Mä olen muuttamassa Kotkaan ja minulle ehdotettiin Karhuvuorta. Osaisiko joku kuvailla aluetta hieman?
Onko Karhuvuori millasta seutua?
137
2919
Vastaukset
- muuta ruotsiin
Ei osaa, sorry.
- jytky tuli
Voitin sievoisen summan, lähes satatonnia lotossa ja nyt on isompi osake hakusessa Karhuvuoresta. Löytyykö tasokasta kattohuoneistoa? Rahoille katetta.
- Corporal res.
Hyvinpukeutuneita nuoria,työhaluisia ihmisiä, ainakin utu -ja loitsutien alueella.
Mustat saksalaisautot seisovat talojen pihalla ja salibandyhiuksiset miehet
lähtevät ilta toisensa jälkeen hinttikyykkäharjoituksiin kotkan saarelle.
Kirjaston kiviaita on tyhjentynyt juopoista , heistä iso osa on siirtynyt
karhulan alueelle - Alahoviin. - Kvuoreen
Ei ole juopot siirtyny ku sisätiloihin :) eilen oli juoppolauma taas kaupan kulmil..siinä otettii keittoo kivasti =)
- Mikä jottei..
Kaverithan ne parhaiten tietää sinne vain.
- hyvää ja huonoa.
Viihdyin Karhuvuoressa 3-vuotta. Tasapuolisesti siellä on hyvää jos huonoakin! En ole katunut muuttoani sieltä pois!
Saa nähdä paraneeko palvelut, kun aloitetaan rakentaa Räskin aluetta? - Aittakorven kok.
Vuokrataloissa asuu työttömät, pienipalkkaiset ja maahanmuuttajat.
Alueella asuvilla ihmisillä ei ole sitä kunnianhimoa ja näyttämishalua
kun esim aittakorven ihmisillä. He tyytyvät vähempää.
Kauppa, lähimetsä, kirjasto riittää usealle heistä. - 36
Karkkarissa asuu mamuja, ryssiä ja juoppoja
- ladyboi .
Sittenhän se on hyvä paikka gay-haaviston kannattajalle.
- Kirjastokivideeku
tääl me ryypätää sossurahoil kivasti, eikä kukaa tuu ikinä vittuilee paikan päälle
Karhuvoora since 1980 - ulsteri karkkis
Miten karkkarin 20-30v nuoret pukeutuvat oikeasti, ei minusta ainakaan hyvin niinkuin Mussalossa ja Hirssaaressa?
- observer*
kesät-talvet sama topattu divarin farkkutakki, mikä on niin törkynen, että seisoo itsekseen eteisen nurkassa sulassa sovussa kaljakassien kanssa. Jalkaan vielä virttyneet housut ja kulahtaneet bootsit, niin habitus on täydellinen.
- Welcome vaan
Tervetuloa tänne vaan. Todennäköisesti saat pataan kun ekan kerran kävelet pilkun jälkeen paikallisesta kotiin. Mun kimppuun on käyty pari kertaa, ekalla kerralla sai pataan niistä kolme. Tokalla kaksi, kun kaksi muuta pääsi pakoon. Karkkari on kiva paikka asua, ei ole tekemisen puutetta !
- Juopp069
Kirjaston kiviaita...siellä ne tosi rahamiehet istuu
- 28
Niin, tarkoitat alamaailmanmiehet (naiset), silloin kun sossurahat kilahtaa tilille)
- Karhuvuori.
Lyhyt oppimäärä Karhuvuoresta; Kundit on kivoja, siskot siveitä, "soppaa" saa! Mitä nyt pientä vilppiä "joskus"? Kun samaistuu perusasukkaisiin, se helpottaa huomattavasti oloa!
- karkkarilainen
Oon asunu karkkarissa lähes 5 vuotta eikä oo mikään paska paikka asua. Nää jotka täällä kirjottelee "faktoja" karkkarista ei varmaan oo ikinä ees ite siellä asunu.
Karkkarissa asuu toki myös niitä mamuja, ryssiä, juoppoja ja sossun tuilla eläviä, mutta niin asuu muissakin kaupunginosissa.
En ole koskaan saanut vastaankävelijältä turpaan. Kannattanee miettiä mistä johtuu, jos jatkuvasti kimppuun käydään. Voi olla ihan oma moka..
Eräs ilmeisen ylpeä aittislainen kirjoitti:
"Alueella asuvilla ihmisillä ei ole sitä kunnianhimoa ja näyttämishalua
kun esim aittakorven ihmisillä. He tyytyvät vähempää.
Kauppa, lähimetsä, kirjasto riittää usealle heistä."
Kerroppa ihmeessä mitä hienoa siellä aittiksessa on? kauppa, kioski ja lähimetsä..- Nro on 6
"karkkarilainen"
Mitä eroa ? Puhutaan esim yhteiskuntavastuusta se tuli esiin äänestysprosenteissa.
Karhuvuori 56,9
Aittakorpi reilu 80
Työssäkäyviä on aittakorvessa huomattavasti enemmän.
Tunnetko käsitteen selkäranka ? Siitä tässä on kysymys. - karkkarilainen
Nro on 6 kirjoitti:
"karkkarilainen"
Mitä eroa ? Puhutaan esim yhteiskuntavastuusta se tuli esiin äänestysprosenteissa.
Karhuvuori 56,9
Aittakorpi reilu 80
Työssäkäyviä on aittakorvessa huomattavasti enemmän.
Tunnetko käsitteen selkäranka ? Siitä tässä on kysymys.Joo, tunnen kyllä käsitteen selkäranka. En vaan ymmärrä että miten äänestysaktiivisuus tekee jostain asuinalueesta toista paremman?
Itse olen kyllä työssäkäyvä ja hyvin tienaava, mutten äänestänyt vaaleissa. Se että äänestysprosentti on jossakin alueella alhaisempi ei tarkoita sitä, että sen alueen ihmiset ovat muita huonompia. Politiikka ei vaan kaikkia kiinnosta, niin kuin ei minua ole kiinnostanut koskaan. - Aittakorven asukas.
karkkarilainen kirjoitti:
Joo, tunnen kyllä käsitteen selkäranka. En vaan ymmärrä että miten äänestysaktiivisuus tekee jostain asuinalueesta toista paremman?
Itse olen kyllä työssäkäyvä ja hyvin tienaava, mutten äänestänyt vaaleissa. Se että äänestysprosentti on jossakin alueella alhaisempi ei tarkoita sitä, että sen alueen ihmiset ovat muita huonompia. Politiikka ei vaan kaikkia kiinnosta, niin kuin ei minua ole kiinnostanut koskaan.Alueet , kuten turun varissuo, kotkan hovinsaari,tampereen hervanta, jyväskylän pupuhuhta, kaikilla alhainen äänestysprosentti.
Kyllä siihen selitys löytyy. Maahanmuuttajat,työttömät alkoholistit jne. Heitä ei kiinnosta puupennin vertaa kuka on maamme päämies. Käyn kerran kuukaudessa karhuvuoren kirjastossa ja aina siinä saamat kaljapellet istuvat ja soittavat suutaan.
Tosin kukaan ei ole kiinni käynnyt , eikä minulle muutenkaan vinoillut. - karkkarilainen
Aittakorven asukas. kirjoitti:
Alueet , kuten turun varissuo, kotkan hovinsaari,tampereen hervanta, jyväskylän pupuhuhta, kaikilla alhainen äänestysprosentti.
Kyllä siihen selitys löytyy. Maahanmuuttajat,työttömät alkoholistit jne. Heitä ei kiinnosta puupennin vertaa kuka on maamme päämies. Käyn kerran kuukaudessa karhuvuoren kirjastossa ja aina siinä saamat kaljapellet istuvat ja soittavat suutaan.
Tosin kukaan ei ole kiinni käynnyt , eikä minulle muutenkaan vinoillut.Niinpä.. Oletko koskaan ajatellut, että maahanmuuttajilla ei välttämättä ole äänioikeutta Suomen vaaleissa?
Ihminen ei välttämättä ole työtön siksi, että tahtoo. Törkeää yleistää, että he olisivat ajattelemattomia ihmisiä, joita ei mitkään asiat kiinnosta.
Karhuvuoressa asuu melko paljon porukkaa, mutta käydessäsi kirjastossa näet aina SAMAT kaljapellet. Montako kaljapelleä siinä istuu, varmaan aika pieni osa karkkarilaisista? Miten voit siis yleistää, että karkkarilaiset ovat joko maahanmuuttajia, työttömiä tai juoppoja?
Se, että asut aittiksessa ja olet kiinnostunut politiikasta ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä.
Kirjoituksesi perusteella kehottaisin sinua oppimaan hieman suvaitsevaisuutta sekä toisten kunnioitusta. Niillä pääsee elämässä paljon pidemmälle kuin yleistämisellä ja toisten aliarvioimisella. - Todellisuus
Ainakaan hirveää ruuhkaa ei ole aamutyöliikenteessä tulossa Karhuvuoresta päin Mussalontielle. Siinä mielessä liikennevalot ovat aamuisin ihan turhat Karhuvuoren risteyksessä.
- 10
Asuttu on Karkkarissa! Takaisin en muuttaisi, millään hinnalla, meno villiintynyt niistä ajoista
- Jargga667
Olen ylpeä karkkarilainen, töissä en käy enkä tule käymään!
- Varaton,mutta fiksu
Työssäkäyntiä on myös sossutädin luona vieraileminen.
Kupongilla ei saa ostaa olutta, mutta kun ostaa korin halpaa
vissyvettä ja tyhjentää pullon sisällöt , niin sitten saa rahaa
tai lapun automaatista, millä pystyy ostamaan kaljaa.
Korin ja tyhjien pullon hintaa en nyt muista. Valitettavasti.
- KMK
KMK = Karkkarin Maine Kasvaa
- Jäppilän pappa
Tyhjästä korista luulisi saavan ainakin 5 euroa.
Ja pulloista ehkä 2,50.
Yht€ 7,50 ja sillä saa jo muutaman keskarin. - en ma ummarra
Aina samat kaljapellet? Eikös se ole huonompi merkki karkkarin tilasta että kirjaston vieressä istuu aina "samat kaljapellet" kuin että joka kerta eri miehet?
- Planet Karhuvuori
No jaa.. Olen asunut karhuvuoressa 37 vuotta. Mitään ongelmia ei ole ollut suomalaisten kanssa. Nykyään täällä asuu aivan liikaa pakolaisia, ja ryssiä. Ryssät ovat valloittaneet karhuvuoren, ja kuten voitte arvata ongelmia riittää. Mitkään säännöt eivät tunnu koskevan venäläisiä, ryssän touhuun eletään. Isännöitsijät eivät välitä, virkavallasta puhumattakaan. Asuu täällä paljon myös muita elintasopakolaisia, eli mamuja täällä riittää. Mannet ryömivät koloistaan kevään koittaessa, ja kaupanteko S-marketin parkkipaikalla on vilkasta. Lukuunottamatta edellämainittuja pieniä häiriötekijöitä, on karhuvuori ihan kelpo paikka asua. Jokainen päättäköön itse missä aikansa viettää.
- Viinaa ja Tappelua
Mikä saa perheet muuttamaan karhuvuoreen ?
Kertokaa kaksi syytä .- MopoJannu
* Steveco- Areena
* Korkeatasoinen yläaste
- KMK104
Meidän puolella tai meitä vastaan!
- Taapia
Hienosto alue, jopa siistimpi alue kun Hirssaari.
Kovaluokkaisessa työssä käyviä ihmisiä melkein kaikki.
Sinne vain jos on varaa maksaa kallista vuokraa.
Omasta mielestä Karhuvuori on paras alue koko kaupungissa. - hohhoh.
sieltä saa omistuskämpänkin parilla kymppitonnilla, kertoohan se jo silloin alueesta aika paljonkin!!!! älä missään nimessä muuta!!!
- Loitsutiellä asuva n
Supisuomalainen isäntä huutaa jatkuvasti ulkomaalaiselle vaimolleen.
Muuten ihan rauhallista. - tööt tööt
Asuin 3 vuotta Loitsutiellä, naapurit joko venäläisiä (heistä ei mitään häiriötä) tai mielenterveyspotilaita ja juopppoja.
