mieskin on muuttunut."

        Kyllä kotikonsteillakin tulevaisuuteen näkee. Kristallipallolla pirun hyvin ja kahvinporoistakin auttavasti.


    • tukehu maailmaasi !

      Tärise skepo tärise ! Vedä itsesi kelmuun !

    • haistakakkka

      Buddhan mukaan valaistumisen jälkeen ihmisten toimet ovat varjojen leikkiä.
      Senkin leikkikenttä kiussaja! Säälittävää tulla meidän leikkikentälle pilkkaamaa meidän leikkejä. Kiusaajillahan tunnetusti on aina ongelmia tai vajaavaisuuksia omassa elämässä.

    • Ja Joulupukin!

      Oikein! Raamatu kieltää niin UFOt kuin menninkäisetkin!

      • GEV

        Terve järki kieltää raamatun.


    • palsta on jo

      Onhan tuo 'Taikausko' -palsta tuossa klikkauksen päässä.

    • Spiral.

      "Kanavoinnilla löytyy tietoa valovuosien takaa, niin menneisyydestä,
      nykyhetkestä kuin tulevaisuudestakin."

      Mitä tietoa olemme saaneet kanavointien kautta tulevaisuudesta? Siis jotain ympäripyöreää jorinnaa lukuunottamatta? Jotain konkreettista tietoa?

      Jos sellaista joskus tulee, olen valmis kuuntelemaan.

      • Demokratus

        Pitäähän minunkin nostaa esille joku vanha viestiketju.

        Näissä suhteissa tämä viestiketju on ihan sopiva "vastaisku" niitä vastaan,joiden mielestä ufojen kieltäminen on täysin järjetöntä.

        Tämä on sitä demokratiaa juu sii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe