selkiskö se pakastettu alien

wrwr

muutama kuukausi sit oli juttua siit naisest joka löysi pihaltaan alienin ja pakastisen ni onko siit ollu juttua sen jälkee

6

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcdefg...

      oli hyvä juttu aloitettavaksi?


      botti

    • _perkele

      Heräsi ja lähti Helvettiin.

      • -saatana

        ja vinkui menessään


      • Anataas.
        -saatana kirjoitti:

        ja vinkui menessään

        Jos se selkisi niin sillä saattoi olla vilu ja ehkä myös melkoinen krapula.Ja sitten se lähtikin lähipubiin parantelemaan tilaansa.

        Tässä yhteydessä voisi ehkä muuten käynnistää eräänlaisen kilpailun ja arvausleikin.

        Eli homman aidii ja kysymys on se,että miten Andromedan galaksilta kotoisin olevan humiksen voi erottaa Plejadeilta kotoisin olevasta humiksesta?

        Kilpailuaikaa on vaikkapa tasan viikko.

        Ja voittajalle,jos sellainen löytyy,joulupukki tuo jouluaattona 2012 Valo-ja Galaktisen liiton korkeimman,erittäin ansioituneelle valotyöntekijälle myönnettävän kunniamerkin.

        Vastauksia kiitos.


      • Lars L. Levitadius
        Anataas. kirjoitti:

        Jos se selkisi niin sillä saattoi olla vilu ja ehkä myös melkoinen krapula.Ja sitten se lähtikin lähipubiin parantelemaan tilaansa.

        Tässä yhteydessä voisi ehkä muuten käynnistää eräänlaisen kilpailun ja arvausleikin.

        Eli homman aidii ja kysymys on se,että miten Andromedan galaksilta kotoisin olevan humiksen voi erottaa Plejadeilta kotoisin olevasta humiksesta?

        Kilpailuaikaa on vaikkapa tasan viikko.

        Ja voittajalle,jos sellainen löytyy,joulupukki tuo jouluaattona 2012 Valo-ja Galaktisen liiton korkeimman,erittäin ansioituneelle valotyöntekijälle myönnettävän kunniamerkin.

        Vastauksia kiitos.

        Tiedän vastauksen, mutta uskon kysymyksen olevan valaistumattomille kohtuuttoman vaikea. Siksi annan vihjeen:

        Andromedan galaksilla kanavoinnilla tapahtuvaan viestintään käytetään etupäässä akaashakentän energiaa, Plejadeilla taas REIKI- energiahoidolla ja astanjajoogalla stimuloitua persoonakohtaisen ajatusenergian tajunnanvirtaa.

        Onnea kilpailuun !


      • Anataas.
        Lars L. Levitadius kirjoitti:

        Tiedän vastauksen, mutta uskon kysymyksen olevan valaistumattomille kohtuuttoman vaikea. Siksi annan vihjeen:

        Andromedan galaksilla kanavoinnilla tapahtuvaan viestintään käytetään etupäässä akaashakentän energiaa, Plejadeilla taas REIKI- energiahoidolla ja astanjajoogalla stimuloitua persoonakohtaisen ajatusenergian tajunnanvirtaa.

        Onnea kilpailuun !

        No niin.

        Kilpailuaika loppui eilen,ja kuten kollegani Lars L.Levitadius totesikin,niin kysymys oli valaistumattomille kohtuuttoman vaikea.

        Kysymyshän kuului,että miten Andromedan galaksilta kotoisin olevan humiksen voi erottaa Plejadilaisesta humiksesta?

        Oikea vastaus on; Rautakangella!

        Tästä meinaan on kokemusta.

        Kerran galaktisten pormestarien vaalien aikana minun piti galaktisessa saunassa erottaa toisistaan rautakangella kaksi ehdokasta toisistaan.

        Toinen heistä oli vihreä Andromedan galaksilta oleva ehdokas,ja toinen Plejadeilta kotoisin ollut vihreä ehdokas.Huh..oli meinaan kova homma kun he olivat niin tiukasti juntturissa!

        Ja koska kollegani Lars L.Levitadius tiesi suunnilleen oikean vastauksen,hänelle myönnetään Valo-ja Galaktisen liiton ansioituneen valotyöntekijän 2.luokan kunniamerkki ja ilmaiset kundaliinit vuoden ajaksi.

        Ja koska vastauksia oli vähän,niin poikkeuksellisesti voit Lars L.Levitadius noutaa itse palkintosi Andomedan galaksin Arvaa ja Voita-toimistosta kun seuraavan kerran levitoit siellä päin.

        Kannattaa muuten sillä suunnalla levitoidessa varoa avaruusmiinoja ja muita sotavoimia ainakin tällä hetkellä.

        Ja syy on siinä,että Draconilaiset liskoihmiset ovat uhanneet kaappaavansa kaikki Andromedan galaksilta kotoisin olevat tähtienväliset,kundaliinia kuljettavat Anromedalaiset kauppa-alukset.

        Nämä Draconilaiset kun haluavat kaiken yksinoikeuden kundaliinikaupasta itselleen,niin tästä syystä he ovat myös miinoittaneet tärkeitä,lähinnä läntisiin galakseihin,johtavia kauppareittejä.

        Galaktinen puolustusliitto ja heidän avaruuspioneerinsa ovat jo ryhtyneet vastaiskuun.

        Tilanteen kehittymistä valaistuneet voivat seurata Galaktisen median verkkisivuilta eteerisessä muodossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe