Ihan niiku mun mielestä Salkkareissa ois jo tapahtunut semmonen juttu, että jonkun henkilön tietokoneella on arkaluontoisia tiedostoja, jotka toisen henkilöt koittaa poistaa, poisto onnistui, mutta selvisi että onkin varmuuskopiot.
Kummaa, eikö?
Dejavu(ko)
7
127
Vastaukset
- htrjh6jhh6h
En ainakaan muista moista, mutta eikös jos kovalevyn tyhjentää, samalla menee myös käyttörärjestelmä. Missään vaiheessa uutta käyttöjärjestelmää ei asennettu koneelle, vain tiedot ulkoiselta kovalevyltä. Hyvin toimi tiedostot ilman alustaa (käyttöjärjestelmää) Outoa.
- 87k
Tottakai toimii, koska sehän oli VARMUUSkopio, eli ns. "image" koko tietokoneesta.
Itsekin olen tuollaisen omalle läppärilleni tehnyt, tosin en päivittäin, enkä edes kuukausittain, ja jos kone hajoaa/varastetaan, niin ei tartte jokaista saatanan ajuria ja päivtystä, ja pienintäkin ohjelmaa asentaa uudestaan (kymmenien tuntien työ)
ainakin HP:n tietokoneissa on valmiina toi ominaisuus tehdä koneesta "image", en tiedä minkä merkkinen kone antilla on, mutta se ei juoneen vaikuta mitään :)
Mutta kyllä tämä tismalleen sama juttu tapahtui jokunen vuosi sitten, mutta silloin oli kyseessä Romeo, ja hänestä otettu valokuva, jossa näkyi "epäedukas" henkilö samassa - Uusinta Uuno
Totta pauhaat! Mutta se mahdollisuus tuossa on, että käyttis oli toisella levyllä, ja käyttäjän oma data oli tossa tyhjennetyllä kovalevyllä.
Nopeuden vuoksi flash-asema voisi olla perusteltua, joten itse hyväksyn tapahtuneen. On myös tietokoneita, joissa käyttis on ROM-muistilla, mutta Windows ei ole sellainen. - levy heräs henkiin
No höh.... jos sarjassa voi kuollut herätä eloon viikon kylmäkaapissa makaamisen jälkeen .. niin eihän toi tietsika juttu ole yhtään mitään.
- gergrgeg
Miten ne audiot toimii ilman alustaa. Ihme juttu. Ei edes käyttistä ladannut koneelle ennen kuin asensi varmuuskopiot. Windowshan se oli alun perin. Ja nyt kovalevyn tyhjennyksen jälkeen toimii mediat ilman käyttistä.
- 87k
Eiköhäs siinä varmuuskopion yhteydessä mahda kopioitua KAIKKI mitä koneella oli, eli ajurit, ohjelmat, päivitykset, KÄYTTÖjörjestelmä, tiedostot, salasanat, eli kaikki
- h5h4hrhh
Windowsista pitää tehdä erillinen varmuuskopio, ei kaikki data yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi362033Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä171902Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731287
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?53751Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 49671