Maailmanvalloitus avaruudesta

))))))))

Jokin humanoidirotu "tuhansista" on voinut vallata maapallon jo aikapäiviä sitten.

Nykyäänkin ihmiset elävät "järjestelmässä" jonka takana notkuvat Reptilian rodut
pyramiidin huipulla ehkä?. Tämä on aivan mahdollista että maa on jo vallattu, mutta mikähän rotu ehti ensimmäisenä vallata maan?

7

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • )))))))))))

      lähdetään siitä, että maailmankaikkeus kuhisee elämää.
      Elämää on siis "maailmankaikkeudessa" paljon enemmän, kuin yhteensä maapallolla ihmisiä.
      Maapallo on oikeastaan yksi hemmetin kärpäsen paska, jonne on helppo matkata valoaluksilla, mutta myös muilla menopeleillä, kun kehitys meitä edellä.

    • tuun sisä'än

      Ei minun kotia ainakaan ole vallattu? Rauhassa saa ihan olla ja ihmetellä yksinäisyyttään?
      Vaikka kuinka huhuilee ei kukaan vastaa, ei löydä,ei löydä ketään joka vastais taivaan avaruudesta,,ihan on hiljaista ja täällä ulkona vielä pirun kylmä.

      • ))))))))))

        On vallattu, et vain huomaa sitä. Avaruusolennot, jotka ovat onnistuneet valtaamaan tämän pikku paskan, pitävän maan asukkaita pimennossa siltä, että maailmankaikkeudessa on hyviksiä, jotka voisivat kotisikin "illuminatin" ikeeltä pelastaa. Hyvikset eivät kuitennii vain voi meitä pelastaa, koska ihmisten pitäisi tajuta pyytää yhteen ääneen apua.

        Kotisi on pläntillä, jonka illut ovat vallanneet ja leikkivät keksimänsä rahajärjestelmän kanssa, jonka orja myös itse olet. Kotiasi et omistaisi jos et olisi sidoksissa rahajärjestelmään, joka on ikään kuin paholaisen juonia.


    • avaruudesta rotta

      Ehkä rotta onkin tullut Maahan avaruudesta ja vallottanut joka paikan?

      Ihmiset on niiden orjia, koska rotat varastaa ruokansa ihmisiltä.

    • Veisivät...

      edes herätyskellot maailmasta, että olisivat jokseenkin hyödyksi, mutta ei...

      Joten mun puolesta saavat laskeutua hel-vetinkoneellaan vaikka takapihalleni puimuroimaan koukeroitaan pelloille, nyysimään lehmiä ja imemään munatorvia. Ei vois vähempää kiinnostaa.

    • YHDEN PYSÄHDYKSEN

      TAKTIIKALLA !


      Valloitus yhden pysähdyksen taktiikalla tapahtuu seuraavasti.


      Emoalus singahtaa maan läheisyyteen ja siitä irtoaa litania pieniä aluksia.
      Siten onnistuu maailman valloitus yhden pysähdyksen taktiikalla!!!!!

    • Jaaha.

      Abci sinä nyt muualle. Sitä paitsi kuvasit jotain rypäleasetta, salasotarakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe