Miehet haukkuu yh:ita, mutta..

Hauhauvaan

67

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Onpas ruma jätkä.

• Hauhauvaan

Eikö naisen pitäisi olla mielestäsi ruma kun hänellä on lapsia?

Kyllä tuon näköinen "jätkä" minulle kelpaisi, ihan lapseton parikymppinen olen :)

• Hauhauvaan kirjoitti:

Kyllä tuon näköinen "jätkä" minulle kelpaisi, ihan lapseton parikymppinen olen :)

öö...

No hau hau vaan vajokki...

Nainen on hyvännökönen.

• hahmotelma kirjoitti:

öö...

Nainen on hyvännökönen.

No tosin johtunee naurettavasta lookista joka tilaisuuteen on valittu. Muutenhan tuo on tommonen oi niin söpö poikamainen vekkuli hörökorva. Varmaan monen sellaisen suosikki, jolla Mikko Leppilampi on turhan miehekäs tai jtn.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

öö...

Nainen on hyvännökönen.

Sehän se juuri on pointti että nainen on hyvännäköinen, et tainnut ihan ymmärtää.
        Vajokiksi haukkuvia tai vammaisvitsejä vääntäviä miehiä en voi sietää minkään näköisenä :)

Pointtini oli se että miehet haukkuu sellaisten naisten ulkonäköä joilla on lapsia aina, eikö siis pitäisi olettaa Pamelaakin rumaksi.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Sehän se juuri on pointti että nainen on hyvännäköinen, et tainnut ihan ymmärtää.
        Vajokiksi haukkuvia tai vammaisvitsejä vääntäviä miehiä en voi sietää minkään näköisenä :)

Pointtini oli se että miehet haukkuu sellaisten naisten ulkonäköä joilla on lapsia aina, eikö siis pitäisi olettaa Pamelaakin rumaksi.

Älä persereikä inise. Sun pointtisi oli se, että oletat minun pitävän häntä rumana koska hänellä on lapsia. Eli haista vittu.

• ,....,
        hahmotelma kirjoitti:

No tosin johtunee naurettavasta lookista joka tilaisuuteen on valittu. Muutenhan tuo on tommonen oi niin söpö poikamainen vekkuli hörökorva. Varmaan monen sellaisen suosikki, jolla Mikko Leppilampi on turhan miehekäs tai jtn.

"Varmaan monen sellaisen suosikki, jolla Mikko Leppilampi on turhan miehekäs tai jtn."

Mikko Leppilampi EI ole miehekäs. En tiedä millä sanalla häntä kuvaisin, mutta miehekäs ei ainakaan ole. Imelä on kai paras sana kuvaamaan Lappilempeä. Toi Lauri Tilkanen on paljon paremman näköinen, vaikka ei hänkään siis miehekäs ole.

• ,...., kirjoitti:

"Varmaan monen sellaisen suosikki, jolla Mikko Leppilampi on turhan miehekäs tai jtn."

Mikko Leppilampi EI ole miehekäs. En tiedä millä sanalla häntä kuvaisin, mutta miehekäs ei ainakaan ole. Imelä on kai paras sana kuvaamaan Lappilempeä. Toi Lauri Tilkanen on paljon paremman näköinen, vaikka ei hänkään siis miehekäs ole.

Niin sanoin tämän asian, täysin tietoisena mainitsemistasi seikoista.

• hahmotelma kirjoitti:

Älä persereikä inise. Sun pointtisi oli se, että oletat minun pitävän häntä rumana koska hänellä on lapsia. Eli haista vittu.

Vähennä niiden steroidien käyttöö ja rauhotu!

• ulleis1 kirjoitti:

Vähennä niiden steroidien käyttöö ja rauhotu!

Enkä vähennä. Lapan kahta kauheammin. Ja nostelen sormea pystyyn, kun tarve on.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Ai oikeenko SINUN? Koko ketjuhan oli toki tarkoitettu vaan sinulle! Yhä vaan ärsyttävämmän/oksettavamman teet itsestäsi rekisteröidyllä nimimerkillä uhoamalla ja haukkumalla parikymppistä naista, joka ei ole sinua haukkunut vielä yhtään millään sanalla. Minulla sentään anonyyminäkin rajani. Voisit olla jo hiljaa.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Ai oikeenko SINUN? Koko ketjuhan oli toki tarkoitettu vaan sinulle! Yhä vaan ärsyttävämmän/oksettavamman teet itsestäsi rekisteröidyllä nimimerkillä uhoamalla ja haukkumalla parikymppistä naista, joka ei ole sinua haukkunut vielä yhtään millään sanalla. Minulla sentään anonyyminäkin rajani. Voisit olla jo hiljaa.

Hei paskapää...

"Eikö naisen pitäisi olla mielestäsi ruma kun hänellä on lapsia?"

• hahmotelma kirjoitti:

Hei paskapää...

Mielestäni asiallisuuden rajaa hipova kommenttini jätkän ulkonäöstä ei antanut varaa tuollaiseen oletukseen.

Eli kyllä sinun pointtisi näytti olevan, että minä pidän naista vastenmielisenä jos hänellä on lapsia.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Enkä vähennä. Lapan kahta kauheammin. Ja nostelen sormea pystyyn, kun tarve on.

No, sinun kuvat ja tiedot on näkyvillä ja tiedän nyt erittäin hyvin kuka olet ja mitä mieltä olet minusta. Siis Hahmotelma. Eipä olla irl tavattu kertaakaan, sinänsä ikävää että saat minulta paheksunnat niskaasi vaikka emme edes tunne. Mutta kukin tavallaan.

Haluat minun tietävän kuka olet ja haukut minua ketjussa, joka ei edes sinua oikeastaan millään tavoin koske. Hieman erikoista. Tee tuota oikeasti harkiten oman turvallisuutesi kannalta. Minuahan voit vaikka lyödä kun tavataan, mutta jonkun toisen haukkuminen omalla nimellä ja myöhemmin kohtaaminen jossain voi olla melko kohtalokasta.

• Hauhauvaan kirjoitti:

No, sinun kuvat ja tiedot on näkyvillä ja tiedän nyt erittäin hyvin kuka olet ja mitä mieltä olet minusta. Siis Hahmotelma. Eipä olla irl tavattu kertaakaan, sinänsä ikävää että saat minulta paheksunnat niskaasi vaikka emme edes tunne. Mutta kukin tavallaan.

Haluat minun tietävän kuka olet ja haukut minua ketjussa, joka ei edes sinua oikeastaan millään tavoin koske. Hieman erikoista. Tee tuota oikeasti harkiten oman turvallisuutesi kannalta. Minuahan voit vaikka lyödä kun tavataan, mutta jonkun toisen haukkuminen omalla nimellä ja myöhemmin kohtaaminen jossain voi olla melko kohtalokasta.

Hei mulkku...

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Mielestäni asiallisuuden rajaa hipova kommenttini jätkän ulkonäöstä ei antanut varaa tuollaiseen oletukseen.

Eli kyllä sinun pointtisi näytti olevan, että minä pidän naista vastenmielisenä jos hänellä on lapsia.

" Eli kyllä sinun pointtisi näytti olevan, että minä pidän naista vastenmielisenä jos hänellä on lapsia. "

Ahaa, no mukavaa kun kerroit. Minulle se pointti oli tässä keskustelussa että yleensä tämän palstan miehet haukkuvat yksinhuoltajia ja olettavat heidän olevan rumia, vaikka todellakin ei-rumia esimerkkejä löytyy julkisuudenhenkilöistä.

• Salli mun nauraa!
        hahmotelma kirjoitti:

Miehenpuolikkaalta alkaa palaa käämit!

Kuules mökkihöperö peräkylän junttieinari, YLÖS, ULOS JA LENKILLE niin saat elämääsi sisältöä.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Toisekseen... Et kai sä vaan ole ruby.nyyti joka sanoo olevansa parikymppinen... Ei helevetti...

• Hauhauvaan kirjoitti:

" Eli kyllä sinun pointtisi näytti olevan, että minä pidän naista vastenmielisenä jos hänellä on lapsia. "

Ahaa, no mukavaa kun kerroit. Minulle se pointti oli tässä keskustelussa että yleensä tämän palstan miehet haukkuvat yksinhuoltajia ja olettavat heidän olevan rumia, vaikka todellakin ei-rumia esimerkkejä löytyy julkisuudenhenkilöistä.

Miten se minuun tai kommenttiini liittyy arvon kusipää?

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Hei mulkku...

Edelleenkään ei, minulla on yksinhuoltajia ollut ja on ystävinä eikä kukaan heistä ole ollut ruma. Sen sijaan se on yleensä ollut oletus tällä palstalla. Koitatko kenties sulkea tätä ketjua haukkumalla? Kyllä ylläpito vähemmästäkin ymmärtää.
        Kommenttisi ovat melko loukkaavia ottaen huomioon etten minä ole haukkunut sinua ensin millään sanalla.

• Salli mun nauraa! kirjoitti:

Miehenpuolikkaalta alkaa palaa käämit!

Kuules mökkihöperö peräkylän junttieinari, YLÖS, ULOS JA LENKILLE niin saat elämääsi sisältöä.

Sinun läskin perseesi liikunnan tarve tässä enempi huolestuttaa.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Toisekseen... Et kai sä vaan ole ruby.nyyti joka sanoo olevansa parikymppinen... Ei helevetti...

Siis kuka ruby.nyyti? En ymmärrä..

• Hauhauvaan kirjoitti:

Olen täysin tietoinen... mitä "palstan miehet" kirjoittelvat.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Siis kuka ruby.nyyti? En ymmärrä..

Ei ymmärtäisi sekään... No olet vaan samanlainen sitten.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Edelleenkään ei, minulla on yksinhuoltajia ollut ja on ystävinä eikä kukaan heistä ole ollut ruma. Sen sijaan se on yleensä ollut oletus tällä palstalla. Koitatko kenties sulkea tätä ketjua haukkumalla? Kyllä ylläpito vähemmästäkin ymmärtää.
        Kommenttisi ovat melko loukkaavia ottaen huomioon etten minä ole haukkunut sinua ensin millään sanalla.

Niin en tosiaan kysynyt sinulta...

Voi vittu sä olet... yksinkertainen.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Olen täysin tietoinen... mitä "palstan miehet" kirjoittelvat.

No hyvä jos olet, sitten taidamme olla samaa mieltä siitä mitä he ovat yksinhuoltajista. Yksi noista haukkumasanoista viittaisi siihen että taidat luulla minua mieheksi.. En ole, enkä myöskään kukaan luulemasi (ruby.nyyti)

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Niin en tosiaan kysynyt sinulta...

Voi vittu sä olet... yksinkertainen.

Jos et minulta kysy, älä sitten minun viestiini vastaa. Klikkaa vastaa painiketta sen viestin alta mihin olet vastaamassa, se vasta onkin yksinkertaista. Toisen rekatun nimimerkin haukkuminenkin mulkuksi on melko törkeää.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Jos et minulta kysy, älä sitten minun viestiini vastaa. Klikkaa vastaa painiketta sen viestin alta mihin olet vastaamassa, se vasta onkin yksinkertaista. Toisen rekatun nimimerkin haukkuminenkin mulkuksi on melko törkeää.

Mitä... Vitun imbesilli... Kunhan muistutin sinulle miksi auon sulle päätäni.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Eli ihan oikeasta kohdasta olen painellut kokoajan.

• Hauhauvaan kirjoitti:

No hyvä jos olet, sitten taidamme olla samaa mieltä siitä mitä he ovat yksinhuoltajista. Yksi noista haukkumasanoista viittaisi siihen että taidat luulla minua mieheksi.. En ole, enkä myöskään kukaan luulemasi (ruby.nyyti)

Niin... Sitten kun vielä selvennetään. Miksi sinä tulet minulle määkimään "Eikö naisen pitäisi olla mielestäsi ruma kun hänellä on lapsia?" niin kaikki on hyvin...

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Mitä... Vitun imbesilli... Kunhan muistutin sinulle miksi auon sulle päätäni.

Itsellä ei ole tarvetta aukoa päätäni mielestäni yksinkertaisillekaan henkilöille.
        Suosittelisin sinullekin joko aukomaan päätäsi tasoisillesi, tai sitten lääkärille.
        Mitä vetämällä saa tuollaisen änkyrän? :D

• Hauhauvaan kirjoitti:

Itsellä ei ole tarvetta aukoa päätäni mielestäni yksinkertaisillekaan henkilöille.
        Suosittelisin sinullekin joko aukomaan päätäsi tasoisillesi, tai sitten lääkärille.

Niin eli et olisi käynyt aukomaan päätäsi, jos olisin ollu sisään rekkaantuneena, koska pidät minua yksinkertaisena. Ja randomia puska nikkiä pidät tasoisenasi... Joo...

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Niin... Sitten kun vielä selvennetään. Miksi sinä tulet minulle määkimään "Eikö naisen pitäisi olla mielestäsi ruma kun hänellä on lapsia?" niin kaikki on hyvin...

No, valaistaanpa..

ATM = Etsii kaunista naista

Kaunis nainen = ATM:n mielestä lapseton nainen

Hahmotelma = ATM

Oliko tarpeeksi selkeää miksi oletin sinunkin olevan yksinhuoltajien vihaaja?
        Ja jos et ATM tai muu reppana ole, miksi ihmeessä tuhlaat aikaa palstallasi?

• Hauhauvaan kirjoitti:

Vai eikä

Ollut muuta kuin viaton kysymys?

Joo... Niin... Valitettavasti sinä olet puskista päätään aukovia paskahousuja, joten en voi lisätä sinua mustalle listalleni...

• Hauhauvaan kirjoitti:

No, valaistaanpa..

Hahmotelma = ATM

No sinä olet sitten yksi palstan huorittelijoista. Se tyyppi joka aina riehuu että yli kolmen kanssa nussineet pitää polttaa elävältä.

Jos et ole hän. Miksi olet täällä?

• Hauhauvaan kirjoitti:

No, valaistaanpa..

Hahmotelma = ATM

Eli olet ATM-soturi... joka esiintyy nyt naisena vaihteeksi. Oletat kaikkien muidenkin olevan kaltaisiasi.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

No sinä olet sitten yksi palstan huorittelijoista. Se tyyppi joka aina riehuu että yli kolmen kanssa nussineet pitää polttaa elävältä.

Jos et ole hän. Miksi olet täällä?

En ole, koska huorittelusta en pidä.

Miksi olen täällä, jollain tavalla saan siitä kiksejä naiseuteeni kun tietyt miehet uhoaa ja haukkuu, yrittää lannistaa. Tiedän ettei se ole ihan tervettä, mutta se on syyni. Tämän ketjun tein vähän kuin näyttääkseni ATM:ille että kaikkia ei voi laittaa saman kaavan alle. Kuten esim. että yksinhuoltaja olisi aina ruma.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Miksi olen täällä, jollain tavalla saan siitä kiksejä naiseuteeni kun tietyt miehet uhoaa ja haukkuu, yrittää lannistaa. Tiedän ettei se ole ihan tervettä, mutta se on syyni. Tämän ketjun tein vähän kuin näyttääkseni ATM:ille että kaikkia ei voi laittaa saman kaavan alle. Kuten esim. että yksinhuoltaja olisi aina ruma.

Olet kyllä huoritteli. Tämän palstan puskat huorittelee kokoajan.

• Tässä totuus
        Hauhauvaan kirjoitti:

No, valaistaanpa..

Hahmotelma = ATM

Hahmis on henkilö jonka elämänpiirit ovat aina olleet hyvin suppeat - kuten varmaan hänen kommenteistaan huomaat, lisäksi häntä voi pitää lähes keskustelukyvyttömänä.

Ja 100 % totuus on se että tällä palstalla olevat miehet ovat kaikki, siis KAIKKI ATM:iä, koska oikeat miehet eivät tällaista paskapalstaa tongi ja pöyhi.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Likainen huoranhuutaja siellä valehtelee niin... Naisena esiintyy.

Tää on kivaa...

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Eli olet ATM-soturi... joka esiintyy nyt naisena vaihteeksi. Oletat kaikkien muidenkin olevan kaltaisiasi.

Jos on nainen, niin silloin yleensä esiinnytään naisena. Missä kohtaa olen mielestäsi paljastanut olevani mies? 23-vuotias nainen olen, enkä tajua miksi valehtelisin anonyyminä omaa sukupuoltani.

• Tässä totuus kirjoitti:

Hahmis on henkilö jonka elämänpiirit ovat aina olleet hyvin suppeat - kuten varmaan hänen kommenteistaan huomaat, lisäksi häntä voi pitää lähes keskustelukyvyttömänä.

Ja 100 % totuus on se että tällä palstalla olevat miehet ovat kaikki, siis KAIKKI ATM:iä, koska oikeat miehet eivät tällaista paskapalstaa tongi ja pöyhi.

Sä olet niin söpö, että suo vois yyä.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

No pöö, joko se söpö uhoaja sammui? :P Höh..

• Tässä totuus
        hahmotelma kirjoitti:

Sä olet niin söpö, että suo vois yyä.

Osui ja upposi!

• Hauhauvaan kirjoitti:

No pöö, joko se söpö uhoaja sammui? :P Höh..

En mutta mä jätän sun kaltaset paskat rauhaan aina jossain vaiheessa... Pakkohan se on jossain kohtaa chattailyt lopettaa.

• Tässä totuus kirjoitti:

Osui ja upposi!

Kyllä keskustelu kykenemätön olen joo... En vaan jaksa ihan mitä sattuu urpoja.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

En mutta mä jätän sun kaltaset paskat rauhaan aina jossain vaiheessa... Pakkohan se on jossain kohtaa chattailyt lopettaa.

No okei, lopetetaan sitten :) Älä ole nettityttöystävillesi yhtä tyly, että lopetat tsättäilyt kesken. Olisit ihan söpö jos et olisi noin sekopää. Ei liian uhoavat miehet kuitenkaan enää ole kovin seksikkäitä..

• Hauhauvaan kirjoitti:

No okei, lopetetaan sitten :) Älä ole nettityttöystävillesi yhtä tyly, että lopetat tsättäilyt kesken. Olisit ihan söpö jos et olisi noin sekopää. Ei liian uhoavat miehet kuitenkaan enää ole kovin seksikkäitä..

Säki oisit aika seksikäs... jos et ois... No sinä.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Säki oisit aika seksikäs... jos et ois... No sinä.

Niimpä :) Avomies jaksaa kyllä mun persettä kehua päivittäin. Mutta se onkin kai häiriintynyt. Älä runkkaile mun kuville sitten, jos jossain päin nettiä törmäät.

• Hauhauvaan kirjoitti:

Niimpä :) Avomies jaksaa kyllä mun persettä kehua päivittäin. Mutta se onkin kai häiriintynyt. Älä runkkaile mun kuville sitten, jos jossain päin nettiä törmäät.

No jos tunnistaisin nikin, niin kyllä voisin vähän kommentoida joo...

• Hauhauvaan kirjoitti:

Mutta nyt. Se on moro nautaseni.

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

No jos tunnistaisin nikin, niin kyllä voisin vähän kommentoida joo...

Tottakai ;)

• Hauhauvaan
        hahmotelma kirjoitti:

Mutta nyt. Se on moro nautaseni.

Hei hei

• Katainenko kansa
        Hauhauvaan kirjoitti:

No, valaistaanpa..

Hahmotelma = ATM

"Ja jos et ATM tai muu reppana ole, miksi ihmeessä tuhlaat aikaa palstallasi?"

PalstallaSI?

Kuka sanoo, että palsta on vain ATM:lle tarkoitettu? Vai tarkoitatko, että sinkkuudesta puhuva/ sinkku on aina automaattisesti alemman tason whatever?

• mustispeppers

MUn kokomukset ystäväpiiristä on se, että YH:t ovat paljon suositumpia kuin sinkut. EI mene kuin muutama kuukausi, niin jo on jo uus kumppani kainalossa. Tämä koskee myös miespuoleisia.

• Voisiko ilmiö johtua siitä, että yksinhuoltajaäidit eivät ole niin mahdottoman kranttuja kuin lapsettomat kanssasisarensa? En tarkoita että hekään kelputtaisivat ketä tahansa penkkiurheilematonta Star Trek -fania, mutta luulen heidän miesmakunsa muuttuneen lapsien myötä jossain mielessä käytännöllisemmäksi - vaikka he eivät isää lapsilleen tarvitsisikaan, niin kyllähän uuden miehen pitää olla vakaa, lasten kanssa toimeentuleva tapaus, eikä vastuuntunnoton korskea renttusonni ("jännittävä ja aito ihminen joka elää hetkessä") jolle mikä tahansa vakiintunutta elämää muistuttava on kauhistus.

• mustispeppers
        LordBoredom kirjoitti:

Voisiko ilmiö johtua siitä, että yksinhuoltajaäidit eivät ole niin mahdottoman kranttuja kuin lapsettomat kanssasisarensa? En tarkoita että hekään kelputtaisivat ketä tahansa penkkiurheilematonta Star Trek -fania, mutta luulen heidän miesmakunsa muuttuneen lapsien myötä jossain mielessä käytännöllisemmäksi - vaikka he eivät isää lapsilleen tarvitsisikaan, niin kyllähän uuden miehen pitää olla vakaa, lasten kanssa toimeentuleva tapaus, eikä vastuuntunnoton korskea renttusonni ("jännittävä ja aito ihminen joka elää hetkessä") jolle mikä tahansa vakiintunutta elämää muistuttava on kauhistus.

Lähinnä ehkä, ainakin omalta kohdalta, ettei ole vientiä. En ole sellainen "joka miehen sänky unelma", jos olen bilettämässä, niin aina sillä naapurilla vientiä riittää. Tämä ei ainoastaan ole menopaikoissa, vaan ihan lavatansseissakin.

• nörtti-panomies
        LordBoredom kirjoitti:

Voisiko ilmiö johtua siitä, että yksinhuoltajaäidit eivät ole niin mahdottoman kranttuja kuin lapsettomat kanssasisarensa? En tarkoita että hekään kelputtaisivat ketä tahansa penkkiurheilematonta Star Trek -fania, mutta luulen heidän miesmakunsa muuttuneen lapsien myötä jossain mielessä käytännöllisemmäksi - vaikka he eivät isää lapsilleen tarvitsisikaan, niin kyllähän uuden miehen pitää olla vakaa, lasten kanssa toimeentuleva tapaus, eikä vastuuntunnoton korskea renttusonni ("jännittävä ja aito ihminen joka elää hetkessä") jolle mikä tahansa vakiintunutta elämää muistuttava on kauhistus.

Mä itteasiassa oon Star Trek fni,trekkari ja Linux/Free BSD-nörtti. Työttömänä löhöön täs porukoiden nurkis edelleen,vaikka ikää jo 30,mutta silti vaan olin vuos sitte yhen hyvännäkösen yyhoo-mamman kanssa pari kuukautta! Mulla on ylipainooki 30 kiloo,mutta se nainen paino vaan 50 kiloo!
        Pointti täs oli se,että yyhoot kiinnostaa meitä miehiä sen takia, että niitä pannaan sen aikaa ku löytyy toinen parempi muija tai parempaa tekemistä. Itellä päti toi jälkimmäinen. Nää fantasiapelin viimeset portit ei aukee,jos vaan käy panemassa koko ajan.

• ENFP-nainen
        LordBoredom kirjoitti:

Uskon, että Lordi on aika oikeassa. Mutta en usko, että yh oikeastaan ovat vähemmän kranttuja vaan osa ehkä jossain suhteessa jopa krantunpia. Se mitä katsoo ja etsii on vaan muuttunut elämänkokemusten myötä.

Totuus on, että jokainen ero kasvattaa. Jos erosta pääsee yli kyynistymättä ja katkeroitumatta, kasvu on positiivinen asia. Kun on joutunut miettimään mikä elämässä on tärkeää, tajuaa ettei pinta tee onnelliseksi ja tajuaa mitkä asiat ovat niitä tärkeimpiä ihmissuhteissa ja parisuhteessa, niin elämää ei katsele pelkän oman navan ympäriltä. Jokainen meistä tietää stereotypian kiukuttelevasta hyvännäköisestä nuoresta naisesta. Huomiontarve vähenee iän ja elämänkokemuksen myötä, ei kuvittele muuttavansa toista ja ymmärtää että jokaisella on särmänsä. Kokonaisuus ratkaisee enemmän kuin yksityiskohdat.

Ja tosiaan katse kiinnittyy enemmän hyvään arkeen kuin viikonloppujen bileisiin ja miehen statukseen. Itsellä tämä tarkoittaa sitä että yhdessä on hyvä ja turvallinen olla, henkinen yhteyttä, keskinäistä vuorovaikutusta/luottamusta/arvostusta/arvomaailmaa ja toimivaa seksuaalisuutta (ei tarkoita s-kokeneisuutta, vaan enemmän asian henkistä puolta yhteyden kokemista ja keskinäistä "viritystä").

Oli sitten yh, seurustellut sinkku tai ensikertalainen silti joka ryhmässä on monenlaisia ihmisiä. Ihmistä ei pidä "tuomita" viiteryhmänsä perusteella. Ymmärrän hyvin, ettei suuri osa lapsettomista sinkuista ei etsi lapsellista. Eikä tarvitsekaan. Yh:n kannalta pahin olisi mies, joka alkaisi suhteeseen ja silti salaa vihaisi lapsia. Jos ei sulata tilannetta, parempi keskittyä niihin lapsettomiin.

• mustispeppers
        ENFP-nainen kirjoitti:

Uskon, että Lordi on aika oikeassa. Mutta en usko, että yh oikeastaan ovat vähemmän kranttuja vaan osa ehkä jossain suhteessa jopa krantunpia. Se mitä katsoo ja etsii on vaan muuttunut elämänkokemusten myötä.

Totuus on, että jokainen ero kasvattaa. Jos erosta pääsee yli kyynistymättä ja katkeroitumatta, kasvu on positiivinen asia. Kun on joutunut miettimään mikä elämässä on tärkeää, tajuaa ettei pinta tee onnelliseksi ja tajuaa mitkä asiat ovat niitä tärkeimpiä ihmissuhteissa ja parisuhteessa, niin elämää ei katsele pelkän oman navan ympäriltä. Jokainen meistä tietää stereotypian kiukuttelevasta hyvännäköisestä nuoresta naisesta. Huomiontarve vähenee iän ja elämänkokemuksen myötä, ei kuvittele muuttavansa toista ja ymmärtää että jokaisella on särmänsä. Kokonaisuus ratkaisee enemmän kuin yksityiskohdat.

Ja tosiaan katse kiinnittyy enemmän hyvään arkeen kuin viikonloppujen bileisiin ja miehen statukseen. Itsellä tämä tarkoittaa sitä että yhdessä on hyvä ja turvallinen olla, henkinen yhteyttä, keskinäistä vuorovaikutusta/luottamusta/arvostusta/arvomaailmaa ja toimivaa seksuaalisuutta (ei tarkoita s-kokeneisuutta, vaan enemmän asian henkistä puolta yhteyden kokemista ja keskinäistä "viritystä").

Oli sitten yh, seurustellut sinkku tai ensikertalainen silti joka ryhmässä on monenlaisia ihmisiä. Ihmistä ei pidä "tuomita" viiteryhmänsä perusteella. Ymmärrän hyvin, ettei suuri osa lapsettomista sinkuista ei etsi lapsellista. Eikä tarvitsekaan. Yh:n kannalta pahin olisi mies, joka alkaisi suhteeseen ja silti salaa vihaisi lapsia. Jos ei sulata tilannetta, parempi keskittyä niihin lapsettomiin.

Niin tai mä mun sinkkufrendit ollaan aika hiirulaisia :) Meitä ei vaan huomata, jos on vähänkin enemmän säkenöivämpää seuraa liikkeellä. Kuka tahtoo hiirulaisen, jos on parempaa tarjolla?

• niunau
        LordBoredom kirjoitti:

yh..äidit ettii kakaroidensa elättäjää... 1-4 pedin vahinkolaukausta ni kierre valmis

• zxcnta

Tola ei yleensä näytä kuvissa hyvälle, mutta filmillä megasöpö.

• Ohhoh, Pamela Tolakin noin "vanha" - olisi mennyt minulle läpi kakskymppisestä, vaikka siitä kamalasta "Tyttö sinä olet tähti"-elokuvasta onkin jo aikaa.

Yllättävää tietty sekin, että on kelvannut noinkin nuori mies, mutta toisaalta kyseessä onkin supermenestyjä eikä tavallinen ihminen.

• Höpön löppö

Ei se Tyttö sinä olet tähti -elokuva nyt niin kamala ollut. Itse asiassa ihan hyvä nuorisoelokuva.

• Ettei vaan olisi ATM

Kyllä monikin epätoivoinen ATM alentuu tyytymään penikoineeseen lerppavittuun.

• Ei tuu pesää

Ja vieläkin useempi tyytyy huhkiin salilla ja vetään steroideja saadakseen liikaa kokoa josta sitten tulee naisille uusi syy karttaa heitä .

:( Näin itelle kävi.

• Luca Palli

Mitä eroa on kanalla ja naisella?

Kana on hiljaa munan päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2529
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2507
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2392
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      66
      2184
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      103
      1739
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1195
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1044
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1025
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      932
    Aihe