Jatkuvaa huutoa ja musiikin soittoa öisin jopa rappukäytävässa, pinna paloi muutin pois!
Samoin kun lumityöt tehdään silloin kun muut työt on tehty, eli viimeisenä, jos maksaa vuokran niin eikö lumityöt sisälly vuokraan ettei tartteis hankkia hinausautoa jokaisen lumupyryn jälkeen, että pääsee pihasta pois !!!
Ei enää ikinä Karhuvuorta... - En muuttaisi
Mulla ei oo paljoa kokemusta Karhuvuoresta, mutta ei antanut kyllä hirveän hyvää kuvaa kun ekan kerran ajoin autolla karhuvuoren 'torille', niin hirveä juoppojen joukkotappelu menossa parinkymmenen metrin päässä 'VITTU MÄ TAPAN SUT SAATANAN LUTKA!' huutojen säestämänä. Niin ja ihmisiä ympärillä karkuun juoksemassa... että näin
- Turpaan saanut
Huolettomien , välinpitämättömien ihmisten asuinalue .
- 40 vuotta loitsulla
Ei huolta huomisesta. Halpa, velaton 35000 euron arvoinen asunto se riittää.
Näyttämishalu ja leveileminen ei kuulu meidän tapoihimme.- Oikein on tää
Näin sen pitää ollakin, jos halutaan vain elää ilman turhia murheita!
- Hirssaarelainen porv
Ja pihalla seisoo 2000 € japanilaisia pikkuautoja.
- Jormazoo
Torilla kesäsin istuu tosi rahamiehet
- Kvuori4life
Hirssaarelaiset luulee olevansa rikkait ottamal pankist lainaa, vittu mitä idioottei..
- KVI97
Hieno alue jossa asuu vain hyvä tasoisia ihmisiä
- HyväPaikka
Alue jossa Suomessa vuoden aikaan tehdään toisiksi eniten rikoksia..
Mieti sitä - amiskampusalue
Ennen se oli turvallinen asuinalue.
JYRKILÄN BUSSI JA POLIISIAUTO ajoi 15min välein.
Nyt ajaa joku muu firma jyrkilän tilalla. Siksi tunnen turvattomuutta ja saan turpaan. - AnneKoistinen
Ihan mukava alue lapsiperheelle, paljon leikkipaikkoja ja hyvät yhteydet kaupunkiin :)
- Jopo66
Hieno alue.. veri lammikko oli aamulla Ututie 9 parkkipaikalla :)
- mbdkko
Kertoo se alueesta jotain, että oman kämpän saa sieltä pikkurahalla!!!
- Juoppo46
Hieno alue lapsiperheille jne, täällä alkoholismi alkaa nuorena noin 8-11v.
On se hienoa kun perinne säilyy! - Jomppax69
Juoppojen ja Rikollisten alue!
- liukastusta
Karkkarissa saa ainakin revaa, toisin kuin esim. Aittakorvessa, oma Tummelipurkki mukaan !
- Pinpan ystävä
Aittakorven maisterirouvat ovat jotenkin tarkkoja tavarastaan.
- SilleenNii
Karkkarissa ei tainnut yksikään alle 60v äänestää presidentin vaaleissa! He ovat kuin ulkopuolista kansaa...
- karkkari_karppaaja
Ihan loistava paikka asua, jos osaa mukautua porukkaan, eikä vinoile kenellekkään.. joku väitti, että karkkari välinpitämätön paikka?! nojoo, turpaa saa jos tulee jostain hornantuutista tonne uhoamaan, en usko että muualla ihan samanlainen juttu, mutta "karkkarissa puolustetaan karkkarilaista" muualla tuskin samalla lailla :) Se on mukavaa, kun ei ole kauppaankaan pitkä matka ja palvelut ja ennenkaikkea baarit lähellä, ei tarvitse tilata taksia, kun meillä on Karhun kolo :> samoin terveyspalvelut lähellä, eli ei tarvitse lähteä pikku flunssaoireiluista koksiin asti bussilla tai lentokoneella, kun kaikki palvelut ovat ihan kävelymatkan päässä, sekä läheltä löytyy hyvät marjastus ja sienestyspaikat, hieno paikka luonnon rauhaa rakastavalle ihmiselle.
- karkkari2345
mun mummo asuu karkkarissa ja on asun siel 18 vuotta.. käyää melkein joka viikonloppu mummolla yötä..turpaa en oo saanu ikinä vaik yksin baarienki ohi olen kävelly 9 jälkee illalla..minun mielestäni karkkari on ihan hyvä asuinpaikka.
- 19v siviilipalv.mies
Kysy mummoltasi, onko hän saanut turpaa. Minun mummo sai 1982.
- heh.....
sivaripoju 19v
- KVuorelainen
Karhuvuoressa on menestyviä ihmisiä!
- työtönjuoppo
Hieno paikka! meidän talossa on vain 12 narkkaria ja yli 30 juoppoa :) yksikään EI käy töissä
- Työtön Juoppo
Loistava paikka asua, juodaan kaljaa aamusta iltaan! tää on mahtavaa
- tööt tööt
Ei ole Karkkarin voittanutta :)
- join simaa
Paras paikka...Eilen oli Lastiksen avajaiset! Kaljaa naamaa vaa ja aurinko paisto
Oli ihan jees - Karkkari on paska
Paska paikka! spurgut narkkarit ja muut sekopäät asuu siellä
poliisit kiertelee aluetta tunnin välein - Karhuvuorelainen
Karhuvuoren hienouksia:
Halvat vuokrat, mamu pizzeria, yksinpuhuvat skitsot, baarit ja kauppa lähellä josta saa kaljaa, torilla kesäsin hyvät spurgu penkit, kiviaita kaupan vieressä jossa samat juopot ketkä 20v sitte, ilmaiset kahvit saa pummittua ärrältä, ryssä tupakkaa myydään joka kulmassa, myös seksiä voi ostaa ja huumeita saa enemmän kuin mistään, lapset polttavat röökiä ja juo kaljaa heti kun on 8v täyttänyt...
Karhuvuoren heikkouksia:
Ryssiä joka talossa, poliiseja turhan paljon, luodit loppuu, rappukäytäviin paskotaan, kaljat välillä loppuu kaupasta jo klo - 15, kirjastosta lentää ulos jos on kauemmin kuin 15min paskalla vessassa, jos hukkaat kotiavaimet saat oottaa uusia puoltoist kuukautta.
Mutta itse olen ain rakastanut Karhuvuoren eksoottista ympäristöä! - Tosi tarina
Ihan mukava paikka, tosin joudut opettelemaan venäjää, viroo, hepreaa, latinaa, paštua ja joitain afrikan kieliä..englannilla ET pärjää Karkkarissa sillä kukaan suomalaisista EI puhu englantia (kun koulut loppui lyhyeen) ja mamut puhuu omia kieliä ja odottaa meidän ymmärtävän
- HovariSpuge
SLUMMI
- Juupas joo
Hieman rauhaton alue sanoisin, joku pamautteli kaupan kulmilla haulikolla kaksi kertaa ilmaan viime kesänä :)
- muuta tänne
On hieno alue! kauniit uudistetut talot ympäröi koko Karhuvuorta, paljon onnellisia lapsiperheitä, KANNATTAA MUUTTAA!
- huono alue
Suomen pahin slummi
- 23v vuokralla
Vaatimattomia kunnianhimottomia kouluja käymättömiä ihmisiä,joita ei huolet paina.
Päivä kerrallaan mennään eteenpäin, omaisutta ei kerätä, vähempikin riittää.- moi kermap*rse
Saa sitä omaisuutta ilman pankkilainaakin hyvä kermap*rse.
jos sinulla on kalliimpi talo ja auto niin meillä muilla on sen edestä
muuta omaisuutta.
- Työtön Juoppo
Karhuvuoressa me ei turhia murehdita! mut auta armias jos kaljat loppuu tai sossunrahat on myöhässä!! sit kilahtaa kupolis!
Itse en käy töissä mutta olin joskus vuonna 1992 risusavotassa
Harrastus mahdollisuuksia on paljon mutta itse harrastan kaljan juontia
Joskus lenkkeilen 250m matkan kauppaan hakemaan lisää kaljaa
Ja kaksi koppaa ovat sopivat painot kun kävelee takas himaan, ei tarvi kuntosalia!
