Hurdhaga, eikö mitään positiivista...?

sAMMy 9868

Näitä sivuja kun käy läpi...eikö kohteessa ole mitään hyvää ?

13

415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läpi

Valitettavast hurghadai on oikea persläpi!
      Ja minä olen sentään matkustellut paljon ympäri maailmaa.

• nik,xx

Paikassa käyneenä,voin suositella.Takuuvarma lämpö,ihanat ystävälliset ihmiset.Ja hotelli Melia Pharao luksusta,upeine puutarhoineen ja harjattuine rantoineen.Tietysti hiekkaa ja aavikkoa riittää mutta jos haluat avartaa maailman kuvaa euroopan ulkopuolelle,on ihana kohde. Myös Sharmissa käyneenä voimme suositella myös sitä,ei paljoakaan eroa,kumpikin kivoja paikkoja.Eikä vatsatautia kummastakaan paikasta,käsidesi,ja maitohapot olivat käytössä.

• Jfhfhfhhfhx

Lämmintä siellä on mutta muuta positiivista ei olekkaan helvetin likasta paskasta ja mikä huonointa ihmiset siis paikalliset ihan ihme sakkia huijareita ja kusettajia poikkeuksetta.
      Jos haluat rentoutua lomalla niin mee jonneki muualle.
      Ja hotellin altaallakaan ei saa olla rauhassa kaupustellaan retkiä ja illanviettoja ja siis todella painostavasti ja useaan otteeseen, miksi ihmeessä minun pitäs selitellä jollekin puolimustalle että miksi en osta ei auta vaikka millä kielellä kiltäydyt.

• siks toisekseen

Jfhfhfhhfhx -Kyllä siellä kärsivällisesti tietysti täytyi aina kuunnella tai olla kuuntelematta. Meidän käytäntömme oli ystavaällinen hymy, mutta tiukka ei kiitos
        En ymmärrä näitä "persläpi" juttuja. 99% oli oikein ystävällistä porukkaa.
        Jokainen tietysti itse päättää matkakohteensa. Ja mikä on tämä "puolimusta" kommentti? Älä tuputa negatiivista ajattelutapaasi. Älä ainakaan rasismista.

• Matkaaja.

Näillä sivuilla paikkaa morkkaavat ne, jotka eivät ole koskaan siellä käyneetkään.

Hyvä paikka. Kannattava loma.

• jfdksöa

Vaikka inhoankin Hurgadassa olevia huijarikokelaita, joiden takia joutuu ärsyyntymään koko ajan, voin kehua heidän rantojaan ja koralleja. Olisin Hurgadassa aivan onnellinen, jos pysyisin hotelliin alueella koko loman. Joten on siellä jotain hyvää. :)

• Kärsivällistä mieltä ja tarkkaavaisuutta huolellisuutta. Niistä ei kannattanut tinkiä. Se saattaisi ennen pitkää väsyttää tai sitten siihen tottuisi?

Ihmiset ovat tosi köyhiä, joten siinä valossa heitä vähän ymmärtääkin paremmin. Ehkä itsekin alkaisin käyttää vähän kyseenalaisia keinoja, jos ruoka loppuisi. Kerjäläisiä oli katukuvassa. En tiedä onko ollut aikaisemmin.

• sAMMy 9868 Kyllä siellä on paljonkin positiivista. Positiivisella ja ystävällisellä mielellä vain matkaan.
      Eilen takaisin tulleena täällä shokeeraavan kylmää.
      Asuimme hotelli Romassa, joka oli keskitason hotelli. Aamiainen oli alussa runsas, mutta tarjoilu pieneni loppua kohti. Aika vähän taisi olla vieraita hotellin kokoon nähden. Palvelu oli hyvin ystävällistä.

ainoa miinus sijainti, joka oli Sheraton Roadin varrella. Liikennemelu (taksit). Siellä kun liikenne on jatkuvaa tööttäämistä. Se on viestintää, joka voi tarkoittaa; haluatko kyydin, varo, tervehdys kaverille jne jne. Tien ylitys vaatii tarkkuutta ja nopeita jalkoja. Valoja ei ole tietysti.

Kameliinkin voit törmätä.

Matkalle vain. Lämmintäkin riitti varsinkin tuulen suojassa. Tuuli oli yhtenä päivänä hyvin kylmä, kun suunta oli pohjoisesta.Ruskeita kyllä ollaan.

• tyttö59v.

2.2. takaisin. olin Triton Empiressä. Hotelli oli vaatimaton, mutta tiesin sen edelliseltä käynniltäni. Sähköpistorasiat yhdistivät sähköä miten sattui. Kuumavesikatkoja oli parilla päivällä.Kauppiaat ovat tosi aktiivisia. siellä on kuitenkin nykyisin turisteja paljon vähemmän kuin ennen. Kauppiailla on stressiä, kun tulot riippuvat turisteista. Keskipalkka on oppaan kertoman mukaan 60€/kk. Hotelli on keskellä paikallista asutusta. Se on sillälailla sopiva minulle, että näki muitakin kuin turisteja. Viikon loppupuolella "näin" paljon likaa, roskia, muutaman nuoren naiskerjäläisen. Ystävällisiä ihmisiä he yleisesti ovat. Kai turisteillakin on jokin vastuu omasta käytöksestään.

• Lomailija.

Siellä käyneenä voisin kysyä, onko siellä mitään negatiivista - eritoten kun verrataan muihin lomakohteisiin.

Hyvä ja todella edullinen paikka, jossa voi olla kylmää talvea paossa.

• TurkuHelsinkiTapmere

Liikaa venäläisiä minun makuuni. Mutta se olen vain minä. Jos megatarjouksella pääsee niin kannattaa käyttää. Rakennustyömaahan se on ja aggressiivista paikallista väkee. Lentokentältä suoraan hotellliin ja sieltä takaisin kentälle. Niin sillä selviää. Muuten tosiaan halpa ja rähjäinen persläpi niinku monet täällä ovat sanoneet. Sellanen bulvaanian olonen paikka jossa joskus nuorena jouduttiiin käymään valinnanvaran puutteessa.

• TurkuTampereHelsinki

Joo, Unohtu sanoa tosiaan, siitä kämäsyydestä. Että siellä hotellissa saattaa olla hienoo, mutta kaikki muu on puolihuolimattomasti suunniteltu ja äkkiä aavikon reunaan kyhätty turistijuottola ja kusettamo. Roskia ja keskeneräsiä työmaita niin pirusti. Eihän siellä kehdannut sanoa käyneensä kavereillekkaan muuta kun siksi että sain hyvän hinnan! Nimimerkki nixxin maailman avartumisesta Hurdagassa en nyt mene sanoon mitään. Ja tuulee niimmaan...

• ihanalomahurghadassa

Itse koin Hurghadassa upean loman. Se on ihan ihmisen asenteesta, kasvatuksesta ja elämänkatsomuksesta kiinni minkälaisena kokee Hurghadan :) Mukavaa matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      44
      2494
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2477
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      56
      2140
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1867
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1143
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1005
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe