Täytyykö minun todella tanssia kaikkien vanhojen miesten kanssa lavalla ? Tuntuu että nuoret miehet ei kerkiä hakemaan, kun kaikenmaailman vanhukset tulevat hakemaan?
Vinkkejä uudelle lavatanssitytölle
35
613
Vastaukset
- Näin se on
Tanssilavoilla nuoria miehiä on vain murto-osa verrattuna meihin nuoriin naisiin. Jäisi tanssiminen lähes olemattomaksi jos vain nuorten miesten kanssa pitäisi tanssia. Muutamassa paikassa on meitä kymmeniä ja vastaavasti nuoria miehiä vain muutama jos niitäkään. En halua olla seinäkoristeena - mieluummin tanssin vanhempienkin miesten kanssa.
- Karajaan kapsahtaa
Ei tarvi tanssia vanhempien miestenkanssa,sinun kannattaa nojata seinää
että seinä pysyy pystyssä,riittää kun olet silmään ilona siellä. - 4364365
Jos haluat, että nuoret miehet hakevat enemmän:
- Mene hakurivissä sellaiseen paikkaan mistä nuoret miehet hakevat.
- Mene sellaiseen tanssipaikkaan ja sellaisena iltana, että paikalla on enemmän nuoria kuin muualla.
- Mene samalle tanssikurssille kuin nuoret miehet, että tutustut heihin.- Sekalaista on
"- Mene hakurivissä sellaiseen paikkaan mistä nuoret miehet hakevat."
Huono vihje, ei miehet todellakaan ole ikäjärjestyksessä hakurivissä.
- Tanssin taikaa
En mä ymmärrä tämmöisiä kysymyksiä. Ei tietenkään täydy, se kai nyt on itsestään selvää. Ei kenenkään täydy yhtään mitään!
Ei minunkaan täydy sinua hakea, jos se tanssi nyt on niin vaikeaa vähän vanhemman miehen kanssa. Uskon, että välität tämän tunnelman myös itsestäsi ulos tanssikaverillesi, jos vanhempi mies erehtyy sinua hakemaan. - Vapaaehtoista
Mikä estää antamasta pakkeja? Jos on varaa valikoida ja mahdollisesti siiitä johtuva vähempi tanssiminen on sinulle ok, niin pakita tai pakene sellaisen kohdalla, jonka kanssa et halua tanssia. Niin yksinkertaista. Kuulostaa vahvasti provolta tämä aloitus, mutta vastasin kuitenkin.
- 7+12
Tämän on aloittanut todennäköisesti provoilija, joka aikaisemminkin täällä on pyörinyt saman aihepiirin tiimoilta.
- Älä ihmeessä lähde
No voi hyvä Sylvi, tämä taitaa olla provo.Vastaan kuitenkin, että jos nyt välttämättä haluat jatkossakin tanssia vanhojen ukkojen kanssa, ellet halua anna heti pakit, niin asia on hoidettu kerralla kuntoon.Asia on nimittäin niin,että jos lähdet sen yhdenkin kerran, he tulevat varmasti jatkossakin hakemaan.
- Sivusta seurannut
Ei pidä olla liian kiltti. Eräällä kesälavalla käy vanha nortille haiseva ontuva pappa, joka hakee juuri nuoria kilttejä tyttöjä, jotka ei uskalla kieltäytyä. Hakuriviin tulee aina kuoppa kun pappa lähestyy, mutta kuitenkin jotkut lähtevät parketille. Tanssiksi sitä ei voi sanoa, kunhan vaivalloisesti kävelyttää tyttöjä. Kerran kuulin papan ilmoittavan tytölle, että tulee vielä hakemaan tätä uudestaan. Tyttö ei vaikuttanut kovin innostuneelta...
- Jokke the mam
Sehän on Jokke
- Kysyy vanha mies
Täytyykö minun tanssia kaikkien vanhojen naisten kanssa lavalla? Tuntuu, että nuoret naiset ei kerkiä hakemaan, kun kaikenmaailman vanhukset tulevat hakemaan?
- ajattele nyt vähän
Kuka niiden kanssa sitten tanssii?
- hakekaa ikäisiänne
Kukahan nuori nainen sinuakin hakisi ,vanha mies. Kuvittelet vaan,että joku hakisi.Pysy ruodussa ja ole tyytyväinen,että joku vabhempi nainen edes hakee.