Olen onnellinen kun saan elää niinkuin haluan.
Minulla on myös rakas koira, jonka kanssa urheilen käyttämällä sitä parvekkeella tai rappukäytävässä paskalla.
Joskus vituttaa ku ryssät tulee selittämään jostaa mutta sanon että "poshol ti nahui" niin ne menevät kiltisti takas nukkumaan! - Hullu paikka
Juoppoja, narkkareita, skitsoja, mamuja, trokareita, diilereitä ja muita rikollisia..
En mene lähellekään kyseistä aluetta, kaikilla puukko tai pistooli mukana - juopotsaatana
Voi vittu Karkkari on kaikkien juoppojen Taivas!
- rukiveerryssat
Karvuhuori on Suomen pahimpia seutuja, työttömyys lähentelee 75% nuorisotyöttömyys on tiettävästi jo korkeempi. Äänestysprosenitit maan alhaisimpia ja sitä rataa. On todellinen ihme ettei mitään pahempaa ole vielä sattunut, niin paljon alueella liikkuu huumeita,aseita ja kamapäitä.
Kannattaa oikeasti muuttaa pois vielä kun olet täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
-EX KvK - Khulinaristi
Vain varissuo turussa menee edelle.
- ExKarkkarilainen
Karhuvuori on hullu paikka..
Joka päivä kuulee jotaa ihan ihme juttui
mut mut mut niinku ne sanoo KMK Karhuvuoren Maine Kasvaa - kakkapööö
Paskin paikka Suomessa!!
- Näinkö näkyjä ?
On siellä kunnianhimoisiakin ihmisiä. Näin 2000 luvun auton , jossa oli suksiboksi katolla. Ei voi olla työtön looseri.
- karkkarionbest
Hienostoalue! Muuta ihmees
- pois krkkarista
Miten sä vakuutat jonkun ketjun tässä vaiheessa muuttaan karkkariin? Hä?
- Muuta vaan
Kioski ja kaksi ruokaravintolaa, unohtamatta toria,jossa eläkeläiset kokoontuvat.
- repsssss
Öö ravintolat mistä ei saa ruokaa, ja ns eläkeläiset deekut ketkä ei ikinä ole käyny töissä :D
- KarhuvuoriGhetto
Alue josta olen hyvin ylpeä! Karhuvuori pitää meistä huolen ja me siitä!
- juoppojenpääkaupunki
Muuta jos olet työtön juoppo
- Deeku69
Loistava paikka! pimppii saa, kaljaa myös mitä muuta sitä tarviikaa
- Gomorrah
Kotkaan älä muuta, täällä vain hulluja ja luusereita sekä päähän potkittuja.
Muuta vaikka Lahteen.
http://www.youtube.com/watch?v=IxPbgnO81sQ&feature=relmfu- tnhu6
Jos olet luuseri niin muuta vaan sinne.
- tertun torttu
Ai karhuvuorella?
Torttu-Terttu siellä - Täksä
Poliisit kierteli aluetta enemmän ku yleensä viikonloppuna
- gdsgss
Ettivät varmaan taas sakkolaisia tai muita etsintäkuulutettuja !
- Simo Allan
Karhuvuori on hirveätä slummia jossa asuu vain narkkareita,juoppoja ja pakolaisia. Afgaanit ja tummat pakolaiset majailevat ostarilla ja varastelevat kaupasta tavaraa. spurgut juovat kaljaa ostarin alueella ja narkkarit tekevät iltaisin kauppaa. Karhuvuori on alue jonka yli variksetkin lentävät selkä alaspäin jotta eivät näe tuota kurjuutta.
- ei mamu
Juu hyvää mamuvastaista viikkoa karkkariin!
- hahahahahah
reps^ :DDDD
- Näinseon
Karhuvuori on hienostoalue jossa pukumiehet ajelevat uusien bemareitten ja mersujenkaa kova palkkaiseen duuniin.
Asunnot hyvässä kunnossa ja pihat hoidetaan hyvin, nuoret ovat kilttejä eikä tee pahoja niinkuin muissa kaupungin osissa
Hienoja ravintoloita ja paljon mahdollisuuksia menestykseen :)
Sellainen paikka on Karhuvuori - niintotta
Karhuvuori tunnetaan myös nimillä Kauhuvuori, "Planeetta", Karkkari, ihmistenkaatopaikka ja Suomen Monaco (kukaan ei maksa veroja taikka tee töitä). Valkoinen mies on täällä vähemmistönä. Suurin osa Karhuvuoren asukkaista on sudanilaisia ja afgaaneja, jotka on karkotettu maastaan aseellisen kapinoinnin vuoksi. Venäläisiä on myös iso osa.
- paskanaamat
Muuten hyvä paikka mut aina joku puhuus paskaa
- veronmaksaja- Kv
Hyvä täällä on asua . Peruspalvelut on. Hyvät kulkuyhyeydet. Luonto ja venerannat lähellä.
Niinkuin huomaat ,täällä kirjoittelee toimistopääliköt, voivat keskellä työpäivää.
Silloin kun minä maksoin asuntoaani Karhuvuoressa, minun piti olla päivät töissä. - aaaaaaaaapp
Kuumottaa ku kytät rullaa pihaa ympäri
- Työtön Juoppo
On tääl ihan mukava asuu ku saa musiikkia huuattaa yötäpäivää, naapurissa vain narkkareita ja deekuja jotka ei valita..
Kaljaa saa nopeasti kaupast mihin kävelee n. 5min
Viinaa saa myös joka kulmast, turha lähtä ALKOO
Pimppii saa venäläisilt tyttösilt, tosin muutaman taudin samal mut ei se nyt oo pointti...
Välil aseet laulaa ja poliiseja vilisee rappikses mut se kuuluu tähän perinteesee
Tää on karhuvuori ja nyt meen kattoo onks sossurahat tullu tilille et saan lisää kaljaa - slummiiiii
Kunnon slummi :D rappikset ihan sotkettui ja ovet paskana
- Aino Pumpula
Siellä mielenterveyseläkeläisetkin kulkee Reinot jalassa kapakkiin.
- piupalipaupalipii
Karhuvuoressa on tunnelmaa !!!
- repsreps
Ei jumalauta näille kommenteille repee tääl :D
- Loitsutiellä vuokral
Olen asunut 20 vuotta karhuvuoressa , enkä ole yhtään humalaista nähnyt.
- juupajuuuu
pidä välillä selväpäivä niin näet missä kunnossa muut heiluu.
- fghgfhfgh
On hyvin rauhallinen alue :)
- "MuikkuKukko"
Odotan kesälauantain toripäivää.
- Isotuloinen
Tykkään tästä rauhallisuudesta. Kiva katsella olohuoneen ikkunasta pihalle, jossa seisoo saksalaisia ,uudehkoja autoja. Yrittäjähenkistä porukkaa asuu ainakin täällä haltijatien alueella.
- pullo pimeestä
Yrittäjähenkistä joo viinanmyytihä sitä on !
- pimppaaaaaaaaa
Ei koskaan rikoksia tapahdu täälläpäin :)
- Cock Joseph
KARHUVUORI ON IHMISKAATOPAIKKA! PELKKIÄ NARKOMAANEJA JA ALKOHOLISTEJA!
- Mielipiteeni K.vuori
Kyseinen alue tuskin sulkee tulevaisuuden lupauksia syleilyynsä.
- ooppelikuski
Sitähän se juuri tekee !
- Loitsutien asukas 33
Pyörätkin korjataan parempaan talteen ja sitten helkama ilmestyy maalattuna toiseen perheeseen.
- Pentti_es
Katselin että karhuvuori on aika lähellä aittakorpea sun muita alueita petäjäsuota unohtamatta, joista olen kuullut monelta, että ovat kovin levottomia alueita.
Keilahallin suorallakin ajetaan 70km/h,vaikka siinä on 40 nopeus.
Petäjäsuolta kuluu viikottain kauheita pamahduksia. Mitä lie ?- Louhimon lähial
Petäjäsuolle tulee vesi -ja viemäriverkosto.
