Minulla oli 4 askia ylimääräistä tupakkaa. Ja rojaltit paukkui. Ihan tarkalleen 79kpl, koska olin polttanut yhden. Paljon turvallisempi mieli, kun tietää että joku välittää.14v käyneenä tiedän.
hyvä+++ imatran tulli
12
525
Vastaukset
- pena k
hienoa. Paljon tuli penaltia?
- 14v
Ja kenenköhän on syy? Luulisi 14 vuoden aikana oppivan säännöt.
- kaaleppi tankkari
kenen syy, että yksi rakkahampi on,
vaikka muita on tuhansin...
- ???
Nimenomaan! **ttu mikä idiootti...
- kupletööri
Pysy suomessa amatööri...
- jbkl
paska mäihä. laita ens kerralla parempaa jemmaan :)
- pantshe
kauheita ammattisalakuljettajia. Harmi ku teidän ip-osoitteet toimitetaan tulliviranomaisille. Voi olla tarkastuksia tiedossa..
Tosi tankkaaja tosin käyttää naapurin langatonta, se on paljon halvempaa - jbkl
pantshe kirjoitti:
kauheita ammattisalakuljettajia. Harmi ku teidän ip-osoitteet toimitetaan tulliviranomaisille. Voi olla tarkastuksia tiedossa..
Tosi tankkaaja tosin käyttää naapurin langatonta, se on paljon halvempaajoo ja kohta on fbi perässä. Vittu että oot tollo.
- Samat säännöt kaikil
Jos säännössä sanataan, että paljon saa tuoda, törkeää edes harkita tuoda enemmän. Olisisvatpa ottaneet pois koko passisi!
- jbkl
ja vähintää auton ja talon ja yms ......... on täällä taas omanlaista porukkaa. Sen ymmäärrän ettei passaa ruveta vikisemää jos saa noita sanktioita mutta tälläset puheet on sellaisten jotka ei uskalla tuoda edes yhtä savuketta yli rajojen. sanon minä!!!!!!!
- ei uskalluksesta
jbkl kirjoitti:
ja vähintää auton ja talon ja yms ......... on täällä taas omanlaista porukkaa. Sen ymmäärrän ettei passaa ruveta vikisemää jos saa noita sanktioita mutta tälläset puheet on sellaisten jotka ei uskalla tuoda edes yhtä savuketta yli rajojen. sanon minä!!!!!!!
Vaan halusta kiinni. Kuka tuo askin ja putelin, kuka ajaa 20 km h ylinopeutta, kuka raiskaa vanhan mummon, kuka ampuu presidentin..Jokainen taaplaa tavallaan, mutta toisten moraali toisia löyhempi..
- noutaja
Mitä varten on tulli olemassa ja tarvitseeko sääntöjä noudattaa?? Tarvitseeko liikennesääntöjäkään noudattaa no ei tarvii , mutta kun kiinni jää niin sakkoja ropisee!!! vai noin niinkuin esimerkiksi ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463