Voita Lidlin kaukoputki

arvonta joskus 13.2.

Lidlin arvontakilpailussa palkintoina mm. 7 "tietokoneohjattavaa" kaukoputkea. Arvoksi ilmoitetaan 80 eur. Luultavasti ei kovin hääppösiä, mutta jos tuollaisen saa ilmaiseksi... kai sillä nyt jotain tekee.

Ei tarvitse kuin tilata Lidlin uutiskirje osoitteesta http://www.lidl.fi
minkä jälkeen Lidl lähettelee jatkuvasti tarjouskirjeitään...

6

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvonta joskus 13.2.

Vielä ehtii.

• Mikä lie

Tuo uutiskirje oli jo aiemmin minulla tilattuna ja kai siis olen mukana arvonnassa, kovin paljon sitä ei ole tullut luettua.

Lidlissä on ollut myynnissä 79 euron kaukoputki, mutta se ei ollut tietokoneohjattava.
      http://mitglied.multimania.de/JoergCHartmann/Astronomie/lidl/index.html

Halvin tietokoneohjattu putki oli joskus Lidlissä myynnissä hieman yli 200 eurolla.
      http://www.weasner.com/etx/images/etx70at-1.jpg

Optiikaltaan nuo ovat samantehoisia, jälkimmäinen on vain kompaktimpi. Molemmat käytännössä Meaden valmistamia, Bresser on meaden halpistuotemerkki.

• arvonta joskus 13.2.

Minulla on ollut tuollainen Skylux, ostin kun halvalla käytettynä sain, möin sen kun oli niin iso ettei ollut ahtaassa kämpässä säilytystilaa, eikä oikein käyttöäkään.

Mutta tuommonen pienempi olisi oikeasti kätsy, kun sitä voi kai käyttää maakaukoputkenakin.

• ...

MInulla on tuo lidlin etx70. Tuossa on maakaukoputkikäyttöön esim. sellainen ominaisuus, että voit tallentaa siihen muistiin maakohteita (putken pitää olla tietysti vakiopaikkaan asennettuna). Käyttö ilman jalustaakin tasaisella alustalla onnistuu.

Mukana tuli reppu, jossa putki jalustoineen kulkee melko mukavasti. Kääntöprismakin taisi löytyä paketistä, mutta se estää hieman kaukoputken liikkuvuutta.
      http://www.scopesnskies.com/prod/meade/starter-scope/refractor/70.html

Tähtikäyttöön tuo on pienenlainen, mutta kyllä sillä parvekkeella planeettoja ja kuuta vieraille voi näyttää.

• Arvonta joskus

Siinäpä se jos rahojaan haluaa tuhlata. Palkinnotkin arvotaan joskus vuoden 2016 jälkeen. Kannattaa osallistua!

• wakusei

Täällä yksi onnellinen voittaja! Sain tiedon, että olen voittanut kaukoputken, joten nyt odottelen jännityksellä mitä postissa mahtaa tulla: se 80 euron putki vaiko tietokoneohjattu (arvo ehkä vähintään 200€).
      Toivotaan tietysti tuota jälkimmäistä, käyttöä löytyy ihan varmasti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      95
      2318
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      179
      1913
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1456
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      246
      900
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      882
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      796
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe