Garnier BB -voide

...

Onko kenelläkään kokemusta tästä tuotteesta vielä? Yritin netistä etsiä tietoa, mutta en oikein ymmärtänyt, että onko tämä nyt meikkivoidetta vai sävytetty päivävoide, vai jotain ihan muuta.
Jos joku on kokeillut, niin jämähtääkö tämä ihohuokosiin, kun meikkivoiteethan usein menee huokosiin ja jotenkin tuo oikein esille kaikki ihossa olevat virheet. Kannattaako tästä tuotteesta olla kiinnostunut?

23

4673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drtdrtser

Sävytetty päivävoide lienee lähinnä, kun ei se ole oikea BB-voide.

• ?

Mitä se BB -voide sitten on, mitä se tarkoittaa, kun mä en ainakaan ole tollasesta kuullut koskaan aiemmin? Mä olen myös miettiny, et mitä toi garnierin voide oikein on, ja mistä toi BB nimitys tulee?

• eyete
        ? kirjoitti:

Mitä se BB -voide sitten on, mitä se tarkoittaa, kun mä en ainakaan ole tollasesta kuullut koskaan aiemmin? Mä olen myös miettiny, et mitä toi garnierin voide oikein on, ja mistä toi BB nimitys tulee?

Helpostihan tuo tieto löytyisi googlellakin, mutta BB tulee sanasta Blemish Balm ja alun perin ne kehitettiin Saksassa suojaamaan ja hoitamaan ihoa kirurgisten operaatioiden jälkeen ja naamioimaan arpia yms. Sitten korealaiset näyttelijät alkoivat käyttää niitä meikkinä ja buumi syntyi. Usein niissä on myös ihoa vaalentavia tai uusivia aineita ja korkea uv-suoja.

Vaalennusta (paitsi finniarpien) tuskin kukaan länsimaissa kaipaa , mutta idea yhdistää meikkivoide, hoitovoide ja aurinkovoide on kyllä kiva. Tuo Garnier ei ihan siihen kuvaukseen sovi.

• sksksksksk1234567
        eyete kirjoitti:

Helpostihan tuo tieto löytyisi googlellakin, mutta BB tulee sanasta Blemish Balm ja alun perin ne kehitettiin Saksassa suojaamaan ja hoitamaan ihoa kirurgisten operaatioiden jälkeen ja naamioimaan arpia yms. Sitten korealaiset näyttelijät alkoivat käyttää niitä meikkinä ja buumi syntyi. Usein niissä on myös ihoa vaalentavia tai uusivia aineita ja korkea uv-suoja.

Vaalennusta (paitsi finniarpien) tuskin kukaan länsimaissa kaipaa , mutta idea yhdistää meikkivoide, hoitovoide ja aurinkovoide on kyllä kiva. Tuo Garnier ei ihan siihen kuvaukseen sovi.

miksei sopisi?

• eyete
        sksksksksk1234567 kirjoitti:

miksei sopisi?

Jotain kai kertoo sekin, että Garnierin Aasiassa lanseeraama BB voide on hieman erilainen: Garnier Light BB Instant Fairness BB Moisturizer with SPF26 PA

• Kyssärii

Mikä bb -voide sitten olis parempi tai oikea, jos tuo garnier ei ole? Mikä ero noilla bb -voiteilla on käytännössä meikkivoiteisiin? Onko ne keveämpiä vai peittävämpiä kun meikkivoiteet, vai onko ero se, kun niissä on jotain hoitavia-aineita ja aurinkosuoja? Mulla on pintakuiva sekaiho, ja isohkot ihohuokoset paikoitellen. En pysty käyttämään meikkivoiteita, kun ne tuo huokoset vaan jotenki vielä enempi esille, ja iho näyttää sitten ihan hirveältä. Nyt olen miettiny uskaltaisinko satsata tohon garnierin voiteeseen, tai johonki oikeaan bb -voiteeseen. Eli onko kellään kokemusta tuosta garnierista, tai jostain muusta bb -voiteesta? Tahtoisin vaan sellaisen keveän arkimeikin saada aikaan ja vähän raikkaamman ihon. Jos joku tietää jonku muun hyvän tuotteen, niin vinkkejä otan mielellään vastaan. Olen opiskelija tällä hetkellä ja tulot sen mukaiset, niin en haluais ostaa taas jotain uutta tököttiä, joka jää sitten käyttämättä. Olen kyllä valmis satsaamaan vaikka hintavampaankin tuotteeseen, jos se sitten on oikeasti sellainen, että sitä pystyy käyttämäänki eikä purnukka jää jonnekki kaapin perukoille.

• jenniiiii444

mullakin muutama kysymys asiaan liittyen :) miten voide toimii käykö ihan meikkivoiteesta? :) lisäks kaipaisin meikkivinkkejä illanviettoon ;)

• BBn ostanut

joo, no mä olen ostanu sitä just parisen päivää sitten ja on ollu hyvä tuote!
      Ei ole kauhean kallista (12e) ja ei tarvitse laittaa enää erikseen rasvaa ja meikkivoidetta. Tuon bb on myös siitä hyvää, että ei tosiaan tuiki huokosia.
      Ostettuani bb:n en ole laittanut enää muita pohjustuksia, vain ripsarit ym...
      Suosiuttelen tuotetta kaikille! olen itse todella herkkäihoinen, mutta tuosta tuotteesta ei tullut minkäänlaista oireilua. olen muuten 17vuotias

• Wuhuu!

Joku oikeasti kokeillut ja tietää... Mäkin olen miettinyt että kannattaako tuota ostaa, joten kiitti kun kerroit. :) Tarviiko sen kanssa muuten puuteria, vai jättääkö se mattapinnan kasvoille?

