Tahtoisin kuulla muutamia meilipiteitä liittyen kylpemiseen ja ajankäyttöön.
Olen mies.
Tilanne on, että avovaimoni on todella näreissään jos menen kylpyyn. Ongelma on että saatan olla kylvyssä tunnin tai joskus harvoin puolitoista tuntia.
Menen kylvyn jälkeen ajamaan partani toiseen wc:n ja taas ongelmana on tämä käyttämäni aika.
Avovaimo kertoi että tämä minun käyttämä aika kylpyyn tuntuu hänestä kuin olisin nainen.
Pointtina hänellä oli, että minun pitäisi viettää tämä aika hänen kanssaan ja mennä päiväsaikaan kylpyyn jos tahdon. Tosin mitä järkeä siinä olisi, tahdon mennä raikkaana puhtaana sänkyyn.
Itseäni epäilyttää kovasti tälläinen ajankäyttöni määrääminen.
Eilen taas tästä jopa kiinteltyämme sanoin, että minäpä kysyn tähän muidenkin meilipiteitä.
ps. Eikä minusta kyse ole todellakaan siitä että en viettäisi aikaa hänen kanssaan. Joten tämä ei voi olla syy.
.....Kerta kirjoitan, niin....
Avovaimoni joutuu menenmään minua vähän aikaisemmin nukkumaan koska hänen pitää herätä aamulla hyvin aikaisin töihin.
Eilen tuli meillä riitaa siitä, kun en tahtonut mennä sänkyyn samaan aikaan kuin hän.
Joten loppuen lopuksi hän heitti tuunyni ja peittoni ulos sängystä olohuoneen lattialle.
Aina kun tulen sänkyyn nukkumaan ja jos hän vaikka nukkuu halailen ja koskettelen häntä. Tiedän hänen tahtovan tätä.
Missä siis mättää ?
Kylvyssäkäynti....
31
1705
Vastaukset
- Seksi vs. kylpyamme
Käy kylvyssä aiemmin, vietä iltahetki puolisosi kanssa jame nukkumaan hänen kanssaan. Haloo! Hän haluaa sinulta seksiä eikä pelkkää halailua, kun on jo itse nukkumassa. Mikä teitä miehiä oikein vaivaa?
- Kylpemäss....
Kyllä hän seksiä myös saa minulta. Eikä tässä nyt siitä ollyt kysymys, että seksiä olisi tahtonut harrastaa.
Miksi minun pitäsi mennä aikaisin nukkumaan jos hänen pitää. Hän kumminkin lähtee töihin aamulla 05.00 aikaan.- johan on kumma
Jaa-a, aika outoa tollanen. Itse siis olen nainen ja mullakin menee kevyesti suihkussa/kylvyssä se tunti tai kauemminkin. Ei mun kihlattuni siitä valita ollenkaan.
Onko teillä sitten iltapuolella niin ristiin menevät harrastukset/työt, että ette sitten toisianne paljoa näe päivän aikana ja tästä syystä avovaimo sitten naputtaa sun pitkästä kylpemisestä? Oli niin tai näin, itse en kyllä panisi pahitteeksi, vaikka kumppani olisi suihkussa/kylvyssä pitempääkin. Voittehan te ottaa vaikka yhteiskylvyn... :)
- voi juma
on teilläki ongelma per..kele. Hankkikaa elämä
- kysyhän
ihan suoraan, että miksi käyttäytymisesi häiritsee häntä, liittyykö tuohon yhteisen ajan vähäisyyteen, kuten joku ehdotti? Jollei kyse ole siitä, että näette vain pari tuntia illassa kotona ja käytät niistä toisen kylpemiseen, niin en ymmärtäisi naisesi käytöstä yhtään. Jos mitään järjellistä syytä ei löydy muuta kuin että "koska minä tahdon", se kertoo lähinnä sairaalloisesta kontrollinhalusta ja pahenee vain ajan mittaan, jos suostut kiltisti toisen pyyntöihin/käskyihin.
Esimerkkinä, meillä mennään lähes aina eri aikaan nukkumaan, koska toinen käy töissä aamu/iltavuoroa sekaisin ja itse olen opiskelija alalla, jolla voi aika itsenäisesti määrittää aikataulunsa ja useimmat hommat teen kotona. Rytmimme eivät siis kohtaa muulloin kuin joskus viikonloppuisin, mutta mitäpä siitä, olemmehan valveilla yhdessä. Nukkuessa nukutaan, joten on aivan samantekevää, onko se toinen siinä vieressä vai ei.- Kylpemäss....
Kiitos vastauksesta ja kiitos myös kaikille muille Jo vastauksen antaneille. Toivon edeleen näkemyksiä ja mielipiteitä.
- Tästä kylpemisestä oli jo sanomista kun hänellä ei ollut töitä ja olimme yleensä todella paljon yhdessä.
Joten ei siihen voi vedota, että koska hän on nyt töissä ja tahtoo viettää tämän illan vapaaajan minun kanssa.
Ja se mitä yleensä teemme, istumme sohvalla vierekkän, pidän häntä kädesta ja olemme juuri lähekkäin. Aina se tv on päällä...niin monta kertaa en edes välitä mitä ohjelmaa tulee.
Olen maininnut että voisimme joskus olla ilman tv:tä ja vaikka keskustella....vastaus on että kyllä...mutta koskaan tv ei pysykiinni. - ...........
Kylpemäss.... kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ja kiitos myös kaikille muille Jo vastauksen antaneille. Toivon edeleen näkemyksiä ja mielipiteitä.
- Tästä kylpemisestä oli jo sanomista kun hänellä ei ollut töitä ja olimme yleensä todella paljon yhdessä.
Joten ei siihen voi vedota, että koska hän on nyt töissä ja tahtoo viettää tämän illan vapaaajan minun kanssa.
Ja se mitä yleensä teemme, istumme sohvalla vierekkän, pidän häntä kädesta ja olemme juuri lähekkäin. Aina se tv on päällä...niin monta kertaa en edes välitä mitä ohjelmaa tulee.
Olen maininnut että voisimme joskus olla ilman tv:tä ja vaikka keskustella....vastaus on että kyllä...mutta koskaan tv ei pysykiinni.Vesi on kallista, ethän lotraa vedellä turhanpäiten. Ja voisitko laiskimus opetella saman elämän rytmin kuin naisesi eli klo. 5.00 sängystä ylös ja aamupalaa rouvalle. Oletkohan alle 20 vuotta?
- täti neuvoo
Suosittelen, että siirrätte seksin alkuiltaan. Miksi sitä pitää touhuta sängyssä ennen nukkumaan menoa, varsinkin jos toinen on iltauninen? Eikä telkkaristakaan tule mitään katsomisen arvoista alkuillan (klo 17-19) aikana.
Anna vaimosi nukkua rauhassa, kunnon uni ja lepo on tärkeää. - "kylpyhylje" :D
no mä ehdottaisin sulle, että aja partasi ennen kylpyä, vähennät näin iltatoimiin menevää aikaa kun teet ensin nopean homman ja sitten menet ammeeseen lillumaan.
me usein miehen kanssa kylvettiin yhdessä kun oli se amme, ja on kyllä mukavaa kylpeä :) joten ymmärrän "kylpyhylkeitä" jotka ottavat kaiken ilon ja ihanuuden kylvystä irti.
ehkä naisellesikin tekisi hyvää kylpeä??kylpy kun on siitä hyvä kun se rentouttaa lihaksia ja vähentää mun mielestä myös stressiä ja lihaskipua..
mutta joo, en muuten ymmärrä naisesi ongelmaa sun kylpemisestä...ehdota ensi kerralla että naisesi alkaa katsomaan telkkaria vähemmän jos sun pitää lyhentää kylpemisaikaasi..tiedä sitten alkaako valittamaan jos joutuu vierottautumaan "sähköisestä ystävästään".
mutta mukavia kylpyhetkiä sulle..enjoy;D - hththhh
Heippa, tunnistan ongelmasi täysin. Olen nainen ja iltauninen - täytyy herätä aikaisin. Itse käyn iltapesulla suht ripeästi ja siitä suoraan sänkyyn. Myös aika aikasin. Avokkini taas ei tarvitse herätä niin aikaisin ( opiskelija vielä ) ja hänellä ilta puuhat kestää ja kestää ja niitä aletaankin tekemään vasta kun minä olen jo peittojen alla rauhoittumassa. Ja kyllä se hieman ottaa pattiin. En siis vaadi häntä tulemaan sänkyyn tai muuta mutta olisihan se kiva. Yhdessä saan paremmin unen päästä kiinni, myös harmittaa se että itse joutuu käymään nukkumaan aikaisen herätyksen takia toinen saa valvoa. Myös läheisyyttä ja seksiäkin kaipaan mutta minkäs teet kun äijä lotraa iltapuuhia ja taustalla päässä miettii että pitäisi olla jo nukkumassa ja laskee tunteja herätykseen. Sitten kun päätän käydä yksin nukkumaan niin mies tulee halimaan ja pusimaan. Eihän siitä sitten enää kuin ärsyynny kun on odottanut jo pitkään ja kohta täytyy herätä. Tai hyvin useasti toinen alkaa katsomaan tvtä.:( ja sitten alkaa kamala ahdistus ja kateellisuus nukkumaan menosta. Valitan, naiset ovat tälläisiä :D
- Kylpeminen
on ihanan kallista,ei sovellu köyhille,sellaisten vesimäärien lämmittäminen maksaa maltaita..Riippuu tietysti kuinka usein sen tekee,ehkä kerran parissa viikossa voi olla ihan ok.
- nääääiiiin
En lukenut kaikkia vastauksia, mutta ehdotus, mikä toimi meillä. Mies tulee peittelemään minut. On viekussa jonkun aikaa ollaan vierekkäin ja sit lähtee omiin hommiin, mut juu ei rupee keittiös mekastaan kun on makkarin vieres. Siis sopikaa peli säännöt, ei ole oikein et toinen elää toisen ehdoilla kokonaan joten kompromissejä. Meillä mies saa valvoa pitkään, mut minä saan viekkuilua mitä kaupaan.
- Tuli mieleen
Mietipä paremmin tuota avovaimosi viestiä. Hän ilmaisi, että kylvyssä viettämäsi aika tuntuu hänestä, kuin olisit nainen.
Siinä se itu saattaa piillä. Ei siis niinkään siinä, että sinun on käytävä pesulla, niin kuin kaikkien ihmisten.
Sain sellaisen käsityksen, että teillä on kylpyamme, muuten en usko sinun seisovan suihkun alla tuntia tai puoltatoista. No, ammeessa lojuminen tunnin tai puolitoista vaikuttaa ehkä hieman "naiselliselta" hommalta. Naisethan ne todellakin palvovat ruumistaan jaihoaan ja pehmittävät ja silottavat ja putsaavat ja puleraavat sitä vaikka puoli päivää. Jos sinä todellakin olet ammeessa sanotaan nyt vaikka puolitoista tuntia, ja sen päälle vielä ajat partaasi ja muutenkin itseäsi kunnostelet puoli tuntia, niin onhan se jo vähän pitkä aika mieheltä, vaikka tässä tasa-arvoisia ollaankin.
Ei mun mies koskaan ole kylvyssä noin kauaa. Ei meillä tosin ole ammettakaan, mutta jos olisi, niin en usko että hän siinä viitsisi lojuskella kymmentä minuuttia kauempaa. Suihkussa hän käy joka päivä töitten jälkeen, tai ainakin melkein joka päivä, pari kertaa viikossa saunassa. Suihkussa menee n. 10-15 minuuttia kaikkiaan.
En minäkään kyllä ymmärrä, miten saat siellä kylvyssä aikaa menemään noin kauan. Siinä on minustakin jotain vähemmän maskuliinista, sori vaan. Naisena ymmärrän, että itsensä hemmotteluun menee aikaa, jos haluaa viilaila varpaankynsiään, ajella karvojaan sieltä sun täältä, laitella kasvo- ja hiusnaamioita jne. Mutta ainakaan minun mies ei tee mitään tuollaista ikinä. Partansakin hän muuten ajaa aina vain aamuisin, vaikka onkin aika raju parrankasvu. Tähän asiaan olen tietenkin muilta osin täysin jäävi sanomaan mitään.
Että mietipä tätä, ehkä vaimoasi kiusaa tällainen ajatus. Pitääkö miehen "hemmotella" itseään kylvyssä joka ilta pitkän aikaa....?- johan on kumma
Mitä väärää siinä on, jos mies tykkää lillua ammeessa siinä missä nainenkin. Sitten valitetaan, kun miehet ei pidä ulkonäöstään/hygieniastaan huolta. Päättäkää jo! :D
- naissukupuolen
edustajana on kyllä pakko kauhistella näiden naisten suvaitsemattomuutta ja vaatimuksia miestä kohtaan. Eräs nainen tuolla aiemmin kirjoitti, että hän nyt vain on miehelleen kateellinen siitä, että tämä saisi nukkua myöhempään, siksi miehen olisi tultava sänkyyn samaan aikaan. On minullakin nukkumisvaikeuksia jne. mutta en silti vaadi miestä nukuttamaan minua kuin pikkulasta. Toiseksi, miksi miehellä ei saisi olla omaa aikaa kylvyssä, jos naista kiinnostavat kovasti telkkariohjelmat eikä muu yhdessäolo. Minun sympatiani ainakin ovat aloittajan puolella, sinun naisesihan kuulostaa juuri siltä kuin useimmat perinteiset miehet, yhdessäolo on sohvalla ohjelman katsomista. Tuntuu siltä, että molemmat olette aika tyytymättömiä suhteenne tasoon noin muutenkin? Ehkä naisesikin kiukuttelee siitä itsekkäästi sinulle, eikä ymmärrä, että hän voisi itsekin tulla asiassa vastaan ja ehdottaa jotakin kivaa.
- hththtthth
En tarvitse miestäni nukuttamaan itseäni. En ole pikkulapsi. Ennen nukkumaan menoa on ihana halia ja jutella. Mieskin pitää, mutta en halua sitä tehdä enää sitten kun olen juuri saamassa unen päästä kiinni. Eli sitten kun mies on valmis iltapuuhistaan. JA myöskin sanoin ettei hänen ole pakko tulla sänkyyn samaan aikaan mutta olisihan se kiva. EN PAKOTA. Kyllä hän saa tehdä mitä tekee ja minä nukun sitten kun täytyy. Kai se vaan on ihmisluonnon mukaista olla kateellinen vähän, eli kuten minä nyt siinä että toinen saa nukkua pitkään. Pidän nukkumisesta. Jos lukisit tarkemmin etkä olisi heti tekemässä omia päätelmiäsi siten kuin haluat asiat nähdä, olisit huomannut että olen kanssasi samaa mieltä ja aloittajalle halusin vain avata naisnäkökulmaa koska olen nainen ja samantyyppisessä tilanteessa. Miksi minun pitäisi sitten valvoa kun hän on valmis halittavaksi. Herään aikaisin ja teen rankkaa työtä. Olen rakastavassa vakaassa suhteessa ja teemme paljon asioita yhdessä. Eikä tämä nukkumis järjestely ole todellakaan jokapäiväistä. Sinä itse kuulostat hieman kärttyseltä naistenvihaaja-naiselta. Onko kaikki hyvin?
- life is..
Eipä ole naisellasi oikeita ongelmia elämässä..:) Mä mensin vaikka samaan ammeeseen tai vaikka tarjoutuisin selänpesijäksi..
- mies vastaa
Panosta seksiin enemmän kuin kylpemiseen urpo. Totuushan on että nainen poraa siitä kun et ole tarpeeksi miesmäinen, eli olen huono sängyssä.
- vinkki naiselta
Jos sä olisit mun mies, niin tulisin kanssasi kylpyyn :). Seksiä voi harrastaa myös kylppärissä. Houkuttele nainen joskus mukaasi ja järjestä hänelle nautinnollinen kylpyhetki. Varmasti tykkää :).
Ihanaa omistaa tuollainen mies, joka huolehtii puhtaudestaan. Musta tuossa ei ole mitään naismaista. Sun puolisosi yrittää nyt muokata susta oman mielensä mukaisen miehen. Älä suostu siihen. - Tyttö-Tyttö
Mä en kestäisi rinnallani tuollaista naismiestä. Ei pahalla, mutta se on mulle vaan niin turn-off tuo sun meininkis. Tunti, puolitoista tuntia kylvyssä joka ikinen ilta. Se vaan ei ole miehekästä. Ja sun naisesi haluaa elää ja rakastaa miestä, ei naista, koska hän on naisellinen persoona ja täysin 100% hetero. Sä tuot tuota nais-vibaa siihen suhteeseen noiden kylpyjen kautta niin paljon, että hän ahdistuu, koska ei pysty vastaavasti löytämään itsestään sellaista autonasentajatyypin miesnaista. Sulla on siellä oikea, himottava nainen ja sä urpo liotat itsees illat pitkät jossain vaahtokylvyissä, sekoitat vuosimiljoonaiset mies-nais-kemiat ja se on se mihin sun suhtees loppuu. Ellet sitten nyt lopeta sitä kylpyvaahdolla lotraamista ja rupea mieheksi hänelle. Jos naises olis erilainen, tää onnistuis. Vaikka joku lähipitäen lesbo, ehkä bi. Mut sellainen normi-heterotyttö, se ei kestä tota. Me kaivataan miehiltä sitä että ne on erilaisia kuin me eikä se sen kummempaa ole. Ei me haluta sohvalla jonkun kylpyvaahdolle haisevan tyttöpojan syliin! Nevö.
- yhteistä aikaa
Mikset ottaisi naistasi kanssasi kylpyyn?
- viekku
menkää yhdessä illalla suihkuun tai kylpyyn. Halailkaa ja hellikää siellä ja antakaa sen johtaa mihin johtaa :) eiköhän naisesi sen jälkeen nukahda rentona, suloiseen uneen rakastelun jälkeen hymy huulillaan...eri asia jos hän ei halua kanssasi tuollaista juttua iltarutiiniksi...
- kylpylillunta
Jätä nukkuva rauhaan, ei hän taju kankaalla pidä sun kosketuksestasi. Tai herää vielä siihen. Ehkä ette vaan sovi asumaan yhdessä. Tai katso tädin neuvoa.
- Nnainen
Hygianialla ei ole mitään tekemistä kylpyammeessa likoamisen kanssa.
Käykö aloittaja tosiaan joka ilta kylvyssä, tai ainakin melkein joka ilta? Aika kallista hupia. Entä jos kuitenkin tekisit kompromissin ja käyt kylvyssä vaikka kerran viikossa tai kahdessa ja muulloin käyt vain normaalisti suihkussa? Parisuhteessa vaan on tehtävä kompromisseja. - tretton2012
Kyllä muakin ärsyttäis, jos mun mies olis joka ilta tai useamman illan viikossa kylpyammeessa lojumassa useita tunteja. Kerran viikossa joo, ymmärrettävää. Jokaisella on oikeus omaan aikaansa/harrastuksiin, mutta jotenki toi vaan kuulostaa omituiselta.
Olen itse nainen, mutta en varmaan siltikään jaksais useana iltana viikossa käydä kylvyssä. Tosin enää mulla ei ole kylpyammetta, mutta silloin kun oli, niin taisin käyttää sitä ehkä muutaman kerran kuukaudessa.
Veikkaisin, että naistasi vaivaa se, että käytät niin paljon aikaa itsesi puhdistamiseen. Tai puunaamiseen. Et kertonut mitä siellä ammeessa teet. Vaikka usein valitan omalle miehelleni siitä, ettei hän pidä esim. ihostaan huolta, niin huolestuttavampaa olisi jos hän yhtäkkiä kiinnostuisi ostamaan kuorivia naamioita ja kosteusvoiteita.
Kannatan tuota kommenttia: "Parisuhteessa vaan on tehtävä kompromisseja" - ....
Meillä on sillä tavalla, että mun (nainen) täytyy usein mennä illalla nukkumaan aikaisemmin kuin poikaystäväni.
Tehdään sillä tavalla, että about kello 22 kun menen sänkyyn ja valmistaudun yöuniin, poikaystäväni tulee viereeni hetkeksi silittelemään, juttelemaan ja peittelemään. Antaa pusun, ja toivottaa hyvää yötä. Sitten hän menee keittiöön tai olkkariin, tekemään juttuja mitä nyt haluaakin tehdä.
Se toimii meillä. Ja jos jommankumman/kummankin tekee mieli seksiä, niin menemme yhdessä petiin jo hyvissä ajoin (kello 19-21 välillä) ja rakastelemme. Sen jälkeen minä voin onnellisena nukahtaa ja hän saa jäädä tekemään niitä juttuja mitä tahtoo.
Kaikki lähtee parisuhteessa TOISEN HUOMIOIMISESTA! - oudolta kuulostaa
Eli käytät kylpemiseen yhden työpäivän verran aikaa viikossa. Minusta se on paljon. Ymmärtäisin, jos olisi kiva käydä kylvyssä pari kertaa viikossa mutta että joka ilta ja noin pitkään. Kestääkö ihmisen ihokaan noin kovaa kylpemistä? Minä ja miehemme käymme suihkussa pari kertaa päivässä, ja siihen menee kummaltakin noin kymmenen minuuttia kerrallaan.
Mitä sinä siellä kylvyssä oikein tunnin ajan teet? Luet? Vedät käteen? Vai vain olla möllötät? Jotenkin kuulostaa kyllä vähän pakonomaiselta tuollainen harrastus. On kai niitä pahempiakin riippuvuuksia, mutta oudon tärkeäksi tuo kylpeminen on sinulle tullut. Jospa naistasi vain ärsyttää, että olet hieman outo?- Kylpemäss....
Sen verran tämä ketju lähtenyt elämään omaaelämää, että minun on parhain painottaa seuraavaa asiaa:
EN KÄY KYLVYSSÄ JOKA ILTA. Kerran tai parikertaa viikossa.
Nyttemmin vaimo on lopettanut asiasta "nalkuttamisen" minun minittuani siitä, kaiketi tajusi hänen itsensä olevan hölmö. Mutta varmasti asia häntä edelleen vähän kaivertaa. - oudolta kuulostaa
Kylpemäss.... kirjoitti:
Sen verran tämä ketju lähtenyt elämään omaaelämää, että minun on parhain painottaa seuraavaa asiaa:
EN KÄY KYLVYSSÄ JOKA ILTA. Kerran tai parikertaa viikossa.
Nyttemmin vaimo on lopettanut asiasta "nalkuttamisen" minun minittuani siitä, kaiketi tajusi hänen itsensä olevan hölmö. Mutta varmasti asia häntä edelleen vähän kaivertaa.Ok, sori, olin saanut väärän käsityksen. Nyt kun luin tarkemmin viestisi, niin ethän missään niistä sanokaan kylpeväsi joka päivä. Tunnin kylvyn pari kertaa viikossa ymmärtääkin paremmin. Eihän siinä ole mitään kummallista. Jotkut tykkäävät saunoa, toiset kylpeä.
- sofian sohva
Miksi et voi ajaa partaasi siinä ensimmäisessä wc:ssä? Miksi kylvyn jälkeen tarvii vaihtaa paikkaa toiseen paikkaa parranajoa varten. No siksi kun olet neuroottinen.
Olet siellä kylvyssä sen takia hemmetin kauan kun sinulla on bakterofobia ja luulet olevasi likainen. Siksi et pysty nukkumaankaan ilman piiiiitkää kylpyä. Vaimosi on kyllästynyt neurooseihisi ja siksi tavarat lentelevät. - nainen...
mikään ei tunnu naisesta niin hölmöltä jos mies koko ajan vaan laittaa itseään, vaikka nainen ei edes valita mistään, siis liika itsensä puunaaminen jotenkin ei sovi miehelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772568On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512560Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732412Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672210Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl371932Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051759Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251244Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve21223Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411055Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054