- Haltija tiellä
Monesti ongelmat liittyvät kulttuurien yhteentörmäämiseen. Siitä meidän perhe on selviytynyt sopeutumalla tulijoiden tapoihin. Esim rappukäytävässä leijuviin kaalikeiton tuoksuihin. Myös musiikkimakumme on nykyisin erillaista, pelkkä Suomi-iskelmä ei enää meillä soi.
Kuka karhuvuorta moittii,perustaa tietonsa vanhaan dataan, me elämme tässä ja nyt. - Munsaarelainen.
" Se on kiva paikka osittain " sanoi kaupankulmilla asuva tuttavani.
Mutta mitkä ovat kivat osat ja mitkä huonot ?
Tässä teille kysymystulvaa. Kiitos! - Xanor4life
On ihan kiva paikka :) päässä pyörii just nyt kyl tosi pahast..Xanorit
- Kuka vihaa Karkkaria
Aikoinaan 80-luvulla Karhuvuoressa asuneena, lapsien kanssa, oli parhaimpia paikkoja. Mitään ei tarvinnut pelätä ja ilkeitä ihmisiä en tavannut. Omillekaan häirihtimisille ei tullut palautetta. Oli tosi makeeta elää yhteisössä jossa vallitsi jonkinlainen tasa-arvo.
Perusasukkaat lienevät edelleen vaalivat perinteitä.
Mitä örvellystä saa nykyisin kuunnella asuinalueilla ei todellakaan tarvinnut Karkkarissa kuunnella. - oot sie homoo
Jos kaipaat nuorten kotkalaisten homoseksuaalien seuraa, löydät niitä runsain määrin Karhuvuoresta.
- Lulpelle
Voin uskoo et sullon tuhkaluukku kipee ja paska valuu mut ei tarvi meille kertoo..hintti
- oot sie homoo
Lulpelle kirjoitti:
Voin uskoo et sullon tuhkaluukku kipee ja paska valuu mut ei tarvi meille kertoo..hintti
Kiitos Lulpelle, kun panit niin ihanasti. Otan sitten ensi kerralla suihin.
- onnelinenmies66
Loistava paikka! koko ikäni asunu tääl eikä mitään ongelmia koskaan..
paitsi että joskus sossurahat on myöhässä tai kaljat loppuu. Nyt ei lopukun ostiin 3 koppaa karhun nelos kaljaa ja 3 lätikkää viinaa KYLLÄ TOIMII!!! - kvuorii
Paras paikka Kotkassa, muut paskoja!
- pilluavaankyselin
Paljo maksaa pillu!? Panettaa niin vietävästi
- nuorta herkkua
Karhuvuoresta et saa kuin amisviiksen per-settä. Jakavat sitä onnellisina ilmaiseksi ja joskus kaljapalkalla.
- KV1969
Karhuvuori on parasta seutua Kotkassa..muut pelkkiä homolandioita..Juntteja täynnä
- kooveezz
Paras paikka
- haltnte
Ei täällä tarviii pelätä kuin vihasii mummoja
- annus anus
Mulla on perceessä pasckaa
- 17 vuotta kotkassa
Mitä ikinä teetkään älä missään nimessä muuta Kotkaan.
- Muutan pois Kotkasta
Älytön, tyhmän trolli. Kukaan muu kuin kotkalainen ei sano:"muuttamas kotkaan".
Muutan Kotkaan. Muutamme Kotkaan. Edessä muutto Kotkaan. Kuulostaa heti paremmalta.
Kotkan/Kymin murre on yksinkertaisen kuuloista, sijamuodotonta shittiä.
Muutamme pois Kotkasta. Kauniaiseen.
- Työtön Juoppo
Aamulla heräsin...apua!..Helevetinmoinen rapula...Mitä nyt?! No eikun kasari-Levikset jalkaan, nahkatakki päälle..kulahtaneet bootsit ja juoksu jalkaan automaatille!..Ja kuin kävikään?...Sossurahat kilissy tilille..Aaah! Tää on mahtavaa! 246€! sillähän ryyppää viikon kivasti!
No nyt viemään koira häkkivarastoon, sillon paskahätä! - Piiiiiiiiiiili
hhahahahahahaah
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244329Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702787Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942453- 472373
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431667Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5561419Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961344- 571340
- 781339
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206