- kysyy nuori mies
Täytyykö minun tanssia kaikkien nuorten naisten kanssa lavalla? Tuntuu, että hyvät tanssijat ei kerkiä hakemaan, kun kaikenmaailman osaamattomat pikkutytöt tulevat hakemaan?
- tp
Nuoret miehet juo kaljaa eivätkä tanssi...
- Nuoret miehet kurssi
Nuoret miehet eivät tiedä, minkä tunteen mies siitä saa, kun tanssittaa naista hyvin.
Nainen palkitsee viejänsä, kuka mitenkin. Jos olisin nuorimies 18-40 vuotias - menisin heti tanssikurssille ja opettelisin tanssimaan.
Se olisi 1, tärkeimmistä asioista löytää haluamansa nainen.
Joskus tulee luettua, kuinka vaikea on kursseille osallistua. Esim, olenko liian vanha, kun olen jo 18 vuotias . Vaikka olisit 70 , et ole liian vanha.
Itse tein saman virheen, kun en nuorena opetellut askeleilla vientiä. Nyt vanhempana ole sen opetellut. - nuori mies_
Nuoret miehet kurssi kirjoitti:
Nuoret miehet eivät tiedä, minkä tunteen mies siitä saa, kun tanssittaa naista hyvin.
Nainen palkitsee viejänsä, kuka mitenkin. Jos olisin nuorimies 18-40 vuotias - menisin heti tanssikurssille ja opettelisin tanssimaan.
Se olisi 1, tärkeimmistä asioista löytää haluamansa nainen.
Joskus tulee luettua, kuinka vaikea on kursseille osallistua. Esim, olenko liian vanha, kun olen jo 18 vuotias . Vaikka olisit 70 , et ole liian vanha.
Itse tein saman virheen, kun en nuorena opetellut askeleilla vientiä. Nyt vanhempana ole sen opetellut."Nainen palkitsee viejänsä, kuka mitenkin."
Kerrotko lisää? - Hanki elämä!
nuori mies_ kirjoitti:
"Nainen palkitsee viejänsä, kuka mitenkin."
Kerrotko lisää?Saatko kiksejä jonkun yksityisasioista?
- Noori mees_
Hanki elämä! kirjoitti:
Saatko kiksejä jonkun yksityisasioista?
Täällä ei ole kenelläkään mitään yksityisasioita, ovat Suomi24 asioita.
- Hanki elämä!
Noori mees_ kirjoitti:
Täällä ei ole kenelläkään mitään yksityisasioita, ovat Suomi24 asioita.
Kappas vaan kun et uteluista huolimatta saanut vastausta.. heh heh.. Katsos kun kaikki ei ole julkista tietoa.
- Vihje
nuori mies_ kirjoitti:
"Nainen palkitsee viejänsä, kuka mitenkin."
Kerrotko lisää?"Kerrotko lisää? "
- kun opettelet tanssimaan asia selvinnee..
- tatu
Eräs nainen vuosia sitten "palkitsi" minut jättämällä kun en tanssinut.
Myöhemmin olen opetellut tanssimaan...ja nyt kai olen ihan partaveitsi- tasoa... Sanoisin, että naisvalikoima on jopa pienentynyt kun olen opetellut tanssimaan liiankin hyvin.
Valikoima on silti edelleen runsas ja riittävä... jopa yltäkylläinen... suositelen lämpimästi tanssitaidon hankkimista, hyvät nuoret uroot!- niinpa niin
Mielenkiintoinen suositus tanssimista kun pidetään vähän epätoivoisena tapana päästä naisten suosioon. Siis jos naamavärkki ja supliikki riitä, tai rahat..
- liinakerttu
niinpa niin kirjoitti:
Mielenkiintoinen suositus tanssimista kun pidetään vähän epätoivoisena tapana päästä naisten suosioon. Siis jos naamavärkki ja supliikki riitä, tai rahat..
Vaan kun sitä eivät miehet päätäkään mistä naiset tykkää!
Kyllä rahalla kehuskelu on kaikkein epätoivoisinta/naurettavinta ja tanssitaito on aina plussaa kun sehän ei vähennä supliikkia tai ulkonäköä. - tatu
niinpa niin kirjoitti:
Mielenkiintoinen suositus tanssimista kun pidetään vähän epätoivoisena tapana päästä naisten suosioon. Siis jos naamavärkki ja supliikki riitä, tai rahat..
Naamavärkillesi sä et juuri voi tehdä mitään... supliikkia voit toki harjoitella, mutta luonnettasi et voi vaihtaa... rahoja saat kerättyä, jos olet ahkera ja kekseliäs...
Tanssitaito on saavutettavissa uutteralla harjoittelulla. Siis sä voit itse tähän sektoriin vaikuttaa ja näin nostaa omaa markkina-arvoasi naisten silmissä. - datu
Perustanssitaito kuuluu yleissivistykseen. Hyvän ja huonon arvioiminen ei lisää nautintoa. On taito olla sopivasti tyytyväinen siihen, mitä osaa. Jos ajatellaan miten tämä keskustelu suhteutuu tanssiparkettien todellisuuteen, voi olla vaikkapa niin, että henkilö, joka sanoo täällä olevansa parkettien partaveitsi on paras jutun iskijä täällä, mutta aivan jotain muuta lavalla ja henkilö joka on parketeilla varsinainen ladyshaver ei koe tarvetta tulla täällä esiin sellaisena. Mut Tanssi kannattaa aina.
- jfgdfgsdf
tatu kirjoitti:
Naamavärkillesi sä et juuri voi tehdä mitään... supliikkia voit toki harjoitella, mutta luonnettasi et voi vaihtaa... rahoja saat kerättyä, jos olet ahkera ja kekseliäs...
Tanssitaito on saavutettavissa uutteralla harjoittelulla. Siis sä voit itse tähän sektoriin vaikuttaa ja näin nostaa omaa markkina-arvoasi naisten silmissä.Se nyt vielä puuttuis jos mies on köyhä, tyhmä ja ruma mut jos ei osais ees tanssia.
- tatu
datu kirjoitti:
Perustanssitaito kuuluu yleissivistykseen. Hyvän ja huonon arvioiminen ei lisää nautintoa. On taito olla sopivasti tyytyväinen siihen, mitä osaa. Jos ajatellaan miten tämä keskustelu suhteutuu tanssiparkettien todellisuuteen, voi olla vaikkapa niin, että henkilö, joka sanoo täällä olevansa parkettien partaveitsi on paras jutun iskijä täällä, mutta aivan jotain muuta lavalla ja henkilö joka on parketeilla varsinainen ladyshaver ei koe tarvetta tulla täällä esiin sellaisena. Mut Tanssi kannattaa aina.
Tuo on mielenkiintoinen kysymys... "jos mies on köyhä, tyhmä ja ruma "
Osaako tyhmä mies tanssia? Tanssihan vaatii tosi nopeaa reagointikykyä ja notkeutta luovia daami läpi tungoksen ja ruuhkan! Ei siinä ole aikaa miettiä, että mikähän kuvio tähän kohtaan nyt kävisi, siinä pitää mennä!
Jos sä osaat läjäpäin kuvioita, mutta et osaa soveltaa niitä käytännön tilanteeseen, olet avuton = lue: hieman tyhmä! Saatat olla siinä tärkeämmässäkin lajissa yhtä mekaaninen... näin nainen ehkä alitajuisesti tuumii... hän ei viihdy seurassasi, pikemminkin tylsistyy!
Partaveitsi luovii seassa ja tekee daamille kaikenlaista kivaa siinä sivussa. Ei siinä tarvita puhetta avuksi ollenkaan... - Criminal Karhu
jfgdfgsdf kirjoitti:
Se nyt vielä puuttuis jos mies on köyhä, tyhmä ja ruma mut jos ei osais ees tanssia.
Elokuvasta "Häjyt"
- Tanssitarzan
tatu kirjoitti:
Tuo on mielenkiintoinen kysymys... "jos mies on köyhä, tyhmä ja ruma "
Osaako tyhmä mies tanssia? Tanssihan vaatii tosi nopeaa reagointikykyä ja notkeutta luovia daami läpi tungoksen ja ruuhkan! Ei siinä ole aikaa miettiä, että mikähän kuvio tähän kohtaan nyt kävisi, siinä pitää mennä!
Jos sä osaat läjäpäin kuvioita, mutta et osaa soveltaa niitä käytännön tilanteeseen, olet avuton = lue: hieman tyhmä! Saatat olla siinä tärkeämmässäkin lajissa yhtä mekaaninen... näin nainen ehkä alitajuisesti tuumii... hän ei viihdy seurassasi, pikemminkin tylsistyy!
Partaveitsi luovii seassa ja tekee daamille kaikenlaista kivaa siinä sivussa. Ei siinä tarvita puhetta avuksi ollenkaan...Daamia ei tarvitse luovia läpi tungoksen ja ruuhkan. Se tungos ja ruuhka on muita eläviä, ihmisiä. Ketä se ryynääminen palvelee. Sitäkö partaveitseys on? "Naiseni, heittäydy vain vahvoille käsivarsilleni, vien sinut läpi tuon ihtovan lihameren, onnen auvoiseen satamaan."
- ?????
Tanssitarzan kirjoitti:
Daamia ei tarvitse luovia läpi tungoksen ja ruuhkan. Se tungos ja ruuhka on muita eläviä, ihmisiä. Ketä se ryynääminen palvelee. Sitäkö partaveitseys on? "Naiseni, heittäydy vain vahvoille käsivarsilleni, vien sinut läpi tuon ihtovan lihameren, onnen auvoiseen satamaan."
"ihtovan lihameren"
- ei auennut..
- Läpivalaisu
Ensiksi tuo ei todella ole kenekään "nuoren neidin" kirjoitus! Aihe näyttää olevan jonkun darran kirjoittama uteliaisuuttaan provoilla?
Kyllä nuoret neidot todellakin saavat ja tulevat haetuksi toivottujen toimesta ja lisäksi he voivat itse hakea edelleen ja sen tekevät. - khmgklähmfg,shmnkgkö
Ymmärtäisin aloituksen jonkun nuoren ja kokemattoman (tanssi) kirjoitukseksi. Arka ja itsestään epävarma ei uskalla antaa pakkeja peläten että kukaan ei kohta häntä hae.
Olisiko vähän sama tilanne, kuin eräässä tanssipaikassa eräs pyörätuolissa istuva sai aina jonkun naisen pyörittämään itseään. Kuulin jonkun suusta, että "eihän siinä tilanteessa saata olla lähtemättä"!
Aina löytyy teitä (=aloittaja) arkoja, jotka ette tohdi valita tanssitettavaanne, syystä tai sitten toisesta. Silti me vähän aremmat miehet saamme pakkeja, varmaankin niiltä rohkeammilta naisilta, joka ilta muutamat!- Tiedoksi vaan!
" Arka ja itsestään epävarma ei uskalla antaa pakkeja peläten että kukaan ei kohta häntä hae."
- pakkeja voi ja pitää antaa, jos ei halua tanssia jonkun epämiellyttävän kanssa. Ei pidä luulla, että tanssipaikalla annetut pakit näkee kaikki muut miehet. Se on turhan itsekäs ajattelutapa, että kaikki katsoo juuri minua. Se lienee vain kyseisen henkilön pääsisäinen ongelma. Runsaasti on muitakin naisia tanssipaikoilla miesten katseiden kohteena, joten kaikki ei todellakaan seuraa tarkasti juuri tiettyä hakuatapahtumaa ja mahdollista pakistusta. Pakit siis jäävät pääosin huomaamatta, joten voi olla huoleti. Jos ei myöskään ole ihan eturivissä tyrkyssä, niin vielä harvempi havaitsee ne annetut pakit. Joskus saatan pakitettaa, mutta kuitenkin voin päästä mieluisan hakijan kanssa parketille jo samassa hakuaallossa, että näin.
- parkettienpartav. 3
Meitä omastamielestämme parkettien partaveitsejä on näillä palstoilla useita. Kaikki omallatavallaan erillaisia.
Minusta parkettienpartaveitsi on mies, joka vie naista hyvin. Ei mikään paras tanssija, joka osaa kaiken ja vie naiselle mitä ihmeellisimpiä kuvioita.
Tauno Palo oli mielestäni parkettien partaveitsien esikuva. Hän osasi elokuvissaan viedä naisen, kuin naisen tuliseen tanssiin ja lopulta loppuunsaakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514