• pertti viitae

minä haluan myös tuon bb voiteen

• Dippaduii

Itse en tykännyt ollenkaan, oli vähän kuin jotain huonoa meikkivoidetta olisi laittanut :/ Tosin en kyllä meikannut siihen päälle mitään. Mut päivän mittaan kasaantu kyllä nenän pieliin ja naama kiilsi aika pahasti. Itselläni sekaiho, en tiedä kuinka paljon ihon laatu vaikuttaa. Mutta jäi kyllä kakkoseksi mainoksen typykän ihosta :D

• bbvoiteenkannattaja1

Mä oon kyllä ollu BB-voiteeseen tosi tyytyväinen! Oon nyt about kuukauden sitä käyttäny ja oon lopettanu meikkivoiteen käytön kokonaan. Mun iho on ihan ok kunnossa joten en tarvi sellasta paksua peittoa ni toi on ollu ihan täydellinen. Tosi kevyt, kuivaa nopeesti ja peittää silleen sopivasti ja tasoittaa ihon värin. Ehdottomasti parempi vaihtoehto ku joku meikkivoide, parempi iholle ja hinta/määrä suhde on kyllä parempi ku hyvä. Tietenkin jos haluaa saada kunnon peiton naamalle ni sit kannattaa ehkä laittaa toi pohjalle ja vähän jotain meikkivoidetta siihen päälle niihin kohtiin mihin tarvii!

• Kiinnostaa myös

Miten on, että meneekö se nenänpieliin niinkuin tuolla yhdellä on mennyt, tai huokosiin? Entä sottaako se? Eli jos koskee naamaansa tai pukee paidan huolimattomasti päälle, niin onko kaulukset ihan sotkussa jne..? Itse myös tahtoisin vain jonkun kevyen meikin, eli tuotteen joka vähän tasoittaa ihonsävyä ja lopputulos on luonnollinen. Inhoan sellaista paksua meikkikerrosta, joka muistuttaa naamiota. Yleensä mulle ei edes sovi mitkään meikkivoiteet, vaan ne pikemmin tuo esiin pienet virheet, kuten huokoset yms. ja näytän paremmalta ilman mitään meikkejä. Ehkä en sitten vaan osaa käyttää niitä, mutta monta tuotetta olen ostanut, ja kaapin perälle ne on jääneet, kun lopputulos on järkyttävä. Tahtoisin vaan joskus laittaa kevyen meikin enkä mitään sotamaalauksia, eli sellaisen siistin ja huolitellun mutta luonnollisen lopputuloksen. Onkohan muuten tuon bb -voiteen kohdalla mitään merkitystä sillä, että mikä ihotyyppi on? Eli normaalilla iholla toimii hyvin, mutta sitten esim. sekaiholla tai rasvaisella ei toimikaan niin hyvin? Itsellä on sekaiho, eli posket on välillä kuivat, mutta t -alue rasvoittuu. Kuitenkaan mulla ei ole hirveästi finnejä tai mustapäitä, joten iho on melko hyvässä kunnossa.

• kaunettaetsimässä
    • meikkaaja1203

Garnierin BB voiteet on ihan *******!
      Jos haluatte oikeasti toimivaa ja hyvää bb voidetta ostakaa Skin79merkiltä tai Misshalta, tossa muutama esimerkki. Esimerkiksi Ebaysta saa näiltä merkeiltä alle eurolla testereitä, että se oikea sävy lyötyy. Esimerkiksi toi Misshan voide on todella peittävää (minulla akne) ja saa ihon kuulaaksi ja tasaiseksi, hoitaa ihoa ja tuoksuu hyvälle.

• Misemi

Ostin muutama päivä sitten garnierin bb-voiteen ja hyvä ostos..vaikka se on light niin hitusen tumma on ollut mutta ei pahasti. Se levittyy hyvin ja tosiaan, muita pohjustusmeikkejä ei tarvita.

• Misemi

Ja unohdin mainita että minulla on punoittava sekaiho, ja silti se toimii :)

• nbörowoåäw
      • ed. kirjoittaja

Vielä: Unohdin sanoa, että aikomus on arpoa blogiin rekkautuneitten kesken silloin tällöin kosmetiikkanäytteitä. Nyt alkukuusta lähti eräälle lukijalle mm. BB-voidenäytteitä sisältävä paketti.

• Machi

Onhan tää garnierin ihan menettelevä mut toivoisin että suomeen tulis jotain parempaa, esim vaikka Missha perfect cover bb-cream, se vaikuttaa tosi hyvälle. Netistäkään ei oikeen uskaltas tilata, jos se ei itte ookkaan hyvä : / Miten me saadaan suomeen lisää eri bb-creameja?!

• e4trswe45rs

Misshasta saa 20 ml näytetuubeja tilattua edullisesti.

• kokemusta on

Minun mielestäni turhaa vouhkausta koko BB. Garnierin voide on tasoltaan halpaa perusvärivoidetta. Vaalein on tummaa ja levittyy epätasaisesti. Ja tahmeaakin se on iholla. Parhaat meikkivoiteet on aina MaxFactorilla ja Armanilla, siitä ei pääse mihinkään. Palaan niihin aina kokeiltuani muuta.

• BB-50+

Aikuiselle naiselle 50 on apteekissa uusi Vichyn NEOVADIOL Lumiere sävytetty hoitovoide. Tämä on BB-voide. Tuote tuli vasta nyt markkinoille suomessa. Kyllä BB-voiteet on tulevaisuutta. Odotellaan vaan niin valikoima kasvaa ja jokaiseen ihotyyppiin ja ikään tulee vaihtoehtoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe