Moikka! Haen uusia tuttavuuksia Lahden alueelta. Olen 44-vuotias nainen ja ajattelin kokeilla, löytyisikö tätä kautta mukavia kirjekavereita ja myöhemmin seuraa tekemään kaikenlaisia kivoja juttuja yhdessä. Omat lapset ovat jo murrosikäisiä, joten nyt on mahdollisuus toteuttaa yhä enemmän sellaisia asioita, joista pidän ja joita haluan tehdä. Pidän mm. syvällisistä keskusteluista, tanssimisesta, zumbasta, illanvietoista hyvän ruuan, juoman ja seuran parissa, matkustelusta; ylipäätään elämästä kokonaisuudessaan. Oikeastaan olen aika avoin kaikelle uudelle. Minusta löytyy sekä se rauhallisempi että menevämpi puoli. Olisi kiva löytää samanhenkinen, asioista innostuva mutta myös rauhallisista keskusteluhetkistä nauttiva nainen. Jos tuntuu, että haluaisit kirjoitella ja tutustua, laita spostiosoite, niin otan yhteyttä :)
Uusia tuttavuuksia Lahdesta
5
194
Vastaukset
- -ansku61-
hei!
Tässä 50 vuotias nainen Lahdesta.
Mun pojat ovat myös lähes aikuisia ja tykkään myös zumbasta
ja rakastan tanssimista.
Olen vuoden asunut Lahdessa joten mulla vähän ystäviä täällä
Laitappa mailiosoite niin kirjoitellaan... - matkalaukku äiti
Hei! Täällä naimisissa oleva, 3:n teini pojan äiti haluaisi tutustua sinuun,
ja vaihtaa ajatuksia! osoite: [email protected] Terkuin: Ansku - m.a.j.o.s.a
moi. täällä yksi uusi tuttavuus hollolasta. olen 48-vuotias, naimisissa, lapset kasvamassa pois "helmoista". harrastuksiini kuuluu käsitöiden tekeminen, salilla käynti, teatteri ja koirien kanssa ulkoilu. mulla noi kovin syvälliset keskustelut eivät ehkä ihan ominta, mutta muutoin vaikutat samantyyppiseltä. omalla kohdalla omat kouluaikaiset kaverit jotenkin "jämähtäneet" kotiin ja työkiireet vievät loput energiat. itsellä työt hoituu sopivasti vasemmalla kädellä kodinhoidon ohessa. mutta katsellaan
- -ansku61-
moi.
Tässä mun mailiosoite niin kirjoitellaan :))
ansku22 miukumauku ovi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772548On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492546Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732412Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl331915Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251234Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965