Helsingin kaupunginhallituksen johtaja Harry Bogomoloff (kok) esitti helsinginsanomien Nyt-liitteessä
tiukkoja mielipiteitä maahanmuuttajista.
58-vuotias kunnallispolitiikan veteraani sanoo että maahanmuuttajia on kaupungin vuokraasunnoissa liikaa ja vuokria maksaa sosiaalivirasto. Bogomoloffin mielestä maahanmuuttajien pitäisi hankkia suomenkielen taito ja työpaikka, ja vasta sitten he voisivat nauttia myös sosiaalietuisuuksista."Muuten ne oppivat nopeasti, että on edullisempaa olla tekemättä työtä ja käyttää sosiaaliturvaa. Osa on töihin kelpaamattomia mutta sitten on paljon niitä jotka valitsevat helpon olemisen työn sijaan. Onhan niitä töitä, jokapäivähän siitä kirjoitetaan lehdissä".
Yksi Bogomoloffin teeseistä Nytin haastattelussa oli "maassa maan tavalla". "Ja kun puhutaan suvaitsevaisuudesta, olen tiukasti sitämieltä, että sen joka tulee tänne, pitää vähän pirun äkkiä suvaita meitä eikä toisinpäin. Eihän siinä ole järkeä että me ruvetaan pohtimaan onko nyt possunlihapäivä vai ei. Se ei ole meidän ongelma se on heidän ongelma."
Bogomolof sanoo että jos hän olisi Suomen pääministeri niin avoinna olevien työpaikkojen ja työttömien epäsuhdan selvittämiseksi tehtäisiin paljon. "Lisäksi pitäisi ryhtyä voimakkaisiin toimiin maahanmuuttopolitiikassa..."
Suomessa ei ole käyttöä integroitumattomalle sakille
anti mennä
1
70
Vastaukset
- 8+15
Ja mitä tämä Bogomoloff on siellä kaupunginhallituksessa tehnyt asian hyväksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823