muutama kuukausi sit oli juttua siit naisest joka löysi pihaltaan alienin ja pakastisen ni onko siit ollu juttua sen jälkee
selkiskö se pakastettu alien
6
145
Vastaukset
- abcdefg...
oli hyvä juttu aloitettavaksi?
botti - _perkele
Heräsi ja lähti Helvettiin.
- -saatana
ja vinkui menessään
- Anataas.
-saatana kirjoitti:
ja vinkui menessään
Jos se selkisi niin sillä saattoi olla vilu ja ehkä myös melkoinen krapula.Ja sitten se lähtikin lähipubiin parantelemaan tilaansa.
Tässä yhteydessä voisi ehkä muuten käynnistää eräänlaisen kilpailun ja arvausleikin.
Eli homman aidii ja kysymys on se,että miten Andromedan galaksilta kotoisin olevan humiksen voi erottaa Plejadeilta kotoisin olevasta humiksesta?
Kilpailuaikaa on vaikkapa tasan viikko.
Ja voittajalle,jos sellainen löytyy,joulupukki tuo jouluaattona 2012 Valo-ja Galaktisen liiton korkeimman,erittäin ansioituneelle valotyöntekijälle myönnettävän kunniamerkin.
Vastauksia kiitos. - Lars L. Levitadius
Anataas. kirjoitti:
Jos se selkisi niin sillä saattoi olla vilu ja ehkä myös melkoinen krapula.Ja sitten se lähtikin lähipubiin parantelemaan tilaansa.
Tässä yhteydessä voisi ehkä muuten käynnistää eräänlaisen kilpailun ja arvausleikin.
Eli homman aidii ja kysymys on se,että miten Andromedan galaksilta kotoisin olevan humiksen voi erottaa Plejadeilta kotoisin olevasta humiksesta?
Kilpailuaikaa on vaikkapa tasan viikko.
Ja voittajalle,jos sellainen löytyy,joulupukki tuo jouluaattona 2012 Valo-ja Galaktisen liiton korkeimman,erittäin ansioituneelle valotyöntekijälle myönnettävän kunniamerkin.
Vastauksia kiitos.Tiedän vastauksen, mutta uskon kysymyksen olevan valaistumattomille kohtuuttoman vaikea. Siksi annan vihjeen:
Andromedan galaksilla kanavoinnilla tapahtuvaan viestintään käytetään etupäässä akaashakentän energiaa, Plejadeilla taas REIKI- energiahoidolla ja astanjajoogalla stimuloitua persoonakohtaisen ajatusenergian tajunnanvirtaa.
Onnea kilpailuun ! - Anataas.
Lars L. Levitadius kirjoitti:
Tiedän vastauksen, mutta uskon kysymyksen olevan valaistumattomille kohtuuttoman vaikea. Siksi annan vihjeen:
Andromedan galaksilla kanavoinnilla tapahtuvaan viestintään käytetään etupäässä akaashakentän energiaa, Plejadeilla taas REIKI- energiahoidolla ja astanjajoogalla stimuloitua persoonakohtaisen ajatusenergian tajunnanvirtaa.
Onnea kilpailuun !No niin.
Kilpailuaika loppui eilen,ja kuten kollegani Lars L.Levitadius totesikin,niin kysymys oli valaistumattomille kohtuuttoman vaikea.
Kysymyshän kuului,että miten Andromedan galaksilta kotoisin olevan humiksen voi erottaa Plejadilaisesta humiksesta?
Oikea vastaus on; Rautakangella!
Tästä meinaan on kokemusta.
Kerran galaktisten pormestarien vaalien aikana minun piti galaktisessa saunassa erottaa toisistaan rautakangella kaksi ehdokasta toisistaan.
Toinen heistä oli vihreä Andromedan galaksilta oleva ehdokas,ja toinen Plejadeilta kotoisin ollut vihreä ehdokas.Huh..oli meinaan kova homma kun he olivat niin tiukasti juntturissa!
Ja koska kollegani Lars L.Levitadius tiesi suunnilleen oikean vastauksen,hänelle myönnetään Valo-ja Galaktisen liiton ansioituneen valotyöntekijän 2.luokan kunniamerkki ja ilmaiset kundaliinit vuoden ajaksi.
Ja koska vastauksia oli vähän,niin poikkeuksellisesti voit Lars L.Levitadius noutaa itse palkintosi Andomedan galaksin Arvaa ja Voita-toimistosta kun seuraavan kerran levitoit siellä päin.
Kannattaa muuten sillä suunnalla levitoidessa varoa avaruusmiinoja ja muita sotavoimia ainakin tällä hetkellä.
Ja syy on siinä,että Draconilaiset liskoihmiset ovat uhanneet kaappaavansa kaikki Andromedan galaksilta kotoisin olevat tähtienväliset,kundaliinia kuljettavat Anromedalaiset kauppa-alukset.
Nämä Draconilaiset kun haluavat kaiken yksinoikeuden kundaliinikaupasta itselleen,niin tästä syystä he ovat myös miinoittaneet tärkeitä,lähinnä läntisiin galakseihin,johtavia kauppareittejä.
Galaktinen puolustusliitto ja heidän avaruuspioneerinsa ovat jo ryhtyneet vastaiskuun.
Tilanteen kehittymistä valaistuneet voivat seurata Galaktisen median verkkisivuilta eteerisessä muodossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483