Hakusessa siis täydellinen ripsiväri. Pidennetty ja erotteleva ripsiväri ja lopputulos luonnollinen. Ei klönttejä tai hämähäkki ripsiä kiitos! Ripsivärin tulee myös pysyä ripsillä niin tuulessa kuin tuiskussakin. Ois myös kiva, jos ripsissä pysyisi hyvin taivutukset koko päivän. Ei taida kyllä tällasta ripsiväriä olla edes olemassa(:
PARAS ripsiväri
10
1061
Vastaukset
- Tämä se on
Kanebon (Sensain) pidentävä 38 asteen ripsiväri on juuri tuollainen. Pitää kyllä muistaa pyyhkiä harjasta enin väri ensin pois, jotta saa luonnollisen jäljen. Hintava, mutta kyllä se kannattaa - ripset ovat aika näkyvät koristukset, nimittäin.
- 9+9
Ihan samaan tulokseen, vain paaljon halvemmalla, pääsee ostamalla Maybellinen ripsarin.
- i <3 max factor
max factor fals lash effect!!! hintava mutta ehdottomasti paras :))
- tinntttti
Kaikki max factorin ripsivärit ovat todella hyviä ja luonnollisia. Vähän näyttävämpää lookia saa rimmelin mascaroilla.
- ripsihulluu
http://justanothermakeupblog-angela.blogspot.com/2012/01/musta-vs-ruskea-mascara-nayttavat.html
Tossa luonnollinen ripsiväri ja jopa kuvakin tuotteesta ripsissä - isadorankannattaja
Mä suosittelen Isadoran ripsareita ! Se build-up on etenkin tosi toimiva. Myös se puna-musta ripsari on aika jees ja tekee erotellut, pitkät ja kauniit ripset.
- ripsekäs
Vedenkestävää ja taivutukset pysyy koko päivän. Se Maybellinen fuxia tuubi, jossa sininen rengas päässä on hyvä.
- MaxFac
Max Factor 2000 calories-ripsiväri toimii samalla periaatteella kuin Kanebo 38, eli kestää kosteutta, Perushyvä!!
- jippooooo
Musta ihan paras on Sisleyn jokujoku flexible ripsari. Ihan mieletön!
- Ihanat ripset
Maybellinen perusripsiväri Volum express on ihan paras. Olen kokeillut vaikka mitä ja aina palaan tähän. Edullinen, helppo ja nopea käyttää. Saa myös vedenkestävänä. En itse käytä vedenkestävää, koska tavallinenkaan ei helposti leviä, eikä pahemmin varisekaan.
Myös kaikki muut Maybellinen ripsivärit on olleet hyviä, paitsi se vaaleanpunainen vihreällä korkilla (Great Lash tai jotain). Mulle ei ainakaan sopinut yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482