Olen nännyt muutaman avo Bemarin joissa oli irto peltikatto. Mikä olisi vanhin ja halvin malli näistä? Ja onko 4-syl koneella?
Näyttää kauniilta ja käytännölliseltä ympäri vuoden käyttöön.
Avo peltikatolla?
13
230
Vastaukset
- sairaan hauskaa vaan
mmmm.... harmi kun möin aikanaan keräilykappaleen vm.-83 m3:en pois,mutta sainhan siitä kuitenkin käyvän hinnan. jotkut ne vaan säilyttävät arvonsa,tietysti sen takia, kun ovat muutenkin keräily kappaleita,ja mikä vielä,niin harvinaisuuksia!!?? lisää ei tule!!!!!! paitsi uusia!!??ei historia arvoa!???ja silleen!!! ja viron saarenmaa on se paikka jossa minä mulkku suomalainen haluan viettää elämäni viimeiset päivät!!! muuta paikkaa en voisi edes kuvitella päivieni päätteeksi!!!!!!! jotkut menee taikkulaan,jotkut espanjaan,miä vaan viron saarenmaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olikos tää liian radikaalia? mutta ainakin totuutta??? no. ei tää kuulunut autoiluun!!
- Täältä tietoa
Täältä tietoa:
Löytyy 4-koneisena.
3-sarja, E93, 2006--> http://www.autowiki.fi/index.php/BMW_3-sarja_E90
Z4, E89, 2009--> http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z4 - Z3
Halvin on tietysti 90-luvulta Z3 1,8, maksaa muutaman tonnin ja saa irtopeltikaton 800 eurolla.
- klassikko
1996 on eka z3
- Mä tein
irtokaton aaltopellistä. Sopii täydellisesti auton tyyliin.
- hdtuf
Alltopelti sopii bemariin todella hyvin.Muista laittaa tarpeeksi ilmastointiteippiä kun laitat katon paikalle.
- tuninghessu525
Onko toi aaltopelti kallista? Ajattelin vetää rälläkällä omasta bemarista katon pois.Sateella olisi kiva heittää joku aaltopeltikatto päälle.Täytyy varmaan penkit päällystää varmuuden vuoksi jätesäkeillä sateen vuoksi. Aaltopellistä teen ainakin takaspoilerin ja helmalevikkeet.Ne saa helposti kiinni erikeepperillä ja ilmastointiteipillä.
- 330d ja hajis
Mites projekti on edistynyt?
- Mä tein
ainakin halvalla kun naapurin isännältä oli jäänyt navettaremontissa kattopeltejä yli (yksinkertanen kaveri kun vähän on niin oli laittanu vaan yhden aallon verran pellit lomittain niin jäi peltiplattoja yli ja nyt kuulemma tippuu syysmyrskyllä ves saumoista mullien selkään). Reunoille tein painekyllästetystä 2x5'' patikasta tuet ja kansipulteilla kiinni. Kyllä kestää vaikka huippunopeudetkin.
- 330d ja hajis
Mä tein kirjoitti:
ainakin halvalla kun naapurin isännältä oli jäänyt navettaremontissa kattopeltejä yli (yksinkertanen kaveri kun vähän on niin oli laittanu vaan yhden aallon verran pellit lomittain niin jäi peltiplattoja yli ja nyt kuulemma tippuu syysmyrskyllä ves saumoista mullien selkään). Reunoille tein painekyllästetystä 2x5'' patikasta tuet ja kansipulteilla kiinni. Kyllä kestää vaikka huippunopeudetkin.
Tuo kannattaa maalata vielä vaikka jollain vannemaalilla niin tulee todella hyvä!
- Jö
E36 318i siihen irrotettava kovakatto ja kovaa ajoa
- Teppo666
Vaneria peliin pojat.
- 330d ja hajis
Teppo666 kirjoitti:
Vaneria peliin pojat.
Ei vaneria kun siitä tulee tikkuja pakaroihin kun... tiedät kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571